Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Planet Axel

Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Nästa
InläggPostat: ons jul 21, 2010 09:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6970Ort: Haddonfield
geten skrev:
Fast vill påpeka att dom inte skickar från alla ställen du nämner Argento. Det skickar från olika lagerhus i Kanada och USA. Resten är bara var det mellanlandar i Europa för att skickas vidare, momsat och klart.

Är det så här så är det ÄNNU sjukare att jag fick alla mina filmer efter 3 dagar.

Då har dom åkt från USA och sedan landat i England och packats om för paketet va skickat från England och sen kommit till posten och sen till mig på 3 arbets dagar. :shock: :shock: :shock:

NOG för att det aldrig tagit mer än 7-10 dagar från Axelmusic för mig, men detta är FAN rekord. 8)

InläggPostat: ons jul 21, 2010 11:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
Angående min Nightmare Sisters DVD

Unfortunately still on backorder with the supplier after more than 25 days. A customer service representative will now be instructed by our backorder system to take a look at this particular title.

På deras hemsdia står det om filmen:

Usually ships within 0-3 working days! Item is available and on backorder with the supplier.

InläggPostat: ons jul 21, 2010 12:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6970Ort: Haddonfield
Det är det som är det SJUKA i mitt fall, det stod så på mina filmer med:
Usually ships within 0-3 working days!

Och då kan det ta 1 månad innan de kommer eller ännu längre så därför beställer jag normalt ALDRIG när det står så.

Tar normalt bara sånt som finns på lager.

Men trots att ingen fanns inne och det stod Usually ships within 0-3 working days!
så hade jag alla filmerna inom 3 arbets dagar och är det då som geten sa så är det FAN otroligt SNABBT skickat. :shock: :shock: :shock:

InläggPostat: ons jul 21, 2010 12:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
Då har du haft tur och jag har otur :(

InläggPostat: ons jul 21, 2010 12:25 Svara med citat
JA, minst sagt.

Jag är glad för min skull. :ymparty:

Men desto tråkigare för dig. :(

InläggPostat: tor jul 22, 2010 15:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8717Ort: Borås, Sweden
Jag fick nu efter 21 dagar skicka till axel att två filmer inte har kommit fram. Tråkigt när det blir så här. Ska bli intressant att se hur de löser problemet.

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 22, 2010 19:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 25, 2004 19:26Inlägg: 1760
jolli: Det brukar skicka ut nytt. Om de gamla skulle dyka upp får man hojta till bara. Vill minnas att det kört så.

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 22, 2010 21:23 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Om dom gamla dyker upp, vilket dom oftast brukar göra för mig iaf, så brukar man få behålla dom :) Om det nu inte handlar om en fet och dyr box eller nåt...

InläggPostat: fre jul 23, 2010 18:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8717Ort: Borås, Sweden
Fick mail där det stod att man ska skicka tillbaka filmerna om de skulle dyka upp.

Offline Profil
InläggPostat: sön jul 25, 2010 21:55 Svara med citat
DVD / Nightmare Sisters This item has now been on backorder for more than 1 month. This is highly unusual and we suspect it might be deleted with the studio. We will try and contact the supplier for more information, but it is often hard to get a clear answer on these kind of things. Should you not want to wait any further, please feel free to cancel the item. This would be perfectly understandable.

InläggPostat: mån jul 26, 2010 11:40 Svara med citat
Hi Magnus,

Unfortunately we have learned that your order # 10617902 is no longer available from the studio or that we are otherwise unable to deliver this item:

--------------------------------------------------------------------------------

DVD / Nightmare Sisters

--------------------------------------------------------------------------------

Please log in to you AxelMusic.com account and check your order history for further information. NOTE: Make sure you have DISPLAY DELETED ORDERS ticked in your AxelMusic Profile settings, otherwise the order will not be visible. Pull your mouse over the status for more information.

YOUR PAYMENT
Your payment will be refunded in the same way as the original payment was placed.

If you paid this order by credit card (in part or as a whole), we will refund this transaction to your credit card. You will receive the money in your account within 1-5 business days.

If you paid using a voucher, you will already have received the voucher back on your AxelMusic.com account. The voucher is visible in your shopping basket when you're logged in on AxelMusic.com. The voucher does not expire.

These matters of titles suddenly going out of print or otherwise being unavailable, are often out of our hands. We do apologize for the inconvenience.

Feel free to contact us if you have any questions.

Kind regards,
Team Axel
www.AxelMusic.com
service@axelmusic.com

InläggPostat: mån jul 26, 2010 14:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Äsch, otur. Jag har dock hört att det ska finnas en vhs-utgåva med "mer nudity" än den dvd'n... vilken vhs vet jag dock inte!

Jag hatar när filmer blir OOP!

InläggPostat: mån jul 26, 2010 18:50 Svara med citat
Japp trist att DVDn var OOP :(

Ojdå så det finns en VHS som bjuder på mer naket än DVDn, den får man kolla upp. :)

InläggPostat: fre aug 27, 2010 08:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Intresseklubben antecknar....

Jag gjorde nyss min allra första beställning från Axel. :D
Drog hem de två första säsongerna av Tales from the Crypt.
Spännande, har inte sett nåt från den serien sedan jag var....öhm...12 (16 år sedan) kanske?

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: mån okt 04, 2010 09:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Nästan 2 år sen jag beställde därifrån och är sugen på att beställa därifrån igen, men skulle bara höra om de fortfarande kostar 20 kr frakt/dvd?

InläggPostat: mån okt 04, 2010 09:16 Svara med citat
Ja det kostar 20 kronor i frakt/DVD

InläggPostat: tis okt 05, 2010 20:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Tack för svaret GG!

InläggPostat: mån okt 25, 2010 09:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
hur funkar det och beställa från dom nu för tiden.. måste man ha verified by visa?

har inte beställt från dom på många år så är nybörjare igen och beställa från utlandet... hehe :lol:

InläggPostat: tis jan 18, 2011 13:26 Svara med citat
Nu för tiden så får man välja om man vill betala i US dollar eller Canadian dollar. Någon som vet om och hur valet påverkar mig?

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 18, 2011 14:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Vad gäller tull så kvittar nog valet helt. Och med tanke på hur billig AM$ är nu så skulle jag välja amerikanska!

Hoppas att de har fraktfritt snart ;)

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 18, 2011 23:45 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Axelmusic verkar ha haft problem med ngt av sina lager, tre filmer jag beställde försvann på väg till mig men efter kontakt med Axelmusic så skickade de på nytt till mig och de dök upp efter knappt en vecka.

InläggPostat: ons jan 19, 2011 12:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Är det någon axelmusic är grymma på, så är det att alltid rätta till fel & saker som sker efter vägen, och snabbt går det :) STOR eloge för det tycker jag!

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: ons jan 19, 2011 13:54 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Ja, så sant. :D
Väldigt nöjd med deras kundservice

InläggPostat: lör feb 19, 2011 23:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Fick återigen hem en papp-box (en säsong av en TV-serie denna gången) i en vanlig Jiffy, trots att jag bad särskilt om att få den bra paketerad för att jag fått hem trasiga grejer förut.
Inte helt överraskande så var boxen tryckskadad även denna gången :jason:

Mailat Axel & frågat om det inte går att få de ömtåliga boxarna skickade i pappkartonger så de inte går sönder. Går inte det så var detta sista gången jag beställde nån box därifrån iaf.

InläggPostat: lör feb 19, 2011 23:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: mån dec 06, 2010 23:48Inlägg: 956
Jag har beställt en del boxar därifrån och oftast har dom kommit i kartong, dom har till och med sampackat vid några tillfällen vilket är ovanligt. Men ett par har dykt upp i jiffybag och det gillas inte. Tråkigt om dom inte kan lyssna på det man önskar. Jag har haft otur med dom på slutet angående långa (väldigt långa) väntetider, och att flera titlar inte gått att få tag på till slut.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 21 av 25
623 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori