Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Tips & Övrigt  ~  Intressekoll: filmtidning på engelska

InläggPostat: sön apr 19, 2015 16:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: sön mar 21, 2010 13:45Inlägg: 77
Hejsan,

För något år sen började en holländsk kompis till mig med en ny filmtidning på engelska. Bladet heter WOOF! och behandlar mest sleaze, (gammal) porr och skräck/kultfilmer. Lite samma stil som Robin Bougie's Cinema Sewer, i svart-vit och med ritningar istället för bilder. Jag bidrar bland annat med en artikel varje gång och alla som är involverade gör det här helt frivilligt. Snart släpps 3e nummret.

Eftersom jag sitter med i styrelsen av en lokal kulturförening kom tanken att kanske trycka och sprida tidningen i Sverige med. Men då är frågan såklart om det skulle finnas intresse att köpa något sånt? Och därför vänder jag mig till er, skönt folk :wink:

Skulle det finnas intresse här att köpa en sådan tidning? Som sagt är det skrivet på engelska och ett exemplar skulle troligen kosta ungefär 40:- + eventuell frakt. För det priset får man ett omslag i färg och sen ungefär 32 sidor innehåll i svart-vit. Formatet är A5. Här nere ser ni covern av första numret.

Hör gärna av er med funderingar och åsikter. Då kanske kan vi få det här fixat :D

Hans
Bilagor:
1779136_10202473461450091_22994652_n.jpg
1779136_10202473461450091_22994652_n.jpg [ 104.74 KiB | Visad 1240 gånger ]

InläggPostat: ons apr 22, 2015 14:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2015 16:21Inlägg: 144Ort: Stockholm
Jag skulle nog vara intresserad av att köpa en och se vad den innehåller :D Kan vara bra o sprida detta på Swedish Gore Society och Passion för Skräck på Facebook oxå. Lär finnas folk där som vill köpa den!

Offline Profil
InläggPostat: tor apr 23, 2015 06:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: sön mar 21, 2010 13:45Inlägg: 77
Hej, tack för tipset. Kommer att kolla upp det. Tänkte också kolla om jag har möjlighet att åka ner till Kultfilmsdagen och ha lite försäljning dar (om det nu blir tryckt).

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
3 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori