Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Ec Entertainment

InläggPostat: tor jan 26, 2006 11:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
vaultkeeper skrev:
Men-om-man-inte-har-något-konto-då-och-inte-kan-skaffa-det-då?, dessutom tror jag inte att det är några här som är intreserad av brentwood faktiskt.

Be dom sätta in pengarna på mor eller fars konto, enkelt fixat juh!

InläggPostat: tor jan 26, 2006 17:59 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: tor okt 21, 2004 11:39Inlägg: 126
är mountain of the cannibal god bra?

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 18:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Mater_Tenebrarum skrev:
är mountain of the cannibal god bra?

Sjukt bra film, OK utgåva från EC. Jag klarar mig gott och väl med den. Det mest störsamma är att ljudet är lite brusigt.
Filmen är ett måste, iallafall. Ursula! Ursula!
Och tro mig, du vill inte missa att se en inföding som jökar på en jättegris.

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 18:09 Svara med citat
haha har hört att det ska finnas en del...intressanta scener i den :)
så det är värt att inhandla ec-skivan för 100 spänn?

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 18:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Mater_Tenebrarum skrev:

Jajamensan. Det är inget du kommer ångra, det lovar jag dig!

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 18:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5283Ort: Sölvesborg
Mater_Tenebrarum skrev:
YES!

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 18:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
skulle nog hellre dra till med anchor bay dvdn, då får man även se sergio martino i en mycket pinsam situation när han försöker förklara bort en del djur-obehagligheter som förekommer i filmen...

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 19:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Peter Neal skrev:
skulle nog hellre dra till med anchor bay dvdn, då får man även se sergio martino i en mycket pinsam situation när han försöker förklara bort en del djur-obehagligheter som förekommer i filmen...

Det är väldigt kul att se. Martino sitter och blåljuger rakt in i kameran.
Sen finns det en fin dubbelside dvd från AB som har utmärkta Cannibal Man som "b-sida". Tror tom att den är lite billigare än ECs släpp..

InläggPostat: tor jan 26, 2006 19:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
Bhoot skrev:
Peter Neal skrev:

Sen finns det en fin dubbelside dvd från AB som har utmärkta Cannibal Man som "b-sida". Tror tom att den är lite billigare än ECs släpp..

ja, det är riktigt jobbigt att titta på! man skäms fan.
dubbel dvdn är väl värd att införskaffa, billig som stryk och cannibal man är rätt skoj.

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 20:40 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: tis okt 18, 2005 13:14Inlägg: 403
Peter Neal skrev:
Bhoot skrev:
Peter Neal skrev:

dubbel dvdn är väl värd att införskaffa, billig som stryk och cannibal man är rätt skoj.

Ec har mer o roligare omslag/affischer som extramaterial

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 21:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
slade skrev:
Peter Neal skrev:
Bhoot skrev:
Peter Neal skrev:

Ec har mer o roligare omslag/affischer som extramaterial

AB har en extra film med, så dubbelutgåvan utgåvan är mer prisvärd..

InläggPostat: fre jan 27, 2006 01:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Jag är dock "anti" och säger att gamla EC släppet är bäst, utan dom där trams scenerna med 8)

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 10:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Peter Neal skrev:
Bhoot skrev:
Peter Neal skrev:

Finns den "pinsamma" intervjun även med på dubbel-featuren med Cannibal Man?

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 11:41 Svara med citat
Hellbender skrev:
Peter Neal skrev:
Bhoot skrev:
Peter Neal skrev:

Finns den "pinsamma" intervjun även med på dubbel-featuren med Cannibal Man?

japp. det är hela "originalutgåvan" inpackad som en double feature bara.

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 11:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 25, 2004 19:26Inlägg: 1760
Är det bara jag som hellre äger det 2 utgåvorna separat, än som en dubbelgrej med båda filmerna på en 2-sidig skiva?

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 11:56 Svara med citat
Goatlord skrev:
Är det bara jag som hellre äger det 2 utgåvorna separat, än som en dubbelgrej med båda filmerna på en 2-sidig skiva?

nej jag håller med, det konstiga är att dubbel utgåvorna är billigare av någon anledning...

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 12:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Goatlord skrev:

Klart snyggare att ha dem var och en för sig fast som PN sa, dubbeln är ju billigare och eftersom de tydligen innehåller samma material känns det ju dumt att kasta pengarna i sjön.

Offline Profil
InläggPostat: fre jan 27, 2006 22:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Goatlord skrev:

Jag instämmer!
Hade Demons 1 & 2 på dubbelpack innan från AB men bytade mot enkeldiscarna istället, både ser det bättre ut och känns bättre för den delen med.
Men det är en prisfråga vilket man föredrar antar jag.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 15:16 Svara med citat
jag har problem med två av mina fiolmer från ec (a blade in the dark och solange), ljudet hackar och jag undrar om nån här vet vad det kan bero på?

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 15:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Mater_Tenebrarum skrev:
jag har problem med två av mina fiolmer från ec (a blade in the dark och solange), ljudet hackar och jag undrar om nån här vet vad det kan bero på?

gamla kasseter/skivor?

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 15:22 Svara med citat
den ena köpte jag begagnad men det är inga synbara fel på skivan. den andra köpte jag på discshop..
akn det bero på min dvd-spelare, tro?

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 16:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons mar 23, 2005 13:30Inlägg: 107
Mater_Tenebrarum skrev:
den ena köpte jag begagnad men det är inga synbara fel på skivan. den andra köpte jag på discshop..

På min förra dvd så hade jag problem med att spela upp EC dvd:er
ljudet hackade men det var enbart på EC dvd:er.
Jag köpte ny dvd och då fungerade dom utmärkt...
så det kan bero på din dvd... testa att spela dom i en annan dvd.

Put 'em on my wall
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 16:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5283Ort: Sölvesborg
Vet någon varför ec entertainment filmer nästan alldrig är inplastade?
Alla jag har fått hitintills har inte varit inplastade förutom Cannibal holocaust och House by the cemetery.

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 18:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Mina är alltid det :shock:

Det måste vara dem på discshop som ser att det är du som ska ha dem och tar och tittar på dem innan för att du inte ska få fel film igen :wink:

Har nog aldrig fått en inplastad Ec-film, förutom deras ultrabits´s då förstås :)

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 30, 2006 19:18 Svara med citat
MENTAL skrev:
Mater_Tenebrarum skrev:

På min förra dvd så hade jag problem med att spela upp EC dvd:er
ljudet hackade men det var enbart på EC dvd:er.
Jag köpte ny dvd och då fungerade dom utmärkt...
så det kan bero på din dvd... testa att spela dom i en annan dvd.

ja det är just enbart på dom två, men jag har å andra sidan några andra filmer från ec som ljudet inte hackar på..
men hursomhelst, ska prova i annan dvd! min ska ändå bytas ut snart..

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 4
94 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori