Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Polls & Quiz  ~  Byter ni också byxor när ni ser på film

Byter ni också byxor när ni ser på film

Ja
54%
[ 7 ] 54%

Nej
46%
[ 6 ] 46%

Antal röster : 13
InläggPostat: sön mar 02, 2014 15:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12076Ort: Skåneland
Hej !!

Bara en liten omröstning från mig och Rudnert :)

När jag och Rudnert ska se på film hemma hos varandra så har vi alltid ombyte med oss, för att vi byter alltid byxor när vi ska se på film, från jeans till mysbyxor eller shorts när vi ska se på film hemma hos varandra, det blir lite bekvämare att sitta i soffan och se på film när man är bekvämt klädd. :D

Bild

Senast redigerad av Gory-Glory fre mar 25, 2016 03:00, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: mån mar 03, 2014 11:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: fre mar 05, 2004 22:42Inlägg: 1229
Byter byxor med vem tänkte jag först... :lol:

Mina primära bloggar:
Fanatisk Film|Magnifik Musik|Bedårande Böcker
Offline Profil
InläggPostat: mån mar 03, 2014 12:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12076Ort: Skåneland
Okej, jo jag tänkte lite så när jag gjorde omröstningen att folk kanske tror att man ska byta byxor med folk när man ska se på film :mrgreen:

InläggPostat: ons mar 05, 2014 15:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Hahahaha. Tänkte att det handlade om att man gjorde i byxan och skulle vara tvungen att byta byxor. Nej, jag brukar inte byta byxor när jag ska se film. Redan direkt jag kommer hem från jobbet slänger jag av mig jeansen och byter till mjukisar ;)

InläggPostat: ons mar 05, 2014 19:09 Svara med citat
dechristianize >> Haha, ja det är lätt att misstolka ;)
Okej så du byter om oavsett direkt när du kommer hem

InläggPostat: tor mar 06, 2014 14:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Jorå, visst åker att mysbrallorna på ibland när man vill slappna av lite 8)

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tor mar 06, 2014 22:52 Svara med citat
Det låter bra Pazzo :D

InläggPostat: tis mar 11, 2014 09:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 294Ort: Västra Götaland
Jag brukar knäppa upp byxorna eller sitta i enbart kalsonger och t-shirt.

InläggPostat: tis mar 11, 2014 18:09 Svara med citat
Greigh >> Ja det funkar också :-D

InläggPostat: ons mar 23, 2016 18:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1277Ort: Borås
Väcker liv i en gammal död tråd om byxor :lol:

Byter inte byxor specifikt i syfte att se film. Dock åker gärna mysbyxorna på när jag kommer hem från jobbet.

InläggPostat: ons mar 23, 2016 22:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ja, det har blivit en vana här också. Mjukisar är ju bland det skönaste som finns. Synd bara att det inte är särskilt snyggt, annars hade jag haft på mig det jämt :)

InläggPostat: fre mar 25, 2016 03:03 Svara med citat
Bonesaw och dechristianize >> Kul att ni också gillar att gillar att byta om till mysbyxor även om det inte enbart är för att se på film :ymparty:

InläggPostat: fre mar 25, 2016 10:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tis apr 23, 2013 18:31Inlägg: 6
Ja, jag brukar se till att vara bekvämt klädd när jag kollar film. Men har jag nästan alltid på mig mysbyxor/shorts och ett linne när jag är hemma, oavsett vad jag gör. Så det är ju inte enbart inför filmtittande, även om majoriteten av min fritid i och för sig går till att kolla film.

Men nu såhär under kalla årstider kan det bli någon tjocktröja och ett par lite tjockare strumpor som åker på också. Då och då händer det även att morgonrocken och mystofflorna slinker på mig om jag vill ha det lite extra mysigt.
;)

Offline Profil
InläggPostat: mån mar 28, 2016 23:17 Svara med citat
Laurentiuz >> Kul att du också byter om till mysbyxor oavsett om du ser på film eller ej :)

Morgonrock och morgontofflor är mysigt :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
14 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori