Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Ec Entertainment

InläggPostat: tis jan 31, 2006 01:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Har aldrigt haft problem med EC diskar.

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: tis jan 31, 2006 13:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5273Ort: Sölvesborg
Ec är nog det bästa man kan köpa för 99kr nu för tiden, är igentligen värt mycket mera. Helt sinnessjukt att en del idioter på discshop köper house of horror utgåvor av tillexempel City of the living dead när dom ser att det finns en jättefin EC utgåva precis brevid för samma pris, antagligen för att dom inte är kunniga nog att se otextade eller till och med engelsk textade filmer, lär er engelka för helvete säger jag bara!
Jag ska inte säga att jag inte handlat house of horror, men jag är fan inte så dum att jag betalar 99kr för det, 30 kr högst om ens det!
Den enda house of horror filmen som jag köpt för 99 kr är Zombie flesh eaters(när house of horror på dvd var nytt), men den fick jag tack och lov skicka tillbaka till discshop, fan vilken tur alltså! Köpte den senare i en mataffär för 30kr tack vare den snygga omslagsbilden!, ångar mig i alla fall :(

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 31, 2006 13:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
vaultkeeper skrev:
Ec är nog det bästa man kan köpa för 99kr nu för tiden, är igentligen värt mycket mera. Helt sinnessjukt att en del idioter på discshop köper house of horror utgåvor av tillexempel City of the living dead när dom ser att det finns en jättefin EC utgåva precis brevid för samma pris, antagligen för att dom inte är kunniga nog att se otextade eller till och med engelsk textade filmer, lär er engelka för helvete säger jag bara!
Jag ska inte säga att jag inte handlat house of horror, men jag är fan inte så dum att jag betalar 99kr för det, 30 kr högst om ens det!
Den enda house of horror filmen som jag köpt för 99 kr är Zombie flesh eaters(när house of horror på dvd var nytt), men den fick jag tack och lov skicka tillbaka till discshop, fan vilken tur alltså! Köpte den senare i en mataffär för 30kr tack vare den snygga omslagsbilden!, ångar mig i alla fall :(

Gamla Shriek Show-utgåvor för 99:- på Americanlaser är ett hetare köp tycker jag. Fattar inte varför de inte tar in fler nu när de verkligen börjar bli intressanta, de där Shriek Show.

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: tis jan 31, 2006 19:42 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: tor okt 21, 2004 11:39Inlägg: 126
gokudo skrev:

det är nog min dvdspelare det beror på då..
jävligt nice film-samling du har föresten!

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 31, 2006 21:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Mater_Tenebrarum skrev:
gokudo skrev:

det är nog min dvdspelare det beror på då..

Tack! :oops:

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: tis jan 31, 2006 22:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Mater_Tenebrarum skrev:

Gick in på länken din och kikade lite på dvd listan... Håller definitivt med...

EC Entertainment hör till några av mina favoritbolag.. inga problem..

/Ullis

InläggPostat: fre feb 03, 2006 16:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
The Shape skrev:
House on the edge of the park, den remastrade versionen är också bra mycket bättre än det gamla släppet! 8)

Håller med om att den är bra.

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 02, 2006 12:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Såg att Ginza hade några billiga EC-rullar nu för 49:-, hur är t ex Nightmare city och A blade in the dark? Är det bra utgåvor av dessa måstefilmer?

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 02, 2006 12:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5273Ort: Sölvesborg
Hellbender skrev:
Såg att Ginza hade några billiga EC-rullar nu för 49:-, hur är t ex Nightmare city och A blade in the dark? Är det bra utgåvor av dessa måstefilmer?
Ja!

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 02, 2006 12:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Okej, då får det kanske bli lite Ginza-shopping denna månad. :D

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 02, 2006 12:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
jodå, för 49:- är utgåvorna okej. om man nu gillar filmerna.

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 02, 2006 12:57 Svara med citat
Absolut!!

Offline Profil
InläggPostat: lör nov 04, 2006 22:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån mar 06, 2006 19:50Inlägg: 1295Ort: Bergvik
Uppdaterade idag med Ec-utgåvor av Cannibal Holocaust, House by the cemetery, The Beyond, City of the living dead och A blade in the dark.

Fick 5 betalade för 4 á 99 kr styck. Allt som allt 396 kr.
Bra affär?

Offline Profil
InläggPostat: lör nov 04, 2006 22:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Beror på vilken Holocaust det var.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 00:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån mar 06, 2006 19:50Inlägg: 1295Ort: Bergvik
lizzardking skrev:
Beror på vilken Holocaust det var.
Det var den med svart omslag, alltså den remastrade.

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 08:30 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: mån nov 10, 2003 19:56Inlägg: 460Ort: Halmstad
jaha...den som är KLIPPT!!! 8)

InläggPostat: sön nov 05, 2006 14:20 Svara med citat
vincent skrev:
Nej? UNCUT står det på baksidan... Är det lögn då alltså? :?

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 14:28 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: mån nov 10, 2003 19:56Inlägg: 460Ort: Halmstad
Är det denna du menar så är den klippt ja...road to hell sekvensen!http://www.tradera.com/auction/aid_34777775

InläggPostat: sön nov 05, 2006 15:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons mar 23, 2005 13:30Inlägg: 107
Robin skrev:
vincent skrev:
Nej? UNCUT står det på baksidan... Är det lögn då alltså? :?

Har för mig att det är några sekunders Print damage på Road to Hell sekvensen...

Put 'em on my wall
Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 15:21 Svara med citat
Nja...det diskuterats hundra ggr om det är print damage eller klippt! Det finns med i alla fall på Ultrabiten...och på R1 som extramaterial!

InläggPostat: sön nov 05, 2006 16:12 Svara med citat
Varför inte köpa den svenska utgåvan på dvd istället?, den är ju HELT oklippt i alla fall.

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 16:29 Svara med citat
Jomen, hur ligger det till? Den är alltså klippt, hur mycket isf? Om det inte är så mkt så kanske det inte gör så mkt heller. Vad i filmen är "Road to hell"-sekvensen?

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 05, 2006 16:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Det är den sekvensen när de sitter i en studio o man får se dokumentärteamet`s tidigare dokumentärer.

AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Det är en dokumentärfilm som visas mitt i filmen, den heter The Last Road To Hell, det är där det fattas scener. Hänger du inte upp dig på det så spelar det ingen roll men vill du ha den intakt så köp AWE´s släpp på Holocaust.

De andra titlarna du köpte, var det någon av dem som det står remastered på?

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
För alla som orkar fortsätta... :lol:

viewtopic.php?t=79

För alla som vågar lita på andra...:wink:

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1709

...eller bara spamma Lizzardking :razz:

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 4
94 inlägg