Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Dagored Films?

InläggPostat: ons aug 31, 2011 20:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: mån aug 08, 2011 09:21Inlägg: 65Ort: Öland
Någon som kommer ihåg detta bolaget? De släppte två filmer för ett gäng år sedan (Gang War in Milan och Crimes of the Black Cat). Jag plockade fram Gang War in Milan i helgen och såg den för första gången sedan jag köpte den (när den släpptes).

Lätt schizofrent bolag med riktigt snygga omslag som ser lovande ut - men sedan visar sig kvaliteten på filmerna vara riktigt kassa. Såg att de hade trailers för kommande släpp som bonus material. Någon som vet om de någonsin släppte dessa? Antar med tanke på den kassa kvaliteten på dessa två första släpp så sköt de sig i foten rejält.

På tal om Crimes of the Black Cat, jag har ett svagt minne att jag läste om att Blue Underground skulle släppa denna - men jag har inte sett röken av något släpp. Någon som har koll på vad som hände (eller är det jag som minns fel)?

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2012 21:09 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: tor maj 07, 2009 16:08Inlägg: 283Ort: Stockholm
Japp, har W Django! (Spaghetti Western) utgiven av Dagored. Jävligt snyggt omslag, men kvaliten är som sagt rätt kass.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
2 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori