Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Vart handla billiga koch media dvd;er?

InläggPostat: sön mar 08, 2009 12:52 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tor nov 22, 2007 16:57Inlägg: 48
Tjena,

Nämnda bolag har ju en hel del intressanta westernfilmer i sin katalog (tänker främst på regnbågskollektionen). Amazon.de saluför ju de flesta av dem, dock är 65-70kr i frakt per dvd lite magstarkt. D&T är en annan återförsäljare, de verkar dock endast ha runt en fjärdedel av titlarna i lager; och erfarenheten säger mig att när en titel inte finns i lager kan de gå lite hur som helst.

Någon som vet någon bättre webbhandel, med bra priser utan hutlösa fraktpriser?

Offline Profil
InläggPostat: sön mar 08, 2009 12:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
http://www.omg-entertainment.nl

Vettiga fraktpriser & rätt snabb leverans! :D

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån mar 09, 2009 20:29 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tor nov 22, 2007 16:57Inlägg: 48
Tack för svar. Där var grundpriset dock en hel del dyrare, blir kanske billigast med amazon.de ändå...

Offline Profil
InläggPostat: mån mar 01, 2010 12:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.

Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.

InläggPostat: sön jan 23, 2011 22:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Existerar det något Koch Media-släpp med ENGELSK text? Inte tysk alltså.

Blir besviken när jag ser hur många filmer det finns från bolag som Koch och Mya med italienskt tal, som sedan helt saknar engelsk text.

Synd för de som inte är tysk eller italienare!

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 27, 2011 13:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5283Ort: Sölvesborg
Evil Gus skrev:
kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.

Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.
Dom säljer visst det dvdfilmer med 18-årsgräns utanför Tyskland.

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 27, 2011 14:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Vault:
Svarar på mitt gamla inlägg; då visste jag det ej men nu vet jag också att de säljer filmer med 18 rating då jag köpt en del kochmedia med 18 rating därifrån. Kan tipsa dig vaultkeeper om ringofilmerna som är fantastiskt bra sw.

Angående kochmedia med eng tal/text som nån frågade om, så är det bara att besöka sw tråden och läsa mina inlägg om detta.

InläggPostat: tis jan 15, 2013 08:28 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tis jan 15, 2013 08:08Inlägg: 4

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 15, 2013 09:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Någon som fortfarande använde Babelfish!? Jag trodde alla gått över till Google Translate. Testa med det istället, betydligt bättre :)

InläggPostat: tis jan 15, 2013 09:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
BoydBooker skrev:

Koch DVDs köper man enklast och billigast på amazon.de

Vet man hur engelska Amazon funkar är det inga problem med tyska sidan. Annars så kör man med Chrome och låter browsern översätta.

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
10 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori