Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Tips & Övrigt  ~  Den Magiska Biodagen 2015 är den 12:e december!!

InläggPostat: tor dec 10, 2015 16:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6203Ort: Haddonfield
YES, du, Rudnert och den som Rudnert ska sälja åt kommer att ha mycket film tillsammans att välja på.

Ska bli grymt kul och gå igenom och köpa massa filmer av alla säljarna. :ymparty:

InläggPostat: tor dec 10, 2015 22:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12056Ort: Skåneland
Japp Rudnert sade att han ska sälja sin kompis Magnus filmer, det ska bli kul att se vad det är för filmer så det kommer att vara mycket film som vi släpar med oss från Malmö :ymparty:

Japp det ska bli kul att gå genom allas filmer :D

InläggPostat: fre dec 11, 2015 09:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12056Ort: Skåneland
Vi ses idag :ymparty:

InläggPostat: fre dec 11, 2015 10:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1265Ort: Borås
Gory-Glory skrev:
Japp det ska bli kul att gå genom allas filmer :D

Då räknar jag med att du handlar av mig GG :lol: . Är dock inte helt hundra än om jag säljer eller inte.

InläggPostat: sön dec 13, 2015 13:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Tack för DMB 2015! "Turbo Kid" är i min mening den bästa filmen de senaste 5 åren. Hade inte hört talas om den tidigare så det var minst sagt en fenomenal överraskningsfilm.

InläggPostat: sön dec 13, 2015 18:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1265Ort: Borås
Som vanligt ett kanonarrangemang! Tack
Blev något dyrt dock :lol:

InläggPostat: sön dec 13, 2015 21:24 Svara med citat
Ja det var kul i Alingsås, vi som sov över åt som vanligt avskedspizza idag på Venezia vid tågstationen :ymparty:

InläggPostat: mån dec 14, 2015 20:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6203Ort: Haddonfield
rogerxy skrev:
Tack för DMB 2015! "Turbo Kid" är i min mening den bästa filmen de senaste 5 åren. Hade inte hört talas om den tidigare så det var minst sagt en fenomenal överraskningsfilm.

TACK själv Roger!!

Riktigt kul att du kom till oss efter att ha missat några festivaler den sista tiden.

Som jag sa till dig på festivalen att när jag såg Turbo Kid i somras i Berlin så va DU den första jag kom att tänka på.

Den här filmen MÅSTE jag bara ha till min festival, kosta vad det kosta vill. 8)

Tror nog nästintill att ALLA uppskattade den lika mycket som jag gjorde. :ymparty:

InläggPostat: mån dec 14, 2015 20:40 Svara med citat
Bonesaw skrev:
Som vanligt ett kanonarrangemang! Tack
Blev något dyrt dock :lol:

TACK så himla mycket kompis. :D

Det är klart att det blir dyrt när Europa's bästa Filmbutik/Säljare kommer till oss, men det är ju det som är själva grejen. 8)

Jag hade sparat undan 3000 kr som jag visste skulle ta slut på ett nafs. :ymparty:

InläggPostat: mån dec 14, 2015 20:43 Svara med citat
Gory-Glory skrev:
Ja det var kul i Alingsås, vi som sov över åt som vanligt avskedspizza idag på Venezia vid tågstationen :ymparty:

TACK!!

JO, dessa tillställningar är grymt trevliga.

Se på film, köpa film och snacka film med ett gäng helt underbara människor är ju en lyx. :ymparty:

Avskedspizzan på söndagen har kommit att bliva en riktig klassiker. :)

InläggPostat: mån dec 14, 2015 20:44 Svara med citat
Efter att ha jobbat i 30 timmar på 2 dagar har jag till slut återhämtat mig. :D

STORT TACK till alla underbara forum medlemmar som kom till oss. \:D/

Extra STORT TACK till Hard to Get Video's/Steve som med sina LÖJLIGT grymma utgåvor gör att vi alla får stora hål i plånboken, men det är det värt tusen gånger om. 8)

STORT TACK även till våran huvudgäst René Wiesner, riktigt kul att du kom till oss och att du uppskattade att festa långt in på småtimmarna. :ymparty:

Vi ses igen till våren/sommaren!!!

InläggPostat: mån dec 21, 2015 12:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Tack i efterskott för denna grymma helg!
Här har ni mitt reportage:
http://frombeyond.se/den-magiska-biodagen-2015-3/

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tis dec 22, 2015 11:23 Svara med citat
Pazzo >> Riktigt bra skrivit :ymparty:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
38 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori