Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Köpes  ~  Bonesaws önskelista

InläggPostat: lör nov 16, 2013 11:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1210Ort: Borås
Vill köpa japanska bluraysläppet av Argentos Opera!

Bild

Någon som har LIVING DEAD DOLLS - Sybil till salu?? Just den dockan vill jag ge bort i julklapp.

InläggPostat: lör okt 11, 2014 15:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1210Ort: Borås
Bump

InläggPostat: lör mar 07, 2015 22:18 Svara med citat
Stephen King, Det mörka tornet böcker 1-7 inbundna. Kolla vad ni har i era gömmor.

Vill köpa japanska bluraysläppet av Argentos Opera!

Någon som har LIVING DEAD DOLLS - Sybil till salu?? Just den dockan vill jag ge bort i present.

InläggPostat: sön mar 08, 2015 06:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2015 16:21Inlägg: 144Ort: Stockholm
Bonesaw: hur mycket unjefär vill du lägga? Jag kan fixa ett ex från japan, utan att ta extra betalt så att säga, men måste veta max hur mycket du vill lägga så kan jag hitta ett ex. Försöker så klart hitta det billigaste jag kan :D

Offline Profil
InläggPostat: sön mar 08, 2015 06:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2015 16:21Inlägg: 144Ort: Stockholm
Kan nog fixa för runt 350:- med frakt.

Offline Profil
InläggPostat: mån mar 09, 2015 19:17 Svara med citat
Låter ju kanonbra. Åkte dock på en del oförutsedda utgifter så nu får det bli lite köpstopp :)

Men om erbjudandet står kvar längre fram så vet jag vem jag ska på prata med. Tack :ymparty:

InläggPostat: ons mar 11, 2015 22:59 Svara med citat
Absolut! När det gäller saker från japan kan du alltid prata med mig! Hittar så billigt och bra som möjligt. Kan Japanska så jag kan översätta diverse sidor så gott jag kan och så om det behövs!

Offline Profil
InläggPostat: tor mar 12, 2015 07:00 Svara med citat
Är även på jakt efter Stephen Kings böcker i serien Det mörka Tornet. Det skall vara inbundna/kartonage och nyutgåvorna från 2000-talet.

Vore väldigt tacksam om någon har dessa till salu. Försöker komplettera min samling ^:)^

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
8 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori