Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Moviemail.com

InläggPostat: tis sep 25, 2012 12:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
Hittade denna sida som verkar ha ett seriöst utbud av filmer..

någon som handlat därifrån och kan ge omdöme?

InläggPostat: tis sep 25, 2012 17:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
ingen som handlat där?

väldigt sugen på och beställa ett par filmer men vet ej om jag vågar för hittar inga omdömen om dom på internet

InläggPostat: tis sep 25, 2012 20:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ingen idé att försöka bumpa en tråd i den här forumdelen när det bara var ett par timmar från ditt första inlägg till det att du skrev det andra. Det här är ju inte direkt den mest aktiva forumdelen :)

Kan tyvärr inte säga något om sidan men blir det så att du lägger en beställning, lämna gärna ett omdöme här. Jag är på jakt efter en sida som kan fylla det stora tomrummet efter planetaxel.

InläggPostat: tis sep 25, 2012 21:50 Svara med citat
samma här är jag på jakt på en sida som kan ge samma goda service som axel gjorde..

InläggPostat: tis sep 25, 2012 23:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Svaret är diabolikdvd. Bra utbud, snabb leverans, bra folk.

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 26, 2012 06:31 Svara med citat
dom har inte det jag är intresserad av.. demons steelbooken och basket case trilogy på bluray är det jag vill köpa

InläggPostat: ons sep 26, 2012 11:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
+ att diabolikdvd har väldigt dyr frakt.

Det finns ju så många ställen som har fraktfritt och ska man köpa typ 5-10 dvd:er så är det ju sjukt bra med fraktfritt.

Har köpt från viss amerikanska sajter där frakten är bra mycket dyrare än själva filmen.

Den ENKLA svaret är att det finns INGEN butik som kan ersätta Axel på ALLA plan som gjorde dom så sjukt bra. :(

InläggPostat: ons sep 26, 2012 15:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
Jag har ingen aning om de är bra eller inte, men de ser ju seriösa ut.. provbeställ nåt billigt och se hur det funkar. Annars är ju rekommendationen att beställa engelska utgåvor från play eller amazon, beroende på vilket som är billigast för tillfället.

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 28, 2012 17:16 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: lör aug 21, 2010 00:52Inlägg: 155
Jag diggar Moviemail, och aldrig haft något problem med dem. Inte lika snabba som Play, men utbudet och bra priser gör mycket! Var förvirrad först, då URLen jag använt är moviemail-online.co.uk, men det verkar ju vara samma.

InläggPostat: fre sep 28, 2012 17:19 Svara med citat
ok tack för svar! då ska jag beställa något från dom snart

InläggPostat: tis jan 08, 2013 08:03 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tis jan 08, 2013 06:51Inlägg: 4
samma här är jag på jakt på en sida som kan ge samma goda service som axel gjorde..

InläggPostat: tis jan 08, 2013 08:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8418Ort: Borås, Sweden
Det saknar vi alla...

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 08, 2013 23:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Alla saknar vi gamle gode Axel. T o m de alltid så skämtsamma [google bot]-trollen! ;)

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
13 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori