Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Säljes  ~  Sagem DTIW77 Smartbox HD

InläggPostat: sön mar 06, 2016 13:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8242Ort: Borås, Sweden
Kanske inte direkt det som ska säljas här på forumet egentligen men jag kör ändå. Säljer min HD-TV mottagare som jag inhandlat för en månad sedan. Anledningen är att marksänd tv via antenn inte fungerar där jag bor, så jag byter till parabol.

Sagem DTIW77 Smartbox är en liten och smidig digital-TV-mottagare för mottagning av digital-TV via marknätet (Boxer). Mottagaren har inbyggd WiFi och kan enkelt hängas på väggen för flexibel montering. För bästa möjliga bildåtergivning har mottagaren stöd för upp till 1080p (Full HD-upplösning).

Tack vare nyckelhålsupphängning på undersidan av digital-TV-mottagaren kan man med lätthet även väggmontera den för den som hellre önskar detta.
Inbyggd WiFi

Med inbyggd WiFi har du möjlighet att koppla upp din box mot internet utan att behöva ha tillhörande internetkabel utan du använder istället en befintlig trådlös router. Det ger dig inom kort ännu enklare tillgång till Boxers playbibliotek.
TV-guide för full kontroll

Med Sagems Smartbox har du full kontroll på dina favoriter. Boxen har en elektronisk programguide som gör att du kan se TV-programmen hela 14 dagar framåt. Nu behöver du aldrig missa något igen.
Enkel inkoppling till TV/projektor

Din nya digital-TV-mottagare är utrustad med HDMI-utgång för bästa möjliga bildåtergivning på en modern TV/projektor. På baksidan finns även en optisk digital ljudutgång.

Bild

Bilden visar innehållet, men jag har tagit bilden från nätet.

Nypris ligger den på 1190:-. Jag vill ha endast 500:- + frakt

Skicka PM vid intresse. Betalning till konto eller via swish

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: sön mar 20, 2016 11:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8242Ort: Borås, Sweden
Ingen Boxer-kund här på forumet som vill köpa denna grymma box? Priset kan alltid diskuteras!

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
2 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori