Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Elaka Rune & Sune.

InläggPostat: fre maj 07, 2004 18:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Jag hade läst en del om dem och bestämde mig för att köpa deras DVD för att se om de hade något att ge mig. Men ack så fel jag hade.

Det här måste vara det sämsta jag sett, alla kategorier. Tro mig, jag försökte uppskatta humorn. Kisset och bajset, tuttarna, den lesbiska mimaren, och allt annat barnsligt. Men det gick bara inte. Ärligt talat, får man ge ut vad man vill på DVD nu för tiden? Jag funderar nästan på att skicka tillbaks filmen till discshop i hopp om pengarna tillbaks.

Mest skrämmande var det väl att så många sagt så mycket bra om det här? Om det finns några Rune & Sune-diggar här på forumet så får ni mer än gärna byta detta elände ifrån mig.

InläggPostat: fre maj 07, 2004 18:28 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: lör okt 18, 2003 17:12Inlägg: 1933
Citera:
Ärligt talat, får man ge ut vad man vill på DVD nu för tiden?

Bild

Tydligen...

Offline Profil
InläggPostat: fre maj 07, 2004 19:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
:mrgreen:

InläggPostat: fre maj 07, 2004 21:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
sälj till en butik, så kan du få lite pengar över :twisted:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: fre maj 07, 2004 21:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Eller lotta ut den i någon av våra polls! :wink:

InläggPostat: lör maj 08, 2004 04:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
Annars kan ju jag alltid köpa den hehe

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 11:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Har sett mycket gott om Elaka Rune och Sune men aldrig tänkt en tanke på att lägga pengar på den. Känns som det skulle vara larvig buskishumor.

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 13:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Bra är det verkligen inte.. Fy fan va jag hatar de snubbarna

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 13:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4895
Det är ju skibra ju! Bättre än alla jäkla tyska lågbudget splatter filmer som vissa höjer till skyarna :twisted:

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 13:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Nedu Schnnas Och Ittenbach rår de knappast på

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 13:38 Svara med citat
NIN skrev:
Det är ju skibra ju! Bättre än alla jäkla tyska lågbudget splatter filmer som vissa höjer till skyarna :twisted:

Du är välkommen att skicka ett PM till mig, om du har något som du vill byta bort mot det här eländet :) Tänk på att det över 5h extramatrial också!

InläggPostat: lör maj 08, 2004 14:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
Adam Gäfvert skrev:
Har sett mycket gott om Elaka Rune och Sune men aldrig tänkt en tanke på att lägga pengar på den. Känns som det skulle vara larvig buskishumor.

hahah vet inte riktigt ifall man skulle kunna kalla det för buskis humor :), är väl mest bara våld och porr humor hehe :), och en massa spyor och bajs i mellanåt..

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 14:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
kan man väl. Som med Stefan och Krister :lol:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 15:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Aja skit samma jag kommer antagligen inte se den ändå.

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 08, 2004 17:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons mar 10, 2004 12:17Inlägg: 484Ort: Hjorthagen
David: du kan få The fall of the roman empire i byte.

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 06, 2019 23:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 367Ort: Västra Götaland
Mina ungdomsidoler. Som den Könsrockare man är så kan man knappast motstå dessa kulturberikare knasbollar.
'De Förbjudna Kapitlen' spelades in i samband med 'Sex, Lögner & Videovåld'. Två av de bästa filmerna från Sverige ihop med 'Evil ED' och 'Ressurection of Michael Myers' - KULT!

InläggPostat: lör sep 07, 2019 12:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6313Ort: Haddonfield
^^What he said. :)

Bara att instämma i allt föregående talare säger. :ymparty:

När Elaka Rune & Sune kom så kändes det som om man såg på det en 2-3 ggr i veckan.

Så jävla KULT!!!

Sex, Lögner & Videovåld och Ressurection of Michael Myers 1 & 2 är fan klockrena. 8)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
17 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori