Författare |
Meddelande |
|
Kriswreck
|
Postat: mån maj 13, 2013 20:02 |
|
|
Newbie Blev medlem: tis mar 09, 2004 21:32Inlägg: 53Ort: Malmö för hilvete
|
tänkte bara höra om nån känner till kvalitén på de svenska utgåvorna som man ser då och då. bl a keoma, nyaste django o mannaja. är de nåt att ha? de är ju inte så dyra men det e ju onödigt att lägga pengar på dem om de ser kassa ut. django blu-rayerna verkar ju vara katastrof bildmässigt o det finns väl ingen bra keoma heller. har inte ägt nån django dvd/vhs på flera år o jag vill gärna se om den i relativt bra kvalité
|
|
|
Butcher
|
Postat: mån maj 13, 2013 20:35 |
|
|
Gorehound Blev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
|
Det nya släppet av Django från Studio S håller nog hög kvalité kan jag tänka mig, ägen inte den själv...men är ju som sagt Studio S som gett ut den, brukar borga för kvalité. Det gamla Atlantic släppet ska man dock undvika, detsamma gäller Soul Medias utgåva av The Great Silence. Den stinker verkligen  Inte filmen alltså, men utgåvan  Keoma och Mannaja är ju släppta av Njuta, och vill minnas att dom var bra. Länge sen jag plöjde igenom dom dock. Men Njuta brukar ju inte göra en besviken.
_________________ Instagram: tcmcollector |
|
|
|
Kriswreck
|
Postat: mån maj 13, 2013 21:21 |
|
|
Newbie Blev medlem: tis mar 09, 2004 21:32Inlägg: 53Ort: Malmö för hilvete
|
jag trodde också man kunde lite på studio s men min "bring me the head of alfredo garcia" har skitkass bild. o den har jag sett i mycket bättre kvalitet på andra håll
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|