Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  ZeBlocker - Blockera oönskade nummer!

InläggPostat: tis jul 15, 2014 22:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Min sambo känner sig plågad av alla dessa telefonförsäljare och bad mig om hjälp. Tipsade henne om att det finns mängder med appar som låter henne blockera samtal från oönskade nummer. Hon testade att installera ett gäng olika men antingen så fungerade de inte som hon önskade eller så såg de helt enkelt gräsliga ut. Jag blev då istället ombedd att utveckla en app med den här funktionaliteten åt henne.

Resultatet är ZeBlocker (ja, jag vet, uselt namn :P). Så, äger du en Android-lur så kan du med hjälp av den här appen enkelt lägga in de nummer som du önskar blockera. Appen är i dagsläget i en betafas. Alla enheter jag hunnit testa den på har fungerat bra, men upplever du/ni något konstigt beteende så skriv bara till mig så ska jag kika närmare på det.

Fler funktioner kommer att läggas till med tiden. Jag har några grejer som jag vet att jag kommer lägga in men sedan lägger jag också in lite fler funktioner allt eftersom jag kommer på dom.

Det som krävs för att köra appen är alltså en Android-lur som kör Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) eller senare.

Du kan nå appen HÄR!

Bild

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
1 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori