Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Terra Morta #1

InläggPostat: sön okt 28, 2012 17:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis dec 20, 2011 07:19Inlägg: 165Ort: Borås
Terra Morta är ännu ett fanzine av mig (Horrophobic) som enbart kommer att handla om blodtötstiga zombies. Zombie genren har ju fullständigt kokat över nu på 2000:talet but I love it. Har alltid varit en zombie-nörd så varför inte göra något av detta :) .

Eftersom det tar mycket tid så försöker jag även hitta fler som skriver för tidningen så det inte ska bli så tungt. Är det någon som är intresserad av att skriva något så hör gärna av er. Jag vet att det finns många zombie fans som säkert har något att skriva om, en recension, biobesök, coolaste zombierna eller vad som helst. Låt oss trotsa internet och visa att papperet inte har dött ut :D .
Jag kan tyvärr inte ge er några pengar för det ni skriver för den lär väll gå med förlust precis som Horrophobic, men givetvis får ni ett ex av tidningen.

I första numret kommer det att vara en intervju med Joe Chein, regissören bakom den lustiga men också brutale Zombie 108.

En gästskrivare håller på och skriver om sin kärlek till Fulcis zombies.

Funderar även på att lägga med mina intervjuer med skaparna bakom Eaters, Marco Ristori & Luca Boni i tidningen också.

Keep the dead alive.
Tomas

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 09, 2014 16:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 294Ort: Västra Götaland
Det hände inte så mycket med Terra Morta.
Dessa artiklar som Tomas nämner här ovanför finns med i Horrophobic istället :)

InläggPostat: fre apr 11, 2014 12:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6097Ort: Haddonfield
Undrade just vad som hänt med detta projekt.

1½ år senare känns som väldigt lång utgivnings datum. :mrgreen:

Kul att artiklarna inte gått till spillo i alla fall.

Har ju alltid varit svag för zombisar så jag ser väldigt mycket fram emot att få läsa om detta. :ymparty:

Riktigt kul att ni kommer att ha 2 färska/nya nummer att sälja på KULT film festivalen. 8)

InläggPostat: tis apr 15, 2014 07:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån mar 17, 2008 12:44Inlägg: 294Ort: Västra Götaland
Zombie 108 finns att läsa om i nummer 3
och Eaters är med i nummer 4 :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori