Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Amazon.com

InläggPostat: sön jul 12, 2015 19:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8418Ort: Borås, Sweden
Ok tack. Då är allt lite klarare :) Så en stor beställning känns rätt onödigt då alla filmer ändå kommer att skickas separat, med separata fakturor. Då vet jag. :)

Offline Profil
InläggPostat: sön jul 12, 2015 20:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Beror väl på hur man betalar, men allt dras ju på en gång som en klumpsumma, men prisskillnaden blir mycket riktigt densamma oavsett hur många beställningar man lägger :)

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 04, 2015 18:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8418Ort: Borås, Sweden
Har nu stött på lite problem i min beställning från amazon.uk när jag köpt från All your music och filmerna skulle kommit senast den 30 juli. När nu inte filmerna dykt upp ännu 4/8 mailade jag dem och fick till svar att filmerna är skickade men att de inte kan se vart i Sverige de har skickats. Så vad gör jag nu då om filmerna inte dyker upp. Trodde Amazon var såpass pålitligt och stort att de kan följa sina leveranser även utomlands, men så var inte fallet.

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 04, 2015 20:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
All your Music är jäkligt långsamma. Jag har aldrig fått filmerna i tid från dem. Första gången jag beställde från dem blev jag också orolig. :D Ge det en vecka till så dyker de nog upp. Har beställt massor med gånger från dem och alltid fått mina varor. Men som sagt så tar det tid. :(

InläggPostat: tis aug 04, 2015 21:51 Svara med citat
Okej, tack känns bra att veta. Ger dem lite tid då.

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 12, 2015 16:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
Just nu är min MS 45 från dem 7 dagar sen. Grmbl grmbl. :(

InläggPostat: ons aug 12, 2015 18:34 Svara med citat
Mina filmer som skulle kommit 30 juli kom idag 12 aug. Men bättre sent än aldrig!

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 4 av 4
82 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori