Författare |
Meddelande |
|
Alexander
|
Postat: mån jun 14, 2004 19:27 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
har ni varit i nåt sånt när ni varit på nöjespark eller tivoli? Själv är jag för feg. När jag var liten åkte jag nåt som påminde om Blå tåget(minns inte vilken park det kan ha varit). Det var creepy.....
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
fredzilla
|
Postat: mån jun 14, 2004 19:37 |
|
|
|
Jag tycker Spökhuset på Gröna Lund är riktigt underhållande, hade en kompis som jobbade där förut som live-spöke och som alltid terroriserade mig där när jag minst anade det
Blå Tåget, också på Grönan, är väl inte direkt läskigt, men är en skön nostalgitripp till tiden då man var alldeles för ung och blev vettskrämd för det minsta
|
|
|
rile
|
Postat: mån jun 14, 2004 20:00 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
|
Gillar också spökhuset på gröna lund, väldigt underhållande, men jag vill gärna testa andra spökhus
|
|
|
Schnaas
|
Postat: mån jun 14, 2004 20:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
|
Jafan på gröna lund är det skitkul, likaså på Liseberg
|
|
|
Alexander
|
Postat: mån jun 14, 2004 22:19 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
jag har läst om ett spökhus som heter Jikei general hospital som ligger nånstans i Japan. Ett spökhus som har en 500 meter lång bana(kommer inte på nåt annat ord). Längst i världen, eftersom jag läste det i Guiness rekordbok. Det skulle vara kul att besöka
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
|
|
|
Schnaas
|
Postat: mån jun 14, 2004 22:24 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
|
Alexander skrev: jag har läst om ett spökhus som heter Jikei general hospital som ligger nånstans i Japan. Ett spökhus som har en 500 meter lång bana(kommer inte på nåt annat ord). Längst i världen, eftersom jag läste det i Guiness rekordbok. Det skulle vara kul att besöka 
Låter ju grymt läskigt.. Men vore tufft att besöka
|
|
|
rile
|
Postat: mån jun 14, 2004 22:30 |
|
|
|
Alexander skrev: jag har läst om ett spökhus som heter Jikei general hospital som ligger nånstans i Japan. Ett spökhus som har en 500 meter lång bana(kommer inte på nåt annat ord). Längst i världen, eftersom jag läste det i Guiness rekordbok. Det skulle vara kul att besöka 
Vore underbart, speciellt eftersom jag blir ruskigt skrämd av sjukhus
|
|
|
Alexander
|
Postat: mån jun 14, 2004 22:42 |
|
|
|
|
|
|
rile
|
Postat: mån jun 14, 2004 23:01 |
|
|
|
Känns som om det kommer dröja några år innan jag får uppleva det där sjukhuset
|
|
|
Alexander
|
Postat: mån jun 14, 2004 23:15 |
|
|
|
rile skrev: Känns som om det kommer dröja några år innan jag får uppleva det där sjukhuset 
vad menar du?
|
|
|
rile
|
Postat: mån jun 14, 2004 23:43 |
|
|
|
Alexander skrev: rile skrev: Känns som om det kommer dröja några år innan jag får uppleva det där sjukhuset  vad menar du?
Lär dröja några år innan jag har råd att åka dit
|
|
|
Alexander
|
Postat: tis jun 15, 2004 00:03 |
|
|
|
men det har blivit väldigt billigt med Japan resor de senaste åren?
|
|
|
Dark_Rhodez
|
Postat: tis jun 15, 2004 10:28 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: sön maj 30, 2004 19:56Inlägg: 367Ort: Umeå
|
Spökhus är roliga på tivoli, men det är klart mer spännande att vara i "riktiga"
Spökhus
|
|
|
crisis
|
Postat: tis jun 15, 2004 16:42 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: lör mar 27, 2004 18:58Inlägg: 467Ort: Lidköping
|
Lisebergs spökhus e riktigt bra tycker jag. Man kanske inte blir rädd direkt, men det är ju lite spooky när nån nisse smyger efter i mörkret o sen dyker upp mitt framför dig.. Småungar tycker nog fan att det är riktigt läskigt.
_________________ I come down like a bloody rain cuts up flesh sky, Pulse beating under, yeah.
Meat petals bloom in a bone garden. Ain’t no god, no ghost gonna save you now.
I sell souls at the side of the road, Would you like to take a number? |
|
|
|
david
|
Postat: sön jul 04, 2004 11:19 |
|
|
Site Admin Blev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
|
Det roligaste med spökhusen är givetvis att skrämma livet ur de som jobbar som "spöken"
_________________ I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened. |
|
|
|
Alexander
|
Postat: sön jul 04, 2004 22:57 |
|
|
|
david skrev: Det roligaste med spökhusen är givetvis att skrämma livet ur de som jobbar som "spöken" 
Youre damn right!
|
|
|
Twizz
|
Postat: tis aug 10, 2004 10:49 |
|
|
Newbie Blev medlem: fre apr 23, 2004 18:21Inlägg: 24
|
david skrev: Det roligaste med spökhusen är givetvis att skrämma livet ur de som jobbar som "spöken" 
Det var inte så populärt för ett antal år sen. Vi skrämde skiten ur en som jobbade där. En polare höll på att få spö av honom. Men vi lugnade ner honom. Men det skulle vara kul att jobba där.
|
|
|
BeyondTheDarkness
|
Postat: tis aug 10, 2004 11:28 |
|
|
|
hehehe
|
|
|
Femto
|
Postat: tis aug 10, 2004 12:05 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
|
jag ska till borgvattnet
|
|
|
Alexander
|
Postat: tis aug 10, 2004 14:27 |
|
|
|
olle skrev: jag ska till borgvattnet 
allvarligt talat du skämtar inte  Sveriges mest hemsökta plats?
|
|
|
hatchet
|
Postat: fre dec 25, 2020 13:01 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2559
|
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
|