Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Är forumet dött?

InläggPostat: tor nov 26, 2015 11:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
Det verkar som det...
Det är nog mitt fel eftersom jag övergav det för några år sedan. ;)

Trist, eftersom det fanns/finns entusiaster som besitter mkt kunskap i ämnena.
Mången trevlig konversation har förts i vitt skilda genrer med likasinnade. Trist som satan att det verkar vara öken nuförti'n. :(

InläggPostat: tor nov 26, 2015 13:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6204Ort: Haddonfield
Jag tycker vi som är här skriver som tusan. :)

Men vi är nog bara ett 10-tal som skriver här regelbundet. 8)

Men vi som gör det trivs och har det trevligt här i alla fall. :ymparty:

InläggPostat: tor nov 26, 2015 18:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Det blir svårt att hålla igång när konversationer snabbt dör ut och inte spinns vidare på, plus att många gamla rävar med stor kunskap hoppat. Trivs med dom som är här, men klart man önskar mer aktivitet!

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 26, 2015 22:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
Får väl se om det blir några trevliga diskussioner, bara vi är två, tre stycken så borde det funka! :wink:

Har gett upp FB, så jag tänkte att det är vettigare att bränna tid här utan att översköljas av diverse dynglänkar. Här kan jag ju välja att bara snacka tjeckiska dockfilmer eller storheten i Troll 2.

InläggPostat: fre nov 27, 2015 07:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
Ja helt dött är det ändå inte. Jag är inne här varje dag.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: sön nov 29, 2015 22:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Håller med Pazzo. Jag brukar vanligtvis åtminstone titta in någon gång om dagen men nu har det gått några veckor sedan jag besökte forumet senast.

InläggPostat: tis dec 01, 2015 19:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1265Ort: Borås
Är inne varje dag jag med. Har dock skrivit väääldigt sparsamt det sista. Är mitt uppe i en massa skit.
Men det här forumet är för bra för att hålla sig ifrån ^:)^

InläggPostat: tis dec 01, 2015 21:59 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: lör apr 06, 2013 20:52Inlägg: 34Ort: Strömstad
Får försöka bli mer aktiv med. Facebook och dylikt kan inte ersätta sådana här forum.

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
8 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori