Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Cult Film, Indie och Serier.  ~  Sopranos! sista säsongen

InläggPostat: sön aug 26, 2007 11:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
jupp! sista säsongen börjar ikväll och jag kan knappt hålla mig, det verkar som att det trappas upp för krig på trailern att dömma.

Hur känns det tycker ni?

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 26, 2007 14:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån mar 06, 2006 19:50Inlägg: 1295Ort: Bergvik
Jag har redan sett allt, så ska inte spoila nånting. Men som du säkert förstår eftersom det är avslutande säsongen att tempot kommer ligga på 110% :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tor jun 25, 2015 07:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Necro-bump!

Var lite sen med att börja se den här utomordentligt bra serien. Det var nog dags att runda av allt i säsong 6 men det känns så klart lite tråkigt att ha nått slutet. Sett att det är många som tycker att slutet är dåligt och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. På ett sätt tycker jag ändå att det är bra att man inte VET hur det slutar för vår käre Tony även om det hintas en del.

InläggPostat: tor aug 13, 2015 14:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor mar 06, 2014 10:23Inlägg: 295Ort: Västerås
dechristianize skrev:
Necro-bump!

Var lite sen med att börja se den här utomordentligt bra serien. Det var nog dags att runda av allt i säsong 6 men det känns så klart lite tråkigt att ha nått slutet. Sett att det är många som tycker att slutet är dåligt och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. På ett sätt tycker jag ändå att det är bra att man inte VET hur det slutar för vår käre Tony även om det hintas en del.

Slutet är fantastiskt, ett av de bästa slut jag vet.

https://www.facebook.com/TenThousandyrs/
http://www.facebook.com/DeathValleyRecords
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2015 21:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Håller med, jag tycker det är ett skönt slut

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
5 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori