Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Husdjur...?

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Nästa
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Min flickvän har tre fantastiskt coola hundar! Får väl dela med mig med ett par bilder på underverken! :wink:

Bild
Sinchi, en Perro Sin Pelo Del Peru.

Bild
Sinchi, Xena och Zumo.

Har ni några trevliga husdjur (Förutom dammråttor) så posta ett par bilder vettja!
Bild

InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Haha vilken bäst den överste var!

Jag har dock en liten katt som heter Casper

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Dom där tre är verkligen coola vovvar! :)

Sinchi har en väldigt speciell stil som man bara kan älska! 8)

Schnaas: Posta lite bilder på kissen! Är det en bondkatt eller kanske en Sphynx?

InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Jag har bara bilder på datorn, har ingen anning om hur man laddar upp dom.. ? :?:

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:38 Svara med citat
Har du en ftp? Skicka en bild åt mig på icq:n så fixar jag upp den! Så kan du länka därifrån!

InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:40 Svara med citat
Kan skikca över icq'n!

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:45 Svara med citat
Tack vare De Rossis hjälp så kan ni skåda min katt, Han är också en best.. käkar nog rådjur till frukost

http://w1.970.telia.com/~u97008910/mongo001.jpg

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:52 Svara med citat
Bild

Casper den galne.

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 22:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Jag har varit hundmänniska hela livet, fast just nu har jag faktiskt inget husdjur, om man inte räknar dammråttorna lite här och var.

Skaffade Katt förra året, och upptäckte då att jag var gravt allergisk mot katt. Något jag aldrig märkt av tidigare.. typiskt.

InläggPostat: mån apr 12, 2004 22:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Hehe fattade inte direkt att den översta bilden var en hund :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 07:20 Svara med citat
Fredrik skrev:
Hehe fattade inte direkt att den översta bilden var en hund :lol:

:wink:

InläggPostat: tis apr 13, 2004 07:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Mina husdjur är bara dammråttorna... Mina luftrör tycker inte om det där håriga sakerna som dom har på sin hud.... eller nått...

InläggPostat: tis apr 13, 2004 11:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Två katter och en sköldpadda håller till i vårat hus.

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 11:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Har en tam vithaj i mitt badkar som heter Sigvard. När, om det ändå vore så väl.

Nä, jag har katt. En hona som heter Cosmo, gråhårig av blandat norsk skogskatt/engelsk bondkatt. Trevlig och sympatisk. Vi hade även två möss tidigare(dålig kombination, jag vet!) men de är döda nu.

I övrigt har jag några silverfiskar i mitt sovrum :wink: Som kommer fram på natten. Fina små krabater!

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 14:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Alexander skrev:
Har en tam vithaj i mitt badkar som heter Sigvard. När, om det ändå vore så väl.

Nä, jag har katt. En hona som heter Cosmo, gråhårig av blandat norsk skogskatt/engelsk bondkatt. Trevlig och sympatisk. Vi hade även två möss tidigare(dålig kombination, jag vet!) men de är döda nu.

I övrigt har jag några silverfiskar i mitt sovrum :wink: Som kommer fram på natten. Fina små krabater!

Blev Cosmo hungrig eller????

InläggPostat: tis apr 13, 2004 14:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Alexander skrev:

Skulle kunna vara pälsänglar. Silverfiskar trivs i varma och fuktiga utrymmen och är därför inte så vanliga i sovrum.
Pälsänglar är lite mörkare i färgen och är ett larvstadie av några skalbaggar som kan komma in med vetilationen. Äter kläder.
Så nu vet du var alla strumpor tar vägen-

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 14:38 Svara med citat
Du verkar kunna en hel del om det där....

InläggPostat: tis apr 13, 2004 14:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
:wink: Nja, en gång lät vi en mus springa på köksbordet, precis då katten spatserade in. Hon hoppade upp på bordet och det var jävligt nära att det va hejdå till musen, men vi drog bort katten i sista stund.

Men visst, hon följer sina instinkter. Hon har stått och stirrat på de, när de sprang omkring i sin bur. Hon brukade hugga till med tassen också mot deras bur. Men nä, mössen dog av naturliga orsaker, sjukdom och ålderskrämpor. :cry:

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 14:47 Svara med citat
Dom dog nog mer av rädsla. När kattfan hoppar och slår mot buren lär ju dom flesta skita i brallan..

InläggPostat: tis apr 13, 2004 15:40 Svara med citat
Katter är coolast

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 15:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Giallo skrev:
Du verkar kunna en hel del om det där....

Hehe, en del kan jag. Damsuga inte upp dom små liven.
Gjorde jag och vid ett tillfälle när jag skulle damsuga så såg jag ett sånt as. Damsög upp fanskapet som vanligt. Ser en till och tog honom också.
Ser en tredje och börjar undra vad för invasion jag råkat ut för.
Tar den också och upptäcker en fjärde. Fast denna såg ut att komma från utblåset på damsugaren. Öppnar upp damsugaren för att upptäcka att dom jag damsugat upp några månader tidigare förökat sig och ätit upp påsen. Hela damsugaren var full med krälande idioter. Var bara att slänga damsugaren och skaffa en ny.

Lek inte Anti-Cimex med din damsugare. Kräken är lurigare än så.

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 22:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Det bästa är väl att dränka in huset i bensin och tända på...typ 8) :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 22:59 Svara med citat
Giallo, det är ett mycket bra alternativ du kommer med. Men det var så att båda våra möss bar på sjukdomar. När vi skaffade de hade vi inte fått veta att de "kom ifrån samma familj". Vet inte exakt hur jag ska säga i ord, men det var typ "mus-incest". De hade kommit till världen genom att deras "närmaste släktingar" parat sig. Precis som om en vanlig människa skaffar barn med sin kusin. Barnen blir konstiga och annorlunda. Samma sak med våra möss. :|

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 14, 2004 06:39 Svara med citat
Mus incest... Det var ett nytt ord jag aldrig hört tidigare... Såg mössen ut som lirarna i Wrong turn??

InläggPostat: ons apr 14, 2004 09:04 Svara med citat
inte precis kanske. Som vanliga möss :jason:

Bloggar ju smått också

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 15
353 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori