Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Tips & Övrigt  ~  Streamingtjänster - Tips?

InläggPostat: sön okt 09, 2016 18:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Jag har ganska precis skaffat mig konton på Netflix och Viaplay i hopp om att kunna släcka "serie-törsten" (och till viss del filmer). Däremot blev jag lite besviken när jag insåg att vissa serier inte ens finns eller så ligger de efter med en (eller att de inte fått in en säsong som började för några veckor sedan) eller flera säsonger. Tanken är att också köra på HBO Nordic under våren för Game of thrones.

De serier jag ser är följande:
The big bang theory (ingen streamingtjänst, åtminstone i Sverige verkar ha denna)
Modern family (ligger efter hos Netflix/Viaplay)
The strain
The walking dead (ligger efter hos Netflix/Viaplay)
Ash vs Evil dead
Brooklyn nine-nine (ligger efter hos Netflix/Viaplay)
Game of thrones

Serier jag är väldigt sugen på att se:
Halt and catch fire
Mr. Robot

Summa summarum, tack vare att mycket inte finns eller att de helt enkelt ligger efter undrar jag hur ni andra gör, vilka tjänster prenumererar ni på? Står ni helt enkelt ut med att ligga efter?

Jag är medveten om att man med hjälp av olika webbläsartillägg (t.ex Mediahint) kunnat ta del av Netflix amerikanska utbud som är många gånger bättre (kommer ihåg sedan ett test för länge sedan), men de ska ha arbetat hårt det senaste året med att blockera de som använder dessa tillägg :/

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
1 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori