Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Darkdisc blir Dark Entertainment

InläggPostat: tor nov 08, 2012 22:04 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
riktigt dåligt.... Verkar finnas en hel del brister....

InläggPostat: tor nov 08, 2012 23:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Fick ett svar som jag fattade nada av, varorna har skickats för ett bra tag sen och du kan returnera dem om du vill. Ok,men vilka varor snackar ni om? De jag fått och betalt eller de 3 nya? Så jag har mailat ännu en gång för att fråga detta! Seriöst nu börjar jag bli smått irriterad, får väl ringa på måndag.

InläggPostat: fre nov 09, 2012 07:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Mailat en annan adress jag hittade så får se om jag kan få ett seriöst svar denna gång,kommer aldrig ha med dessa att göra mer det är säkert. Fy fan vilken usel kundservice!

InläggPostat: fre nov 09, 2012 08:29 Svara med citat
Fått svar att den har skickats men uppenbarligen är den borta med posten (första gången de hänt) och jag får ringa posten! Ingen bekräftelse på totalsumma eller nåt :shock: . Tror bara de går på cirka 150 så jag har mailat dem och bett dem skicka en faktura till mig så jag kan betala.

InläggPostat: fre nov 09, 2012 12:59 Svara med citat
Jag har råkat ut för det en gång när jag beställt från dem, alltså att en vara bara spårlöst försvann (dock rätt länge sedan)... Men jag har för mig att det hände i samtidigt som de hade ngn mindre seriöst sinnad kille anställd..

InläggPostat: fre nov 09, 2012 13:39 Svara med citat
Efter att ha mailat 7 gånger (varav 3 idag) plus ringt idag och fått fakturan på mail, så dyker såklart paketet upp idag 8) 4 dagar efter att det skickats . Så det kom fram och jag ska betala men jag är inte nöjd med servicen för fem öre.Aldrig mer.

InläggPostat: fre nov 09, 2012 23:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1395Ort: Enköping
Fick också min försändelse idag. En liten fråga; kommer alla House of Orphans med signerat slipcase?

InläggPostat: fre nov 09, 2012 23:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8421Ort: Borås, Sweden
Jag har ex 265 och med slipcase och den är inte signerad. Kul att ni äntligen fick era filmer.

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 09, 2012 23:49 Svara med citat
Jag har nummer 229 och min har oxå signerat slipcase. Faktiskt en rätt schysst film (betydligt bättre än death academy).

InläggPostat: lör nov 10, 2012 09:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Min House of Orphans i slipcase som är nummer 1039 är inte signerad

InläggPostat: mån nov 12, 2012 06:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1395Ort: Enköping
På väg till jobbet nu på morgonen hörde jag Rolle på radion. Samtliga av bankerna och kreditbolagen jobbar efter en klausul där man förhindrar att olagligt material sprids. Klausulen ger även utrymme för att förhindra spridandet av material med 'moraliskt tvivelaktig karaktär'. Att detta handlade om ren och skär censur och kvävande av yttrandefriheten vägrade bankfolket som interjuvades medge, man ville helst inte kommentera det hela.

Det är rent och sagt ¤#%"&&" att sådant här får hända. Vad är nästa steg? Att tullen stoppar våra försändelser och att polisen knackar på dörren, pekar finger, och griper en för "brott mot moralstadgan" ?.

1984 :evil:

InläggPostat: mån nov 12, 2012 10:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal

InläggPostat: mån nov 12, 2012 20:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Det är bara att beklaga att Sveriges banker har drabbats av moralpanik :(

InläggPostat: tis nov 13, 2012 11:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
Detta med hemska skräckfilmer och banker/betalbolag va FAN med på aktuellt igår. :shock: :shock: :shock:

Vart FAN är vi på väg.

Förutom skräckfilmer som dom skyr som pesten va dom INTE alls roade av sexleksaker heller.

Men va FAN, ska dom förbjuda ALLT som är skoj. :(

Det är fan Deja Vu med Studio S och videovåldsdebatten all over again. :jason:

InläggPostat: ons nov 14, 2012 18:38 Svara med citat
Även om kundservicen var under all kritik så är det chockerande och beklagligt att den moraliska paniken sprider sig igen (den var stor på 80-talet). De släpper ju inte värre filmer än vad du kan hitta på de flesta ställen så känns taskigt att de drabbas av detta.

Och sen måste jag säga att jag gillar dark entertainment! Sett gutterballs sen tidigare (och gillar den) och slaughterdisc är fenomenal. Igår såg jag brain dead och tyckte den var bra. Som en sleazig (och riktigt blodig) lågbudgetvariant på night of the living dead skulle jag säga. Även darkdisc tidigare filmbolag släppte skoj film (insane är riktigt bra) och jag har som sagt många fler från dark entertainment att se. Utifrån trailers (och vad jag läst) verkar hanger,necronos och frankenstein ... klart intressantast. Mest tveksam till de svenska filmerna död vid ankomst och syner.

InläggPostat: ons nov 14, 2012 21:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ja, hur är det tänkt att vi nu ska kunna köpa film? Paypal till alla butiker i utlandet och faktura/direktbetalning/postförskott/paypal/payson inom sverige eller kommer de också försöka få bort dessa alternativ?

InläggPostat: ons nov 14, 2012 22:35 Svara med citat
Tror nog bara det blir små bolag som kommer drabbas av detta (och det är såklart illa nog), tror knappast att t.ex. amazon kommer bli lidande.

InläggPostat: tor nov 15, 2012 08:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Citera:
Kära vänner,
Ett otroligt stort tack för allt stöd vi fått på den här gruppen och många andra ställen.

Ikväll har det otroliga skett. Jag har fått ett mejl från paypal angående att de häver avstängningen för skräckfilmsbutiken.se . Jag trodde faktiskt inte det var på riktigt ... men det var det.

Helt fantastiskt att det faktiskt går att förändra något bara tillräckligt många engagerar sig. Det är väl det här som kallas konsumentmakt.

Roland Hånell
www.skrackfilmsbutiken.se

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 15, 2012 10:00 Svara med citat
Det var ju bra att Paypal häver deras bojkott mot Skräckfilmsbutiken :)

InläggPostat: tor nov 15, 2012 10:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
hmm såg att man kan beställa via faktura igen? :?

Senast redigerad av ZombieBoy tor nov 15, 2012 14:19, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: tor nov 15, 2012 14:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Nej, det är Klarna som har hand om fakturahanteringen. Men vad betyder det här, kommer han fortsätta sälja filmer ändå eller ska hela sortimentet säljas ut?

InläggPostat: tor nov 15, 2012 14:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
såg att man kan betala via klarna förut när jag tänkte beställa men hann ångra mig

InläggPostat: tor nov 15, 2012 23:45 Svara med citat
Jag betalade med Klarna när jag beställde för några veckor sedan

InläggPostat: tor nov 29, 2012 08:17 Svara med citat
Nu när de lagt ner verksamheten så undrar jag hur det blir med den utlovade Andrey Iskanov boxen.. sitter de fortfarande på rättigheterna eller har de sålt vidare dem....

InläggPostat: sön jan 06, 2013 20:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Sjukt trist om de faktiskt lägger ner. Hade ingen aning om det förrän nu.

Står fortfarande på massor av ställen på hemsidan att alla filmer ska vara typ 20 kr... men jag ser inte EN ENDA i den prisklassen?

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 4 av 5
109 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori