Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Paypal

InläggPostat: ons jul 28, 2004 19:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Läs ovan!

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 19:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Alltså när jag betalar med paypal? vad är då mitt poaypal nummer eller vad skriver jag in så han/hon vet var de ska dra ifrån??

Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 19:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Schnaas skrev:
Alltså när jag betalar med paypal? vad är då mitt poaypal nummer eller vad skriver jag in så han/hon vet var de ska dra ifrån??

Tror man betalar genom att skicka pengarna till säljarens mailadress, men är inte helt säker, har inte hunnit testa än ;)

InläggPostat: ons jul 28, 2004 19:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
rile skrev:
Schnaas skrev:

Tror man betalar genom att skicka pengarna till säljarens mailadress, men är inte helt säker, har inte hunnit testa än ;)

?? Hur fan skulle det gå till??

Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 20:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Hur det går till har jag ingen aning om heller. Men det funkar tydligen, har iaf funkat för mig 8)

Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 20:25 Svara med citat
Fredrik skrev:
Hur det går till har jag ingen aning om heller. Men det funkar tydligen, har iaf funkat för mig 8)

hehe, men då måste du ju veta hur det funkar!!?

Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 20:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Om du vinner ett bud så får du en bekräftelse från Ebay och ibland från säljaren.
På den finns det en "PAY NOW knapp". Tryck på den och navigera , det är mycket lätt.

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: ons jul 28, 2004 20:37 Svara med citat
gokudo skrev:
Om du vinner ett bud så får du en bekräftelse från Ebay och ibland från säljaren.
På den finns det en "PAY NOW knapp". Tryck på den och navigera , det är mycket lätt.

Okai tackar, :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 29, 2004 02:01 Svara med citat
Man måste dock tänka på hur mycket frakten blir om man vinner en auktion på eBay! Man får ibland en s.k. "invoice" där det står hur mycket man ska betala.

InläggPostat: tor jul 29, 2004 09:36 Svara med citat
Hologenic skrev:
Man måste dock tänka på hur mycket frakten blir om man vinner en auktion på eBay! Man får ibland en s.k. "invoice" där det står hur mycket man ska betala.

Jepp, man får ändra shipping costs ibland.

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 29, 2004 10:51 Svara med citat
Ahh satan va enkelt det var och betala med paypal! :wink:

Offline Profil
InläggPostat: lör jul 31, 2004 13:59 Svara med citat
Måste man logga in på paypals hemsida för att slutaföra, eller har man gjort klart betalningen när det står '' you have done a payment'' eller vad det står..?

Offline Profil
InläggPostat: lör jul 31, 2004 16:35 Svara med citat
Schnaas skrev:
Måste man logga in på paypals hemsida för att slutaföra, eller har man gjort klart betalningen när det står '' you have done a payment'' eller vad det står..?

Det finns en betalningshistorik om du klickar på "history". Där ser du alla pengarna som gått in/ut från ditt account.

InläggPostat: lör jul 31, 2004 16:47 Svara med citat
Hologenic skrev:
Schnaas skrev:

Det finns en betalningshistorik om du klickar på "history". Där ser du alla pengarna som gått in/ut från ditt account.

Kan jag gå in och kolla så allt fundegrar

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 17:06 Svara med citat
De som man har betlat är det de som står under detta:

''Recent Activity | All Activity | Items Won

Your Recent Activity displays the last 7 days of account activity.''

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 19:18 Svara med citat
Direkt när man kommer in på sitt account efter att man har loggat in via http://www.paypal.com så kommer "recent activity" upp. Recent activity visar som sagt alla pengar som gått in/ut ifrån accountet de senaste sju dagarna, och äldre en sju dagar står under "history".
När en betalning lyckas så står det "Status: Complete".

Några frågor?

InläggPostat: sön aug 01, 2004 21:29 Svara med citat
Tackar!!!!!

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 10, 2004 21:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Kan nån hjälpa mig med sen sak. Det verkar som om jag har nån gräns för hur mycket pengar jag får skicka med paypal. Summam var 750 euro från början men nu har den sjunkit. När jag har kört ner den till 0 vad händer då? Det kommer dock ta en stund men ändå. Börjar det om på nytt efter ett tag?

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 10, 2004 23:24 Svara med citat
Fredrik skrev:
Kan nån hjälpa mig med sen sak. Det verkar som om jag har nån gräns för hur mycket pengar jag får skicka med paypal. Summam var 750 euro från början men nu har den sjunkit. När jag har kört ner den till 0 vad händer då? Det kommer dock ta en stund men ändå. Börjar det om på nytt efter ett tag?

Verifera ditt konto! 8)

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 11, 2004 10:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
gokudo skrev:
Fredrik skrev:

Verifera ditt konto! 8)

Jag höll på att inte få min beyond tin eftersom jag hade 0 feedback och ett overifierat paypal konto. Det är tydigen rätt osäkert för säljaren då, eftersom jag kan kräva pengarna tillbaka om paketet försvinner. Men med lite övertalning så skickade han filmen ändå ;)

InläggPostat: ons aug 11, 2004 10:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Får väl se hur d funkar, har efter moget övervägande också skaffat paypal utifall att man skulle hitta nåt smaskens på e-bay eller liknande! :D

InläggPostat: tor aug 19, 2004 11:28 Svara med citat
De Rossi skrev:
Får väl se hur d funkar, har efter moget övervägande också skaffat paypal utifall att man skulle hitta nåt smaskens på e-bay eller liknande! :D

Nu när jag har kommit på hur det funkar, så är det pissenkelt

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 19, 2004 15:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Ja särskilt svårt var d juh inte! :)

InläggPostat: mån sep 20, 2004 12:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tis mar 23, 2004 22:51Inlägg: 512
Må man være 18 år for å bruke PP?

InläggPostat: mån sep 20, 2004 12:34 Svara med citat
bub skrev:
Må man være 18 år for å bruke PP?

Tror det, läs på deras hemsida... Borde juh framgå där tycker man!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 4
93 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori