Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Cult Film, Indie och Serier.  ~  Ninja mission 2000

InläggPostat: tor apr 22, 2004 13:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
håller med :wink:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tor apr 22, 2004 16:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Fan vad stora förväntningar man börjar få..

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 28, 2004 15:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
kan man tjata sig till ett officiellt DVD släpp av War Dog på något vis? om man tjatar jääättemkt med pipig röst eller något?

InläggPostat: ons apr 28, 2004 15:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
haha, nu får jag skämmas ordentligt eftersom jag bara 5 min efter postandet av denna fråga snubblar över en tråd där dvd utgåvan av nämda film stolt visas upp med omslag och allt.. :oops:
till mitt försvar kan jag nämna att topic på den tråden inte sa mig allt..

InläggPostat: tor apr 29, 2004 14:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
shit happens :wink:

Hur hög var budgeten för Ninja mission 2000 då Fredzilla?

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 23, 2004 09:47 Svara med citat
nu har det iaf gått fyra månader så jag vågar mig på att fråga hur det fortgår med detta projektet, finns det en chans att den blir klar i år eller ska man få hålla sig i skinnet länge till?

InläggPostat: mån aug 23, 2004 13:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör jan 24, 2004 15:06Inlägg: 400Ort: Lund
metmask skrev:
nu har det iaf gått fyra månader så jag vågar mig på att fråga hur det fortgår med detta projektet, finns det en chans att den blir klar i år eller ska man få hålla sig i skinnet länge till?

tror inte du kommer få nåt svar eftersom fred inte e kvar på forumet längre

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 23, 2004 14:22 Svara med citat
widget skrev:
metmask skrev:

tror inte du kommer få nåt svar eftersom fred inte e kvar på forumet längre

jo, men jag märkte faktiskt inte det förens för ca 10min sedan. en stor förlust på väldigt många vis. ***. :|

InläggPostat: tor aug 26, 2004 12:26 Svara med citat
ok, men du kan ju snacka med fred i icq eller msn

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 26, 2004 17:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: lör jul 31, 2004 23:51Inlägg: 112Ort: Lund
var var tråden med dvd-omslaget?

har också en grovklippning av den men det har inte blivit av att se den än... :?

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 13, 2004 22:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Fred när vågar vi hoppas på releasedatum? Investerade nyss i orginalet så vart extra taggad!

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: mån dec 13, 2004 22:34 Svara med citat
Zamien skrev:
Fred när vågar vi hoppas på releasedatum? Investerade nyss i orginalet så vart extra taggad!

Förhoppningsvis aldrig. Eftersom svensk trash-film sällan blir bra mottagen, inte ens från svenska fans, så vet jag inte om jag vill släppa den.

InläggPostat: tis dec 14, 2004 00:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: fre feb 06, 2004 23:52Inlägg: 110Ort: Uddevalla
fredzilla skrev:
Zamien skrev:

Förhoppningsvis aldrig. Eftersom svensk trash-film sällan blir bra mottagen, inte ens från svenska fans, så vet jag inte om jag vill släppa den.

Gör du film för att DU tycker om att göra film eller gör du det för att tillfredställa andra? Självklart ska du släppa filmen om du tycker att du gjort något bra!

Varför inte skapa en lista där människor som är intresserade får skriva upp sig. Om du får en sisådär 100 underskrifter från människor från forumet kan det väl vara värt att slänga ihop ett enkelt släpp med bara filmen.

Ett sådant projekt är säkert inget som ger dig klirr i kassan men som filmskapare måste väl ändå det främsta målet vara att ge sin film någon form av distribution?

InläggPostat: tis dec 14, 2004 01:07 Svara med citat
Deranged_desperado skrev:
fredzilla skrev:
Zamien skrev:

Gör du film för att DU tycker om att göra film eller gör du det för att tillfredställa andra? Självklart ska du släppa filmen om du tycker att du gjort något bra!

Varför inte skapa en lista där människor som är intresserade får skriva upp sig. Om du får en sisådär 100 underskrifter från människor från forumet kan det väl vara värt att slänga ihop ett enkelt släpp med bara filmen.

Ett sådant projekt är säkert inget som ger dig klirr i kassan men som filmskapare måste väl ändå det främsta målet vara att ge sin film någon form av distribution?

Jag har fått så mycket skit för att jag stått upp för filmer jag arbetat med att det känns väldigt svårt att antagligen råka ut för något liknande igen. Har man inte upplevt något sånt själv så kan det var svårt att förstå :/ Och sånt tar väldigt, väldigt hårt på mitt psyke. Jag är jävligt känslig när folk blir elaka.

Men vi är flera som gjort filmen, så jag kan personligen inte hindra den från att bli släppt. Men jag kommer att ignorera den eftersom jag vet att folk kommer att missuppfatta den, precis som med CS, och ösa en massa galla över något som bara är kul och lek.

InläggPostat: tis dec 14, 2004 08:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Det var tråkiga nyheter... Men jag förstår dig Fred. Trist att kritikernas och mainstreampublikens smak är smalt som deras r*v h*l.

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: tis dec 14, 2004 10:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Trist om den aldrig får se dagens ljus...

InläggPostat: tis dec 14, 2004 10:24 Svara med citat
De Rossi skrev:

ja mycket trist :( ......

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: tis dec 14, 2004 10:34 Svara med citat
De Rossi skrev:

det är ju bara mina åsikter, sedan finns det ju åtminstone tre till personer som har nåt att säga till om i det fallet. så ni får nog se den nån gång, men förvänta er inget speciellt.

InläggPostat: tis dec 14, 2004 19:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: fre feb 06, 2004 23:52Inlägg: 110Ort: Uddevalla
fredzilla skrev:
Deranged_desperado skrev:
fredzilla skrev:
Zamien skrev:

Jag har fått så mycket skit för att jag stått upp för filmer jag arbetat med att det känns väldigt svårt att antagligen råka ut för något liknande igen. Har man inte upplevt något sånt själv så kan det var svårt att förstå :/ Och sånt tar väldigt, väldigt hårt på mitt psyke. Jag är jävligt känslig när folk blir elaka.

Men vi är flera som gjort filmen, så jag kan personligen inte hindra den från att bli släppt. Men jag kommer att ignorera den eftersom jag vet att folk kommer att missuppfatta den, precis som med CS, och ösa en massa galla över något som bara är kul och lek.

Jag förstår dig fortfarande inte. Att säga att man ger upp sitt engagemang i något bara för att vissa människor inte kan förstå sig på det är ju att ge dem rätt. Det är ju precis som om en homosexuell människa skulle ge vika för homofoberna och försöka sluta att vara homosexuell.

Varför ska DU behöva lägga band på ditt konstnärskap bara för att det finns människor som inte kan uppskatta det?

Jag vet att du är en känslig människa men ska du verkligen låta andra människor tala om för dig vad du ska göra och inte göra?

Martin Munthe har inte fått annat än skit under sina dagar som filmskapare men inte fan ger han upp för det.

InläggPostat: ons dec 15, 2004 23:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: fre jan 23, 2004 16:10Inlägg: 479
Pepp som fan!!

InläggPostat: tor dec 16, 2004 02:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis jul 13, 2004 08:28Inlägg: 200
Ninja Mission 2000! Verkar cool kör ut den godamn!

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 19, 2004 16:51 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: sön dec 19, 2004 12:18Inlägg: 8
kolla ninja missions skapares hemsida! ww.matshelge.com där kan man lära sig hur man själv kan göra ninja filmer ! 8)

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 19, 2004 16:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
dangdang skrev:
kolla ninja missions skapares hemsida! ww.matshelge.com där kan man lära sig hur man själv kan göra ninja filmer ! 8)

Lägg till ett W och vipps så funkar länken! :wink:

InläggPostat: sön jun 12, 2005 13:30 Svara med citat
Jag slängde upp den underhållande trailern för Ninja Mission 2000 här:

http://www.archive.org/details/NinjaMission2000Trailer

Hoppas ni gillar den :)

InläggPostat: sön jun 12, 2005 15:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Mycket snygg trailer! Denna film skulle jag gärna vilja se! Bra jobbat Fred!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 4
80 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori