Så där ja, då va man hemkommen efter den 6:e eller 7:e turen till Weekend of Horrors.
I vanlig ordning så brände man runt 10 000-12 000 på den helgen.
Och precis som alltid så va det värt varenda liten krona.
Och i år va mässan större än någonsin med ÄNNU mera film att gå igenom, tur att man hade drygt 3 dagar på sig.
EXTRA, EXTRA roligt va det att en av de skådisar jag gillar allra mest kom dit istället för Michael Madsen som va tvungen att ställa in för att kunna filma Tarantino's nya västernfilm.
Men eftersom ersättaren va 300 ggr bättre så gjorde det inte ett smack, för första gången någonsin så va Mark Dacascos på en mässa.
Orkar inte skriva så himla mycket så jag visar det i bilder i stället. :thumbup:
Här kommer ett litet urval av bilder från resan:

Mark Dacascos signerar min finfina Vargarnas Pakt.

Lynn Lowry från The Crazies, Shivers och Cat People m.m. signerar en gammal Playboy bild.

Här har Lynn Lowry Lynn Lowry signerat Radley Metzger's Score.

När jag va en liten tonåring så älskade jag filmen Angel så det va en fröjd att få träffa Donna Wilkes och få Angel Boxen signerad.

Tyskland's största Porrstjärna signerar en affisch.

Passade så klart på att bli fotad med henne.

Den kvinnliga stjärnan från den tyska splatter versionen av Byggare Bob.

Skaparen av den grymma tidningen Video Nasty.

Konstverk från killen bakom mängder av video omslag, thedudedesigns.

Liten bild av några av filmsäljarna på mässan.
Men nog med vanliga bilder.
Vi brukar ju ha turen att få festa med några av de största stjärnorna på mässan varje år och här kommer därför lite partybilder.

Jag och Kim Coates från Sons of Anarchy.

Jag och Scott Wilson från The Walking Dead.

Jag och Jeff Kober från The Walking Dead.

Jag och Tony Moran från Orginal Halloween.

Jag och Robert LaSardo från Out for Justice, Leon och Death Race.

Jag tillsammans med Mark Dacascos och Kim Coates.

Jag och William Forsythe från The Devil's Rejects, Halloween och Boardwalk Empire.

Jag och James Duval från Donnie Darko.

Jag och Akira Takarada från orginal Godzilla filmerna.

Jag och James Duval från Donnie Darko festar i hotell baren.

Jag och William Forsythe från The Devil's Rejects festar i hotell baren.

Jag, Jamie Kennedy från Scream 1 & 2 och Nick Principe från Laid to Rest filmerna festar i hotell baren.

Samma snubbar kl. 05.00 på natten.
Sjukt jävla kul resa i vanlig ordning.
Alltid kul att åka ner med ett gäng sköna kompisar och festa, ta autografer och köpa film i stora lass. :thumbup:
Absolut trevligast och den som jag pratade solklart mest med va Mark Dacascos, vi gick igenom alla hans filmer,
han va imponerad av att jag kunde alla utom en, råkade glömma av DNA.
Att han de senaste 7-8 åren mest jobbat med TV och att han nu va sugen på att göra riktig film igen.
Jag frågade om han fortfarande tränade och vips la han upp foten spikrakt upp i taket.
Han ska även regissera en film och kommer som tur är vara med i en grym fightfilm snart.
Och snacka om att jag blev paff då han kunde flytande tyska, han hade visst bott i Hamburg i många år sa han till mig.
Sedan va det grymt kul att få träffa och prata med Lynn Lowry.
Den som hade solklart mest att göra på mässan va Scott Wilson från The Walking Dead, men grymt kul att alla fattade hur stort det va att Mark Dacascos va ute och signerade på mässa för första gången så han hade också mycket att göra.
Så nu är man hemma i verkligheten igen och måste jobba på för fulla muggar i vanlig ordning.
Men snacka om att det va gott och komma bort från höstrusket.
Hoppas ni gillar alla bilderna. :thumbup: