Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Horsecreek Entertainment

Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
InläggPostat: tis jul 10, 2012 19:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 367Ort: Västra Götaland
2007 skrev ni det senaste inlägget här?
Titta vad jag hittade:

http://www.realtid.se/ArticlePages/200906/11/20090611141850_Realtid449/20090611141850_Realtid449.dbp.asp?Action=Print

Och ändå fortsätter dom och släppa massa skit:
http://www.horsecreek.se/

InläggPostat: tis jul 10, 2012 22:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Frågan är om de har ryckt upp sig med bättre kvalitet på släppen och om de är helt legitima?

InläggPostat: tis jul 10, 2012 22:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Jag har deras släpp av Lucky Luke som jag köpte förra året billigt i någon affär.

Så det kanske handlar om skalbolagsaffär där de bara tömmer bolag på kapital och bildar nytt och drar vidare.

InläggPostat: tor jul 12, 2012 11:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8419Ort: Borås, Sweden
Ja bolaget finns ju kvar och har gjort uppryckningar sedan 2010. Sen verkar ju deras lite nyare släpp hålla bättre kvalitè än tidigare och även några intressanta släpp som In their sleep och Mutants och kommande släppen Perkins 14 och Wake.
Fast det är inget bolag som jag skulle lägga pengar i.

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 13, 2012 08:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån sep 27, 2004 10:02Inlägg: 379
På tal om Rysarklubben/HoH/D Wracking osv..

Jag vill minnas att någon på detta forum berättade om ett suspekt telefonsamtal från Rysarklubben? Detta var väl efter att ha fyllt i en av deras lappar som kunde följa med VHS-filmerna om att bli medlem (?) i just Rysarklubben?

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 13, 2012 10:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Jag och min älste bror var medlemmar i Rysarklubben, då vi fyllde i lapparna som följde med i köp-VHS-filmerna, så då fick man nyhetsbrev och annat några gånger i brevlådan. :)

InläggPostat: fre jul 13, 2012 10:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6645Ort: Haddonfield
jolli skrev:
Sen verkar ju deras lite nyare släpp hålla bättre kvalitè än tidigare och även några intressanta släpp som In their sleep och Mutants och kommande släppen Perkins 14 och Wake.

Varför ska de släppa Perkins 14???

Den har ju redan funnits ute i några månader av CCV.

Såg den faktiskt för några dagar sedan och tyckte faktiskt om den. :)

InläggPostat: fre jul 13, 2012 13:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån sep 27, 2004 10:02Inlägg: 379
Gory-Glory skrev:
Jag och min älste bror var medlemmar i Rysarklubben, då vi fyllde i lapparna som följde med i köp-VHS-filmerna, så då fick man nyhetsbrev och annat några gånger i brevlådan. :)

Coolt! Men ni fick aldrig några telefonsamtal från dem? Jag har för mig att någon här (?) har berättat om detta och att samtalet var väldigt märkligt. Skulle gärna vilja friska upp minnet på denna historia. Ingen som minns? Eller som kanske t.o.m fick uppleva det?

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 13, 2012 14:00 Svara med citat
Nej, det har jag aldrig hört talas om att dom ringde upp folk !?
Vad handlade det samtalet om !?

InläggPostat: lör jul 14, 2012 11:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8419Ort: Borås, Sweden
Argento Rules skrev:
jolli skrev:
Sen verkar ju deras lite nyare släpp hålla bättre kvalitè än tidigare och även några intressanta släpp som In their sleep och Mutants och kommande släppen Perkins 14 och Wake.

Varför ska de släppa Perkins 14???

Den har ju redan funnits ute i några månader av CCV.

Såg den faktiskt för några dagar sedan och tyckte faktiskt om den. :)

Ja varför de släpper filmen kan man ju fråga sig. Håller med dig om att den faktiskt är rätt bra.

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 19, 2012 17:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tor apr 05, 2012 14:33Inlägg: 41
Nu ska Studio S släppa den svenska krigsfilmen Gränsen och den har ju sedan tidigare släppts av CCV. Kanske att mindre bolag som CCV har svårt med ekonomin och således säljer rättighetern till en del filmer och på så sätt får in pengar i kassan igen?

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 30, 2013 09:05 Svara med citat
Gory-Glory skrev:
Nej, det har jag aldrig hört talas om att dom ringde upp folk !?
Vad handlade det samtalet om !?

Som sagt, detta är något jag läste på ett forum (minns inte vilket). Det handlade iallafall om någon som hade gått med i Rysarklubben som senare blev uppringd av just dem. Om jag inte minns fel hade snubben bland annat snackat om att tjejer inte förstod sig på skräckfilm. Men jag minns inte så mycket mer.. skulle dock vara riktigt trevligt att friska upp minnet. Ingen som känner igen detta?

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 7 av 7
162 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori