Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Polls & Quiz  ~  Otäckaste ni sett i en film

Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Nästa
InläggPostat: ons sep 24, 2008 16:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre feb 09, 2007 15:46Inlägg: 974Ort: Du vet den där gamla lådan med skräp du har på vinden? Kolla bakom den.
Vet inte vad detta säger om mig, men En Komikers Uppväxt... Jag får kallsvett av att bara tänka på filmen :cry:

InläggPostat: ons sep 24, 2008 16:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons jun 15, 2005 09:12Inlägg: 476Ort: Halmstad
AndiOne skrev:
Ja har alltid haft svårt för nageltortyr och hälsenor som skärs av.

Samma här

Offline Profil
InläggPostat: ons sep 24, 2008 17:48 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: sön aug 31, 2008 09:11Inlägg: 420
Andi_One och Severin, samma här så kan säga på en gång att när han saxa av hälsenorna på Paxton i Hostel var inte alltför skönt att se direkt hehe. :wink:

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Kom på en till....fr Full Metal Jacket.

När de misshandlar & håller ner Leonard i sängen & slår honom m. en tvål inlindad i en handduk...

Fy fan.

Senast redigerad av phantasmagoria fre sep 26, 2008 20:50, redigerad totalt 1 gång.

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:48 Svara med citat
Det där är i Full metal jacket va? Isf., håller med till fullo. Gör så ont att se den scenen. :cry:

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Sven Wolter naken i Mannen På taket :?
Prata om ärrad för livet!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:50 Svara med citat
:lol:

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Lilja 4 Ever är ingen film man blir glad av

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:53 Svara med citat
Verkligen inte. :cry:

Nu kom jag på en till scen, när Frank spöar på Tony rejält i Pusher. Inte så värst trevligt att se direkt.

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 20:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Nä fy fan. Lilja 4-ever fick mig att bryta ihop efter det jag sett den... :cry:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:17 Svara med citat
Phanta, vilka filmer som nästan fått dig att bryta ihop ligger i topp? När det handlar om såna filmer kan jag säga en film som ligger ruskigt bra till, Elefantmannen. :cry:

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:23 Svara med citat
Lilja 4-ever. Enda som fått mig helt knäckt faktiskt....

Annars finns det ju filmer som fått en lite ledsen - som tex Gia, Girl Interrupted, Brokeback Mountain...

Sjukt bra filmer...men man fäller en hel del tårar... :/

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Slutet på Best of the Best får mig nästan att börja gråta ibland

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:34 Svara med citat
Huh! Kom på en till - morsans syrra Zelda i Jurtjyrkogården - så jävla obehagligt...

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön jan 29, 2006 11:04Inlägg: 4285Ort: Skellefteå
Girl Next Door fick mig att må riktigt dåligt, den stannade kvar flera dar i medvetandet och gnagde... :(

InläggPostat: fre sep 26, 2008 21:51 Svara med citat
Ja den var tung som fan att se! :shock:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 27, 2008 09:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
lizzardking skrev:
Sven Wolter naken i Mannen På taket :?
Prata om ärrad för livet!

Då är nog fasen Donald Sutherlands dase om inte bättre i Don't Look Now :razz: (eller tittade jag inte då heller :wink:)

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 27, 2008 09:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons jun 15, 2005 09:12Inlägg: 476Ort: Halmstad
När vi är inne på ämnet naket... Mark Shannons vårtor :shock: i Erotic Nights of the Living dead är bland det vidrigaste jag har sett

Offline Profil
InläggPostat: ons okt 08, 2008 15:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tor okt 20, 2005 21:44Inlägg: 22
Har aldrig tyckt att något våld varit otäckt, däremot tyckt att vissa saker ser ut att göra nå djävulskt ont. Som t.ex. tandraderna som hela tiden slås in i bordskanter o.dyl. i, vad är det för film... Tenebrae? Nån Argento tror jag i alla fall.

Bland det otäckaste jag sett är i alla fall i någon Ju-on-film där någon tjej ser ett spöke på våningen ovanför, och spöket böjer sig framåt och tittar på henne "upp och ner-ifrån" med ryggen fortfarande vänd mot.

InläggPostat: ons okt 08, 2008 15:59 Svara med citat
Det kanske är Deep Red med tandvåldet förresten. Rätt grovt tandvåld i Don't Torture a Duckling också har jag för mig.

Offline Profil
InläggPostat: ons okt 08, 2008 16:19 Svara med citat
tandkrossningen du pratar om är i deep red. okej, vad var det i don´t tortue a duckling nu igen? har inte sett den på jättelänge så har helt glömt.

Offline Profil
InläggPostat: ons okt 08, 2008 20:17 Svara med citat
Det är någon som faller ner från en klippa i slutet och slår tänderna/ansiktet mot diverse stenar på väg ner.

InläggPostat: ons okt 08, 2008 21:00 Svara med citat
brutna ben är inte heller så trevligt att se....eller höra! :x

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: ons okt 08, 2008 21:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Jeppe skrev:
Vet inte vad detta säger om mig, men En Komikers Uppväxt... Jag får kallsvett av att bara tänka på filmen :cry:

Finns det film på den? :O

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tor okt 09, 2008 09:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 14 av 15
358 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori