Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Play.com

Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
InläggPostat: tor jun 04, 2009 18:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Turerna kring Play fortsätter :lol:

Mejlade i dag och frågade vart spelet tog vägen. Fick svar ett par timmar senare att spelet var tillfälligt slut och skulle skickas så fort det kom i lager. Givetvis kollar jag statusen och då är det i lager! Mejlar igen och säger att hur kan det vara det då det står som in stock? Väntar en halvtimme sen bestämmer jag för att nu skiter jag i det. Mejlar att de kan stryka ordern och kan returnera pengarna så beställer jag om det istället. Får till svar snabbt konstigt nog att nu var det plötsligt skickat och på väg :shock:

Jag säger då det :lol:
Hoppas bara det kommer nu som det ska och att det är rätt spel denna gången men det återstår att se :ympray:

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: tor jun 04, 2009 18:38 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Så du lyckades få tag på dom? Vilken mejladress använde du? Kan ju va bra att veta...

InläggPostat: tor jun 04, 2009 18:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Det var via den du ordnade fast det var inte lätt det heller för det blir för det mesta bara automatiserade svar :? Men förhoppningsvis är det klart nu med denna soppan.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: tor jun 04, 2009 20:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Jag väntade en vecka på att en film skulle skickas men inget hände, skickade ett mail och frågade vad som händer, fick inget svar men filmen skickades nån timme senare :)

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons jul 08, 2009 17:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 08, 2009 17:15Inlägg: 1299
.

Senast redigerad av Cenobite lör feb 05, 2011 18:58, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: ons sep 09, 2009 22:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Supernatural Säsong 1 - ca 135:- inkl frakt

Supernatural Säsong 2 - ca 135:- inkl frakt

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tor sep 17, 2009 23:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Dom har just nu slashat priserna rätt hårt på skräckfilmer, passa på!

Själv beställde jag följande.

Hatchet for the Honeymoon
Mario Bava Collection vol: 1
Outpost
Martyrs (blu-ray)

prislappen hamnade på 470kr. Kändes det lugnt värt \:D/

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 19, 2009 04:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Blasse skrev:

Hmm... men den säljer dom ju inte? Eller köpte du från Playtrade? :D

InläggPostat: lör sep 19, 2009 09:39 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: tor aug 13, 2009 11:18Inlägg: 138Ort: Helltown
På mitt internet hittar man den, http://www.play.com/DVD/DVD/4-/172672/H ... Price&fb=0

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 19, 2009 12:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Mutileiphor skrev:
Blasse skrev:

Hmm... men den säljer dom ju inte? Eller köpte du från Playtrade? :D

Jao det blev nåt sånt, precis den verren som iopop länkar till. Får se hur det funkar. :-?

Här är en direktlänk till de billiga skräckfilmerna: http://www.play.com/DVD/DVD/3-/195433/2-/Promo.html

Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 17:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Höstpriser! Från 3.99 eur!

Exempel;

3.99 eur

Death Wish
Big Trouble In Little China (1disc)
Escape From Alcatraz
Heartbreak Ridge
Nico: Above The Law
Resident Evil: Apocalypse
Stephen King's It
Taste The Blood Of Dracula
The Karate Kid: Special Edition
The Terminator: 25th Anniversary Edition
The Shawshank Redemption
Young Guns
2001 Maniacs
Young Guns 2: Blaze Of Glory

o en jävla massa mer!

För sanna filmälskare finns också bl.a The Bodyguard, Independence Day, Waterworld & The Postman!

:wink:

:)) :))

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 18:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 08, 2009 17:15Inlägg: 1299
x

Senast redigerad av Cenobite lör feb 05, 2011 19:28, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 18:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Köp inte Nico då den är sönderklippt [-x

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 20:44 Svara med citat
Ceno Har du inte sett nån R.E film?! Hur kan du ha undvikit dom?? :shock:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 22, 2009 00:41 Svara med citat
x

Senast redigerad av Cenobite lör feb 05, 2011 19:28, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 22, 2009 02:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tis jan 27, 2009 23:04Inlägg: 1742
Det är inte svårt att undvika dem faktiskt. Jag har sett den första och vill då fan inte ha mer utav skiten. :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 10:34 Svara med citat
Min senaste beställning gick det så här med.

Hela beställningen skickades samma dag.
Det tog 5dgr för Outpost och Martyrs att komma till mig. Då BAVA vol.1 är en box tänkte jag att det tar några extra dagar för den att komma, givetvis. Den har dock inte dykt upp ännu och imorgon har det gått en vecka extra för den.

Hatchet for a Honeymoon, fick jag aldrig något mail om att den skickats, så kontaktade personen som sålde genom playtrade. Fick aldrig något svar, gick då in på play.com hemsida o kikade. Där stod det att den beställningen var declined, stod inte varför. Drygt. Tack.

Så, jao, gick väl si så där denna gång.

Enligt hemsidan måste jag vänta 21dgr innan de kan kolla upp var paketet befinner sig/eventuellt ersätta mig.

Efter 11:e Oktober alltså.

Senast redigerad av Blasse tor okt 01, 2009 10:39, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 10:38 Svara med citat
Har också råkat ut för att få en order canceled och inte fått svar om varför.

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 12:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
Trist. Sitter själv med en näve ungefär samtidiga beställningar, där leveranserna har spritts ut över flera veckor. Men nu drittlar de in efterhand.
Har aldrig fått en beställning cancellerad. Men playtrade känns lite svajigare än vanliga play.com

InläggPostat: tor okt 01, 2009 12:44 Svara med citat
Playtrade har alltid fungerat väl för mig. :)

Har jag sagt att jag i stort sett alltid beställer fr Play? :wink:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 14:09 Svara med citat
Samma här, playtrade har alltid funkat finfint. En gång var fodralet förvisso sönder och ibland kan det ta lite tid innan den dyker upp, men jag har alltid fått varan.

InläggPostat: tor okt 01, 2009 14:25 Svara med citat
Man kan göra riktiga fynd på trade :)

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 14:49 Svara med citat
Helt rätt Doktorn! Har gjort en del fynd och sparat en massa pengar genom att handla från playtrade. Vissa svåråtkomliga titlar som inte finns någon annanstans har man hittat där för en spottstyver. Tror inte att alla säljare har stenkoll på vad dom egenligen säljer, men jag klagar inte :)

InläggPostat: tor okt 01, 2009 14:51 Svara med citat
Fyndade några HKL för struntsummor via Trade, Vissa har verkligen ingen koll men sen finns det dom som har högre pris än vanliga Play så man måste ändå se upp lite

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 01, 2009 14:59 Svara med citat
Jodå, finns en del stolpskott som säljer titlar för mer än dubbelt så mycket som "ordinarie pris". Men dom kan ju knappast få sålt ett skit...

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 8 av 10
229 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori