Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Tips & Övrigt  ~  Weekend of horrors 2013, 8-10 november 2013

InläggPostat: tor jan 10, 2013 10:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
God jul & gott nytt år såhär i efterhand skräckkamrater! Har tittat igenom http://www.weekendofhorrors.com/de/index.html ett par gånger sedan i julas & precis som vanligt så inser man vilken kultigare samling gäster tyskarna har där nere & hur kul det vore att titta förbi!

Då pengar knappast är min starka sida så har ju jag inte haft möjlighet att dyka upp tidigare (synd då man missat chansen att gå på ett äkta skräckkonvent men också då man inte kunnat träffa några trevliga forumtyper :( :cry: )

Än är inte allt spikat men jag har för skojs skull redan nu sett mig om efter boende ala Couchsurfing (vilket faktiskt har gett några positiva svar!) & då det är lite mindre än 1 år kvar så har man tid på att sig att fixa extra arbete vid sidan av, sälja grejer etc så vi får se vad detta år ger för min del :)

Hursomhelst, årets mässa går av i Oberhausen, i Turbinenhalle (inte alltför långt från Bottrop) 8-10 november & några tidiga gäster som är utannonserade är:

Malmcolm McDowell
Joshua Leonard
Heather Donahue
Michael C Williams
CJ Graham
Courtney Gains
Michael Koske
Victoria Price
Sara Karloff
Asami
Kurando Mitsutake
Kip Weeks
Laura Margolis

Själv skulle jag verkligen vilja träffa Asami 8) men Blair witch gänget likaså :D

Så skriv på alla som har intresse, det vore ju faktiskt grymt om än fler forumiter har möjlighet att åka ner dit! :D :ymparty:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 10, 2013 15:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12094Ort: Skåneland
Weekend of Horrors är riktigt trevligt har jag hört av dom som har varit där :)

Jag kommer även i år skicka med Argento Rules pengar så att han kan köpa tyska hartboxar till mig :)

InläggPostat: fre jan 11, 2013 20:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Jag har varit på varje WoH sen 2009 & kommer åka dit även i år, hoppas du är på Alexander. Asami var f.ö. jäkligt trevlig när hon var där 2011, dock var hennes engelska i stort obefintlig så lär dej japanska ;)

Bild
Bild
Bild

Hon drack ingen alkohol heller så vi fick bjuda henne på Sprite istället

InläggPostat: lör jan 12, 2013 00:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Gory-Glory skrev:
Weekend of Horrors är riktigt trevligt har jag hört av dom som har varit där :)

Jag kommer även i år skicka med Argento Rules pengar så att han kan köpa tyska hartboxar till mig :)

De finaste klimparna i samlingen de där tyska boxarna va? :x :D Vad är ca priset på de där nere på mässan?

rogerxy: Jo jag hoppas det också, det får fan inte bli som 2011 när jag fick hoppa av i sista minuten pga personliga anledningar! :(

Jodå har läst varje tråd angående WofH som du & AR plitar ned, alltid underhållande (er göteborgare kan man lita på!) & jag har pluggat japanska tidigare (även om resultatet naturligtvis är inte så imponerande hehe) Jag har faktiskt kvar skolboken i nån låda i källaren så ska se om jag gräver fram den & försöker charma med nånting :lol: :mrgreen:

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 13, 2013 00:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12094Ort: Skåneland
Alexander >> Dom tyska och österrikiska hartboxarna kostar ungefär från 10 euro

Den billgaste hartboxen som AR köpte till mig förra året kostade 9.99 euro och den dyraste hartboxen kostade 24.95 euro på Weekend of Horrors. Han köpte några hartboxar till mig som kostade 15 euro/film.

Han sade att finns hartboxar av väldigt svåra släpp där som kostar 100 euro styck eller mer.

Ibland finns det billigare hartboxar, dom är riktigt snygga och kul att samla på :)

InläggPostat: sön jan 13, 2013 18:48 Svara med citat
Grymt GG! Jag ska nog se till att skicka ner lite pengar i höst (om jag inte kommer med) så har man lite autografer eller snygga boxar som AR, roger eller nån annan kan fixa? :x

Ny gäst bokad: Joe Pilato (aka "Captain Rhodes" från Day of the dead) Ännu en underbar anledning (killen som gör hela filmen IMO!) :ymparty: \m/ ^:)^

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 14, 2013 00:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Jadå det kan vi allt fixa. Med reservation för att det inte är alltför stora mängder samt för stora prylar du vill ha siggat :)

InläggPostat: tis nov 12, 2013 20:33 Svara med citat
Argento Rules ringde mig idag och berättade att han har köpt 8 bokboxar och 2 energidrycker till mig på Weekend of Horrors :ymparty:

InläggPostat: sön okt 12, 2014 11:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1283Ort: Borås
Något gäng aom skall ner på årets Weekend of Horrors?

InläggPostat: sön okt 12, 2014 20:29 Svara med citat
Ja vi är ett gäng som ska ner

InläggPostat: sön okt 12, 2014 20:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1283Ort: Borås
Tänkte ev. ha bett om en signerad.film. Ska Peter med?

Vore kul o hänga med någon gång när tillfälle ges. Har tömt semesterkvoten för i år tyvärr

InläggPostat: sön okt 12, 2014 23:50 Svara med citat
Yes Peter ska med, så han kan säkert hjälpa dej. Annars hade jag kunnat göra det.

InläggPostat: tis nov 18, 2014 14:54 Svara med citat
Har ni lite roliga bilder från årets upplaga att dela med er av?

InläggPostat: tis nov 18, 2014 21:07 Svara med citat
Argento Rules ringde till mig idag och sade att han har köpt Suspiria energidryck och någon annan energidryck till mig på Weekend of Horrors :ymparty:

InläggPostat: tis nov 18, 2014 23:40 Svara med citat
Kommer lite bilder vad det lider :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
15 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori