Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Skräckfilm bränner kalorier

InläggPostat: mån okt 29, 2012 23:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Fick mig definitivt att dra på smilbanden när jag gick igenom text-TV tidigare idag ^:)^

http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=5327755

Nu måste jag ta mig en "funderare" på vilka filmer som nästan gett mig hjärtflimmer så slipper jag lägga pengar på nåt dyrt trist SATS gym för att komma i form då! :ymdevil:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tis okt 30, 2012 09:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Hehe. Problemet är väl bara att man ofta vill äta en godisbit (tss.. eller flera) och/eller chips under tiden. Sen så behöver jag ändå inte gå ned i vikt, tvärtom, jag behöver gå upp 10kg innan jag är nöjd. Jag kanske bara ska kika på dramafilm? :D

InläggPostat: tis okt 30, 2012 11:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
Så det är från allt skräcktittande som jag har fått min slanka snygga kropp! :D :wink:

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tis okt 30, 2012 17:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
dechristianize skrev:
Hehe. Problemet är väl bara att man ofta vill äta en godisbit (tss.. eller flera) och/eller chips under tiden. Sen så behöver jag ändå inte gå ned i vikt, tvärtom, jag behöver gå upp 10kg innan jag är nöjd. Jag kanske bara ska kika på dramafilm? :D

Haha, det är sant (såsom artikeln påpekar) att snaska i sig varma ostmackor, Tutti-frutti & en stor 2-liters Cola-flaska sabbar ju effekten :evil: För min del är det faktiskt alltmer ovanligt att jag trycker i mig godis i samband med filmtittande (kanske är just därför jag tittar på vågen med ett leende nuförtiden hehe)

jolli: True that! Zombier & mördare byggde denna kropp, inga tyngdlyftningar eller löpband :mrgreen: :ymdevil:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori