Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Presentation!

Gå till sida Föregående  1 ... 55, 56, 57, 58, 59
InläggPostat: tor apr 03, 2014 23:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: sön mar 30, 2014 23:26Inlägg: 11Ort: Tranås
Skulle inte gå så långt som att tjejer är fjolliga överlag men tror många tjejer "spelar" att de inte gillar skräckfilm för att kunna spela ut hela slänga-sig-i-famnen-på-sin-pojkvän-stereotypen. DET är dock fjolligt. Själv får man ett fånigt flin på läpparna när blodet sprutar. Finns det något bättre?

InläggPostat: fre apr 04, 2014 07:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Var är "Gilla"-knappen när man behöver den? Till och med Sweclockers har en sådan för att bli av med alla "+1" (ej knutet till facebook, syns endast att någon på forumet gillat just det där inlägget)

InläggPostat: fre apr 04, 2014 08:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor mar 06, 2014 10:23Inlägg: 295Ort: Västerås
Namn: Alex Risberg
Ålder: 25
Bor: Uppsala
Civilstånd: Sambo
Yrke/Sysselsättning: Jobbar halvtid på ett tryckeri
Favorit mat: Det må vara klyschigt, men pizza och diverse snabbmat. Älskar också när det är starkt som fan.
Favorit dryck: Läsk av olika slag
Favorit filmer: Om vi bara ska snacka skräck så blir det nog de här: Halloween, The Texas Chainsaw Massacre & Dawn Of The Dead
Favorit musik: Mycket. Men de stora favoriterna är Black Sabbath & Kiss
Favorit regissörer: Quentin Tarantino
TV Favoriter: True Detective, The Sopranos, The X-Files, Star Trek
Hur jag fastnade för alternativfilmer: Såg Halloween på VHS hos min farsa när jag var ca 7 år.
Motto: No reason to live, but I like it that way

Spelar också musik själv. Kolla in http://pike.bandcamp.com och varför inte gilla http://www.facebook.com/PikeSweden när du ändå är på gång?

https://www.facebook.com/TenThousandyrs/
http://www.facebook.com/DeathValleyRecords
Offline Profil
InläggPostat: fre apr 04, 2014 08:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12198Ort: Skåneland
Välkommen Ala :ymparty:

InläggPostat: sön apr 06, 2014 11:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön maj 24, 2009 22:01Inlägg: 453
Välkommen!. =)

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 19, 2015 17:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2015 16:21Inlägg: 144Ort: Stockholm
Namn: Jasmine Martinez
Ålder: 26
Bor: Stockholm, men blir Vetlanda fr.om Mars
Civilstånd: I ett förhållande
Yrke/Sysselsättning: Jobb inom Service
Favorit mat: Allt med vitlök, Japansk mat (inte sushi)
Favorit dryck: Vatten, Fanta, Brämhults Hallondryck
Favorit filmer: Evil Dead, Nightmare on Elm Street, Exorcisten, Phenomena, tusen andra
Favorit musik: Daft Punk, Neurosis, Shpongle, Aaliyah, ISIS, MASSOR Metal, chill, Psytrance, elektronisk, crust, hip hop, Lyssnar seriöst på det mesta xD
Favorit regissörer: Argento, Takashi Miike, Sam Raimi, Christopher Nolan
TV Favoriter: Twin Peaks, Six Feet Under, X-files, Fresh Prince of Bel-air, Archer
Hur jag fastnade för alternativfilmer: Exorcisten skrämde skiten ur mig som barn. Är oxå född på Halloween och uppväxt i usa, så den högtiden och de ockulta har alltid varit sjukt intressant för mig.
Drog: Chips

Senast redigerad av Ishipishi sön jan 25, 2015 17:37, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 19, 2015 19:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12198Ort: Skåneland
Välkommen Ishipishi :ymparty:

InläggPostat: tis jan 20, 2015 14:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ishipishi skrev:
Brämhults Hallondryck

Ooooh yeah. Barnsligt gott även om Fanta exotiska frukter slår det mesta när det kommer till läsk!

Välkommen förresten! :ymparty:

InläggPostat: tis jan 20, 2015 14:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1352Ort: Enköping
dechristianize skrev:
Ishipishi skrev:
Brämhults Hallondryck

Ooooh yeah. Barnsligt gott även om Fanta exotiska frukter slår det mesta när det kommer till läsk!

Välkommen förresten! :ymparty:

Fina grejer indeed. Brämhult är för övrigt en stadsdel i Borås där man har 'fabriken'.

InläggPostat: tis jan 20, 2015 15:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6525Ort: Haddonfield
Ishipishi, välkommen till forumet.

Kul med lite fler tjejer här. :ymparty:

InläggPostat: tis jan 20, 2015 18:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Varmt välkommen! :jason:

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: ons jan 21, 2015 15:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2015 16:21Inlägg: 144Ort: Stockholm
Tackar! Ser fram emot vistelsen här :D

Offline Profil
InläggPostat: ons jan 21, 2015 18:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1352Ort: Enköping
Ja välkommen till gänget Ishipishi :D

Bra filmsmak har du också! Evil Dead och Exorcisten står bland mina favoriter också :lol:

InläggPostat: ons sep 04, 2019 22:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 367Ort: Västra Götaland
En gammal räv gör come-back.
Dags att få i ordning på ett dött forum.
Det här skall bli kul.

En del är redan bekanta med mig sedan tidigare.
Idag 32 år, gift och bosatt i Borås.
Har tidigare varit aktiv inom diverse skräckfilmstidningar och Blogger. Något jag tyvärr har fått avsmak för och tagit avstånd ifrån idag. Fortsätter dock att supportar och promotar indie-industrin vilken jag främst brinner för, så helt off är jag inte på den fronten.

Vi ses bland trådar och diskussioner. Hoppas att få se en daglig aktivitet här :)

InläggPostat: tor sep 05, 2019 10:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8377Ort: Borås, Sweden
Välkommen tillbaka och kul med en till Boråsare \:D/

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tor sep 05, 2019 10:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 367Ort: Västra Götaland
Jolli: Vill minnas att du körde hem mig från södra torget för några år sedan, när jag hade som projekt att samla på mig svenska skräckfilmer. Tror jag köpte Vampyrer, Camp Slaughter, I Vädurens Skugga och High School Massacre av dig :P

InläggPostat: tor sep 05, 2019 11:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6525Ort: Haddonfield
Välkommen tillbaka Greigh!!

Kul att det är fart och fläkt här igen. :ymparty:

InläggPostat: tor sep 05, 2019 12:55 Svara med citat
Tack så mücket.
Ja,jag försökte ju för några år sedan. så nu skall jag ge det en ärlig chans. Har inget bättre för mig :lol:

InläggPostat: tor sep 05, 2019 20:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8377Ort: Borås, Sweden
Greigh skrev:
Jolli: Vill minnas att du körde hem mig från södra torget för några år sedan, när jag hade som projekt att samla på mig svenska skräckfilmer. Tror jag köpte Vampyrer, Camp Slaughter, I Vädurens Skugga och High School Massacre av dig :P

Ja just ja det stämmer bra det :)

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 59 av 59
1469 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 55, 56, 57, 58, 59
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd