Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  SHOP FROM BEYOND.

Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
InläggPostat: sön dec 11, 2011 16:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön maj 24, 2009 22:01Inlägg: 453
:jason: SHOP FROM BEYOND :jason:

Nu kan jag officiellt meddela att jag inom en snar framtid kommer öppna min webbutik. Där kommer jag inrikta mig på försäljning av skräck och skräckfilmsrelaterade produkter som kläder, böcker, tidningar och andra prylar. Filmbiten kommer jag dock hoppa över då det redan finns såpass många webbutiker med den inriktningen.

Ett gäng av er känner mig ju sedan innan och vet om att jag haft detta projekt i rullning sedan länge. men för er som inte känner mig vill jag påpeka att ni väldigt gärna får lägga förslag på prylar som ni gärna skulle se i en webshop.

Om ni reagerar på namnet "From Beyond" så kommer jag och David (Som ni alla känner) ha ett litet samarbete i framtiden. :x

Så i vinter smäller det. Ni kommer finna prylar från bland annat rabbit in red, lunchmeat, fabpress, rotten cotton, fright rags, creepy tees, famous monsters, fangoria och mycket mycket mer.

Men då jag e helt ny i matchen och kommer driva detta som en hobbyverksamhet så kommer jag ju smygstarta lite smått till en början så det kan ju ta ett tag innan man har ett utbud att skryta med. Men jag ska göra mitt bästa.

Så som sagt!. Har ni länge velat ha in någon vara i svensk butik så tar jag gärna emot förslag och önskemål.

Jag kommer försöka hålla denna tråden uppdaterad så gott jag kan. \m/

Länge Leve Skräcken! :jason: / Daniel "Svampen" Johnsson
Bilagor:
Filkommentar: Flyer
beyond2.jpg
beyond2.jpg [ 208.47 KiB | Visad 3975 gånger ]

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 11, 2011 16:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Det låter riktigt trevligt, det ska bli att att kolla in din webbutik :ymparty:

Riktigt snygg flyer :D

InläggPostat: sön dec 11, 2011 16:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön maj 24, 2009 22:01Inlägg: 453
Tack ska du ha. Jag ska försöka få upp den under januari månad. om allt går enligt planerna. =)

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 11, 2011 16:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Grymt Swampen, stort lycka till!

InläggPostat: sön dec 11, 2011 16:36 Svara med citat
Tack som fan Roger!... :ymparty:

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 11, 2011 18:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Får du in lite schyssta tröjor har du garanterat mig som kund! :x

InläggPostat: sön dec 11, 2011 18:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Det här kommer bli hur grymt som helst! 8-x

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: sön dec 11, 2011 19:00 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: lör aug 21, 2010 00:52Inlägg: 155
Underbart! Det blir att kolla in!

InläggPostat: sön dec 11, 2011 22:34 Svara med citat
Tack ska ni ha, Ja givetvis kommer jag sälja schyssta tröjor och T-shirts. det är det jag kommer satsa mest på. :ymdevil:

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 11, 2011 22:47 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Låter superb!! Ser fram emot det! Flyern var grymt snygg!!

InläggPostat: sön dec 11, 2011 22:51 Svara med citat
Tack som tusan, Det är en bekant till mig vid namn Corlen som illustrerat den, Han illustrerar med mycket inspiration från gamla skräck serietidningar. Grym snubbe.

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 12, 2011 11:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Hoppas på storlekar för oss små också :wink:

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån dec 12, 2011 12:08 Svara med citat
Jag kommer ta in de flesta storlekar. men som sagt så kan jag inte erbjuda ett jättesortiment från start. men jag ska försöka ha något för alla. kommer givetvis ta in girlies också..=)

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 12, 2011 13:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Låter ju grymt detta! Flyern är svinsnygg ^:)^
Får man fråga på vilket sätt Pazzo och du kommer samarbeta?
Man blir ju lite nyfiken :D

InläggPostat: mån dec 12, 2011 13:52 Svara med citat
Tack ska du ha!..=)

Vi har tänkt att ha lite samarbete mellan min webbshop och pazzo (och de andras) blogg. så det blir nog en del länkande mellan oss. han kommer även recensera prylar som jag tar in i shoppen så ni får lite bättre info om de varor jag köper in etc. Men vi får se vart det bär vägen allt eftersom.

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 12, 2011 14:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Låter riktigt bra detta! Ska helt klart stödjas 8)
Ni får ju ta och trycka upp lite From Beyond prylar då :wink:

InläggPostat: mån dec 12, 2011 15:32 Svara med citat
Klart vi kommer göra det! :D

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 12, 2011 16:23 Svara med citat
Tänkte väl det :-D

InläggPostat: mån dec 19, 2011 10:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor aug 25, 2011 12:27Inlägg: 173Ort: Jönköping
Fan, det här låter ju svinbra - apsnygg flyer också. Det här ska garanterat kollas upp jävligt noga.

InläggPostat: tor jan 19, 2012 18:39 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: lör jul 10, 2010 15:26Inlägg: 20Ort: Umeå
Men satan så trevligt :) Hur går det? Ta in massa posters (i stooora storlekar) :D

InläggPostat: lör jan 21, 2012 12:11 Svara med citat
Det går Finfint!. all denna byråkrati tar lite längre tid än väntat dock men det är på gång. Sidan kommer upp så fort jag har fått min F-skatt och fått hem tillräckligt med varor. =)

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2012 22:08 Svara med citat
Har ni tips om vad ni tycker att jag borde sälja så får ni mer än gärna överrumpla mig med idéer. likaså om ni har koll på speciella förlag, märken etc som skulle passa sig i min verksamhet.

Det närmar sig gott folk!.

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2012 09:14 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: lör aug 21, 2010 00:52Inlägg: 155
Böcker om film. Och då inte bara de uppenbara, utan lite fokus på vissa rörelser, DIY, memoarer/biografier, etc.

Kanske är lite för riskabelt, men det skulle ju gå att köpa in t-shirts från rediga B-filmer, och för att sälja bättre även köpa in filmen och sälja som ett paket? T.ex. Mold! DVD + t-shirt. Utan DVDn vore det kanske inte lika intressant för folk då de inte känner till filmen.

Senast redigerad av Metapher fre jan 27, 2012 12:16, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: fre jan 27, 2012 09:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
SHOP FROM BEYOND har världs premiär i fysisk form under 5-års jubileumet på Den Magiska Biodagen. :ymparty:

Hoppas att många forum vänner kommer dit och stöttar Svampen/Tarman. :)

Det ska bli grymt roligt och se vad han har att bjuda på. \:D/

InläggPostat: mån feb 13, 2012 11:06 Svara med citat
Bild

Som det ser ut nu så kommer jag inte bara ha premiär utan även invigninga av shop from beyond på den magiska biodagen. då jag antagligen inte kommer öppna min sajt förens veckan efter eventet.. :ymdevil:

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 4
85 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori