Författare |
Meddelande |
< Shopping ~ Vart handla billiga koch media dvd;er? |
Claes
|
Postat: sön mar 08, 2009 12:52 |
|
|
Newbie Blev medlem: tor nov 22, 2007 16:57Inlägg: 48
|
Tjena,
Nämnda bolag har ju en hel del intressanta westernfilmer i sin katalog (tänker främst på regnbågskollektionen). Amazon.de saluför ju de flesta av dem, dock är 65-70kr i frakt per dvd lite magstarkt. D&T är en annan återförsäljare, de verkar dock endast ha runt en fjärdedel av titlarna i lager; och erfarenheten säger mig att när en titel inte finns i lager kan de gå lite hur som helst.
Någon som vet någon bättre webbhandel, med bra priser utan hutlösa fraktpriser?
|
|
|
phantasmagoria
|
Postat: sön mar 08, 2009 12:57 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
|
_________________ / Millan
"How do you kill something that's already dead?!"
Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd! WSPA |
|
|
|
Claes
|
Postat: mån mar 09, 2009 20:29 |
|
|
Newbie Blev medlem: tor nov 22, 2007 16:57Inlägg: 48
|
Tack för svar. Där var grundpriset dock en hel del dyrare, blir kanske billigast med amazon.de ändå...
|
|
|
Evil Gus
|
Postat: mån mar 01, 2010 12:01 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
|
kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.
Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.
_________________ "I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris |
|
|
|
Mutileiphor
|
Postat: sön jan 23, 2011 22:20 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
|
Existerar det något Koch Media-släpp med ENGELSK text? Inte tysk alltså.
Blir besviken när jag ser hur många filmer det finns från bolag som Koch och Mya med italienskt tal, som sedan helt saknar engelsk text.
Synd för de som inte är tysk eller italienare!
|
|
|
vaultkeeper
|
Postat: tor jan 27, 2011 13:09 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5302Ort: Sölvesborg
|
Evil Gus skrev: kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.
Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta. Dom säljer visst det dvdfilmer med 18-årsgräns utanför Tyskland.
|
|
|
Evil Gus
|
Postat: tor jan 27, 2011 14:44 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
|
Vault: Svarar på mitt gamla inlägg; då visste jag det ej men nu vet jag också att de säljer filmer med 18 rating då jag köpt en del kochmedia med 18 rating därifrån. Kan tipsa dig vaultkeeper om ringofilmerna som är fantastiskt bra sw.
Angående kochmedia med eng tal/text som nån frågade om, så är det bara att besöka sw tråden och läsa mina inlägg om detta.
_________________ "I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris |
|
|
|
BoydBooker
|
Postat: tis jan 15, 2013 08:28 |
|
|
Newbie Blev medlem: tis jan 15, 2013 08:08Inlägg: 4
|
Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta. _________________________ Strong magic is coming in Merlin Season 5 DVD again and you will be attracted by the brand-new screen!
|
|
|
dechristianize
|
Postat: tis jan 15, 2013 09:20 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
|
Någon som fortfarande använde Babelfish!? Jag trodde alla gått över till Google Translate. Testa med det istället, betydligt bättre
|
|
|
Monkey
|
Postat: tis jan 15, 2013 09:32 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
|
BoydBooker skrev: Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.
Koch DVDs köper man enklast och billigast på amazon.de Vet man hur engelska Amazon funkar är det inga problem med tyska sidan. Annars så kör man med Chrome och låter browsern översätta.
|
|
|
|