Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Zombiedildo någon?

InläggPostat: tor okt 31, 2013 11:15 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tor okt 31, 2013 11:10Inlägg: 1
Måste bara puffa för reklamfilmen till Oliver & Evas (http://www.oliverocheva.se/) nya zombiedildo som är både läskig och cool. http://www.youtube.com/watch?v=zjPI4-j0nKE. :D

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 01, 2013 11:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1426Ort: Enköping
Den ser ju faktiskt riktigt festlig ut på bilderna :lol:

InläggPostat: fre nov 01, 2013 12:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8437Ort: Borås, Sweden
Festlig!? :shock: Really!! Finns väl mycket konstiga saker som folk stoppar upp i sig antar jag och det är ju helt upp till en själv så klart. Jag dömer inte. Men zombiedildo känns rätt sjukt. Ok om man ser det som en kul grej, vilket jag förstår att tanken är. Men jag hoppas att ingen använder den och går igång på just det att den är varig, har bölder och ska vara från en zombie.

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 01, 2013 13:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1426Ort: Enköping
Det var själva "ploj faktorn" som gjorde den festlig. Typ ge bort till polarn som fyller år eller dylikt. Dock är jag för snål för att ge polarn en present för 1500, dom lägger jag hellre på film åt mig själv :lol:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori