Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Planet Axel

Gå till sida Föregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Nästa
InläggPostat: tis okt 18, 2011 13:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8422Ort: Borås, Sweden
Man kan se priserna i svenska kronor. Men vid betalning så får man välja US eller Canadian dollar.
Jag valde Canadian, tack

Offline Profil
InläggPostat: tis okt 18, 2011 14:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
Aha, så kanske det va.

Då har jag nog valt US Dollar i så fall.

Speciellt nu när den är på botten.

InläggPostat: tis okt 18, 2011 14:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Blir ingen prisskillnad, bara att det konverteras om när du betalar, så man kan lika gärna ta kanadickdollars!

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tor dec 29, 2011 11:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Efter att ha skött sig med snabba leveranser är de åter långsamma igen. Ni andra som beställt runt den 20:e (varor i lager), har ni fått era filmer ännu? Beställt 13 st (eller rättare sagt min fru till mig i julklapp) och endast 2 har dykt upp. Inte konstigt att man handlar mer från amazon och sverige nuförtiden.

InläggPostat: tor dec 29, 2011 13:16 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Med tanke på att det varit storhelg mm så ska du nog inte ha för höga förväntningar på snabba leveranstider med tanke på den belastning som postväsen (utrikes och inrikes) mm utsätts för...
Väntar också på paket....

InläggPostat: tor dec 29, 2011 13:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Nej du har nog rätt. Bara jag som är så otålig samt bortskämd med amazons supersnabba leveranser.

InläggPostat: fre dec 30, 2011 17:24 Svara med citat
fortfarande 11 dvds på glid. Väntar till fredag innan jag mailar dem och ber om ersättningsdvds.

InläggPostat: fre dec 30, 2011 17:33 Svara med citat
Är det inte så att man måste vänta 30 dagar innan man kan göra det?

Själv väntar jag på paket från Planet Axel, dtm.at + ngr fler och fasiken vilken tid det tar....

InläggPostat: fre dec 30, 2011 17:36 Svara med citat
18 arbetsdagar tror jag det är (på fredag har det gått 15) de helst vill man ska vänta. Är bara jävligt less på deras dåliga service (bortskämd av amazon troligtvis). Tyvärr har de en hel del film jag vill ha därför fortsätter jag köpa av dem år efter år trots att jag oftast blir besviken.

InläggPostat: fre dec 30, 2011 18:11 Svara med citat
Har aldrig haft några större besvär med Axel, tycker de funkar bra... Skulle vilja påstå att dtm.at bra mkt sämre, förvisso skickar de rekommenderat så du vet att du får paketet men det kan ta lång tid från beställning till leverans om du har otur....

InläggPostat: fre dec 30, 2011 18:39 Svara med citat
Problemet som jag förstått det, är att de skickar ut från olika lager och dessa lager är olika bra. De 2 jag fått (the reedemer samt silent night boxen) skickades från ett annat lager än de övriga.

InläggPostat: lör dec 31, 2011 00:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Planet Axel är nog den butik jag handlar mest ifrån numera. Leveransen har jag väl inte så mycket att säga om, filmerna brukar oftast dimpa ner i brevlådan efter någon vecka eller så. Bra utbud har dom ju också. Dock är det något irriterande att de har så många olika lager att man oftast får en film åt gången :-|

InläggPostat: mån mar 05, 2012 11:56 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Upptäckte just att mitt konto hos planetaxel har raderats. Min wishlist på 250 titlar borta. Är ganska förbannad just nu faktiskt. Har inte beställt från Axel på ett tag, men dom har fan ingen rätt att radera hela mitt konto för det. Kommer aldrig att kunna bygga upp min wishlist igen :(

InläggPostat: tis apr 24, 2012 12:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
Är det någon som vet hur länge det är FREE SHIPPING på Axel????

Jävligt BRA med allt fraktfritt i alla fall. :ymparty:

InläggPostat: tis apr 24, 2012 14:03 Svara med citat
Jag vågade INTE vänta så jag har precis beställt 22 DVD filmer. :ymparty:

Jag förstår nu varför dom har fraktfritt. :mrgreen:

Folk bara pumpar in ordrar och väljer på tok för mycket film bara för det är GRATTIS frakt.

Borde ha filmerna innan fredag nästa vecka då alla fanns i lager.

InläggPostat: tis apr 24, 2012 17:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Två av dom jag beställde fanns visst inte i lager, trots att det stod det från början... Nåja, gör mig egentligen inte så mycket att vänta, man har ju redan så mycket osett i hyllorna :lol:

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 24, 2012 18:21 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: sön jan 30, 2011 23:10Inlägg: 50Ort: Osby
Hade ingen aning om att de hade fri frakt förrän jag skulle betala. Men det var väl en trevlig överraskning.

Offline Profil
InläggPostat: lör apr 28, 2012 07:19 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jun 12, 2006 11:43Inlägg: 135
När jag fick hem en beställning från axel i veckan låg det ett litet brev där det stod att det finns en tjuv i postsystemet och att dom sätter in gps tracking i slumpvalda paket. Så någon garanti att alla paket kommer fram känns liten :evil:
Tänk om man hade kunnat få en timme i skogen med den tjuven. Han hade gått in som man och kommit ut som en eunuck. :jason:

Offline Profil
InläggPostat: lör apr 28, 2012 08:46 Svara med citat
Som tur är har Axel en ruskigt bra kundservice, så skulle man inte få hem filmen kan man lugnt räkna med en ny :)

Offline Profil
InläggPostat: lör apr 28, 2012 14:15 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jun 12, 2006 11:43Inlägg: 135
Låter bra det Pazzo. Jag har aldrig personligen blivit av med nåt från axel, är och andra sidan ingen storkund där heller.

Offline Profil
InläggPostat: lör apr 28, 2012 14:50 Svara med citat
Beställde ett gäng filmer men en finns ej i lager så de har paketerat allt men väntar med att skicka till den filmen finns i lager. Nån mer som har så? Är det för fri frakt och att de vill skicka allt i ett?

InläggPostat: sön apr 29, 2012 06:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8422Ort: Borås, Sweden
Känner inte igen att de gör så. Jag har Planet Axel på min msn. Då kan man fråga dem direkt då man undrar någonting. Så gört likandant vet jag. :)

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 30, 2012 08:58 Svara med citat
Mina 22 filmer skickades en och en från 5 eller 6 olika lager lokaler.

De första 5 skickades efter 2 dagar, 6 skickades efter 3 dagar, 5 skickades efter 4 dagar och resten skickas idag.

Med lite tur så får jag allt innan fredag.

Dom slår ju inte PinkEiga som jag hade filmerna efter 3-4 dagar, men tycker ändå Planet Axel är sjukt snabba med att skicka. :ymparty:

InläggPostat: mån apr 30, 2012 10:45 Svara med citat
Köpte du shout factorys roger corman nurses collection Peter?

InläggPostat: tis maj 01, 2012 11:01 Svara med citat
NÄ, men tack som fasen för tipset.

Den låter mycket, mycket trevlig. :ymparty:

Tog bara en shout factory denna gången.

Eftersom jag ÄLSKAR Humanoids from the Deep så tog jag en Double Feature med Up from the Depths och Demon of Paradise vilket verkar vara i samma stil.

Omslagen på båda filmerna är så sjukt snygga. 8)

Shout Factory är ju fan helsköna.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 23 av 25
623 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori