Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Jumping Tim (Android-spel)

InläggPostat: sön jun 09, 2013 01:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Tänkte bara tipsa om att mitt allra första försök till ett spel nu ligger ute på Google Play. Jag skapade spelet till mitt examensarbete/självständigt arbete (på B-nivå, så det är kort). Eftersom examensarbetet nu är avslutat har jag valt att avbryta utvecklingen och istället fokusera på ett nytt spel som jag har lite idéer kring. Det var en viss startsträcka för att komma in i tänket kring spelutveckling men jag måste säga att jag lärt mig otroligt mycket. Det finns en del buggar och jag anser väl att det här spelet ligger under ett tidigt alpha-stadie.

Det finns inte mycket att säga om det nya spelet jag ska utveckla förutom att jag vet ett antal stora förbättringar när det kommer till collision detection, prestandafixar och mycket mer som jag kommer att använda mig av som inte användes i det här projektet. Det kommer så klart också innehålla mycket mer fiender, banor, bossar etc.

Observera att spelet endast har tre banor, men ni får gärna lämna feedback ändå (jag vet, jag kan inte rita för fem öre, men jag försökte åtminstone :) )

https://play.google.com/store/apps/d...ete.jumpingtim

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
1 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori