Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Tips & Övrigt  ~  Den Magiska Biodagen 2013 är den 4 maj!!!

Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
InläggPostat: fre apr 26, 2013 08:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12075Ort: Skåneland
Vi ses om en vecka :ymparty:

InläggPostat: lör apr 27, 2013 06:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6225Ort: Haddonfield
Nu är det lördag och om en vecka är det dax. :)

Vissa ser jag ju redan på fredag så då är det mindre än en vecka kvar. :ymparty:

InläggPostat: mån apr 29, 2013 08:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6225Ort: Haddonfield
Nu är det NÄRA!!!

Bara några dagar kvar. :)

Jädrar va skoj det ska bli att festa loss med er. :ymparty:

InläggPostat: mån apr 29, 2013 13:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12075Ort: Skåneland
Japp det ska bli kul att träffa alla :ymparty:

InläggPostat: mån apr 29, 2013 19:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Om någon är intresserad av den japanska Demons-boxen kan jag ta med den. Pris kan diskuteras via PM. :)

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 30, 2013 12:37 Svara med citat
Vi ses på fredag :ymparty:

InläggPostat: tis apr 30, 2013 14:28 Svara med citat
TjooHoo!!

Imorgon är det 1:a maj och man är LEDIG, sedan är det torsdag och sen fredag.

Nu är det inte långt kvar. :ymparty:

InläggPostat: tis apr 30, 2013 14:36 Svara med citat
Japp imorgon ska jag gå Första Majtåget i Malmö

InläggPostat: ons maj 01, 2013 11:22 Svara med citat
Ojojoj, nu är det inte långt kvar. :)

Vi ses snart. :ymparty:

InläggPostat: tor maj 02, 2013 09:46 Svara med citat
OJOJOJ, nu kan man nästa räkna ner i timmar. :ymparty:

InläggPostat: tor maj 02, 2013 10:01 Svara med citat
Vi ses imorgon :ymparty:

InläggPostat: tor maj 02, 2013 10:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön maj 24, 2009 22:01Inlägg: 453
Nu går det fort. Jag har en miljon grejer att göra så jag hoppas fan att jag inte missar att packa ner något nu. haha. Ses imorn!

Offline Profil
InläggPostat: tor maj 02, 2013 18:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
Jag tänkte titta in en liten stund imorgon kväll, så jag hoppas det bli pizza :-) Vilken tid är lämplig?

Och nu har jag nästan gått igenom alla fimer jag tänkte ta med...jag tar med dem redan imorgon, så vi får hoppas ni hittar nåt kul.

Jag har en liten sista-minuten-efterlysning: Nån som har några Video Dynamic VHSer (de där sk "Bahrain"-utgåvorna/bootlegsen) och-eller XT Video Steelbooks (dvd) så är jag kanske intresserad.

Offline Profil
InläggPostat: fre maj 03, 2013 07:08 Svara med citat
Vi ses idag :ymparty:

InläggPostat: fre maj 03, 2013 07:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Ha så kul ikväll! Vi ses imorgon! Är det nån här som ska åka från gbg centralstation till alingsås imorgon och vill ha ressällskap säg till 8) . Tänkte åka runt 11. Vet nån förresten (Peter?) om man kan köpa biljett ombord eller om man måste köpa biljett innan man går på? Åker så sällan tåg hehe.

InläggPostat: fre maj 03, 2013 08:03 Svara med citat
Evil Gus >> Kul att du kommer till Alingsås imorgon:)

Jag och Rudnert ska dit redan idag, vi ska åka tåget från Göteborg till Alingsås idag, vi har Västtrafikkort som vi laddar med pengar och sedan så håller man dom bort kortläsaren ombord på tåget och trycker på + och sedan så trycker man igen när man går av tåget för att annars så töms hela rabattkortet på pengar.

Men det bästa är om du frågar biljettkontrollanten ombord på tåget så blir det rätt, sist jag åkte med Västtrafik var förra året, men jag tror att det är så man gör.

I Skåne så måste man köpa biljett innan man stiger ombord på tåget.

InläggPostat: fre maj 03, 2013 08:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Tack för svaret! Finns väl nåt som heter dygnet runt kort oxå (vet att sånt funkar till trollhättan så då borde ju alingsås funka 8) ). Ska kolla upp vad ett sånt kostar (om de blir billigare än det andra). Ska försöka va i alingsås 12 har jag tänkt.

InläggPostat: fre maj 03, 2013 08:30 Svara med citat
Okej, vi har dom vanliga blåa rabattkorten.
Annars så står väl allt om korten på http://www.vasttrafik.se

Vi ses imorgon :ymparty:

InläggPostat: fre maj 03, 2013 09:12 Svara med citat
Tarman: Håller med, helvete vad jag hållit på de senaste dagarna. PHEW!!

Hoppas du får med allt.

Vi ses snart!!

Monkey: Vi kommer självklart att äta pizza idag.

Klockan 21.00 blir det pizza. :ymparty:

Evil Gus: Det bästa är att köpa ett västtrafik kort, det är samma som man åker på i Göteborg. Det är bara att fylla på det kortet.

Det går att köpa på tåget men det är MYCKET dyrare.

FAN, vilket FINT väder det är idag och det kommer att bli imorgon med.

Man är ju fan sugen på att knäppa upp första ÖLEN redan nu. :ymparty:

Ska bli så sjukt kul att träffa alla igen. :)

InläggPostat: fre maj 03, 2013 10:04 Svara med citat
Ok. Tack för hjälpen :)

InläggPostat: fre maj 03, 2013 13:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Kommer in vid 1930 idag, beger mig mot Palladium då och möter er sköna typer :jason:

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 04, 2013 09:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8225Ort: Borås, Sweden
Ja då beger jag mig mot Alingsås strax då :D Kanske tar med några bytes filmer också.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: sön maj 05, 2013 10:24 Svara med citat
Hade det riktigt trevligt igår. En kanonkväll/dag :)
Såg 3 av filmerna som visades.

Hills have eyes (1977). Ett mästerverk som var skitkul att få se på bio. 10/10

Vittra. Inte så logisk alltid och skådespelarprestationerna var sådär, men tempot var högt hela tiden och den var blodigare/brutalare än det mesta jag sett inom svensk film. 6,5/10

Sawney. Ett rejält bottennapp. Förutom en del effekter samt "monstermamman" kan jag inte komma på nåt mer positivt att säga om filmen. 1,5/10

InläggPostat: sön maj 05, 2013 18:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
Ja, tack för senast! En höjdardag helt klart!

Håller med Gus om filmerna: Det var kul att äntligen få se Hills Have Eyes på bio, Vittra var en bra svenska skräckfilm, och Sawney var väl så där.... kollar hellre på Frontiers igen ... ;-)

Offline Profil
InläggPostat: sön maj 05, 2013 20:00 Svara med citat
Hej !!

Det var riktigt kul att vara på Den Magiska Biodagen :)

Det roligaste var ju att träffa alla trevliga människor och sen så var det ju en bonus att se på skräckfilmer på stor bioduk, släpa med sig hem två bärkassar fulla med film, sova två nätter i rad på luftmadrass, gå på bakluckeloppis i Alingsås och äta pizza tre dagar i rad :ymparty:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 6 av 8
197 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori