Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Polls & Quiz  ~  Bästa Saw-filmen?

Vilken Saw är bäst?

Saw I
76%
[ 35 ] 76%

Saw II
7%
[ 3 ] 7%

Saw III
13%
[ 6 ] 13%

Saw IV
2%
[ 1 ] 2%

Saw V
0%
[ 0 ] 0%

Saw VI
0%
[ 0 ] 0%

Saw VII (Saw 3-D)
2%
[ 1 ] 2%

Antal röster : 46
InläggPostat: ons aug 08, 2012 14:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2155
Jag slutade hänga med i handlingen efter 4an jag med tror jag.
Jag var 15 när första filmen kom och minns att jag tyckte att den kändes nyskapande och bra. Speciellt när man fick reda på att de bara hade 18 dagar att filma den på.

Men jag vill även minnas att tankarna direkt fördes till Se7en när det begav sig. Nyskapande twist och seriemördar-thriller. Men skådespelet går dock inte att jämföra. Redan när Saw kom så störde jag mig rejält på Cary Elwes "insats" som doktorn. Verkligen inte bra. Men under omständigheterna med den korta inspelningstiden och budget så får man väl köpa det!

Hur som helst så är ju givetvis första filmen bäst av alla i serien. Jag tycker att de kunde ha nöjt sig med en trilogi faktiskt.

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 08, 2012 15:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tor apr 05, 2012 14:33Inlägg: 41
Bästa delen i Saw-sviten är film 2 och 6. Men speciellt film 2. I övrigt gillar jag alla, även om jag tycker att Saw V är den svagaste. Såg om alla nyligen och tycker att dom är sevärda och i början så hänger handlingen ihop fint, för att med senare delar mer och mer tappa den röda tråden.

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 08, 2012 21:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Alla går att se men jag tycker nog bäst om del 1 och 4. Delarna efter det känns mest som en dimma i mitt huvud, jag kan inte skilja dom åt nästan :D

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
28 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori