Författare |
Meddelande |
|
|
Alexander
|
Postat: sön okt 24, 2004 10:12 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6890Ort: Stockholm Norra
|
ingen äter ett oskyldigt barn!
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
Adam Gäfvert
|
Postat: sön okt 24, 2004 10:28 |
|
|
Goremeister Blev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
|
Med pommes kanske?
|
|
|
Inglorious Bastard
|
Postat: sön okt 24, 2004 10:59 |
|
|
New York Ripper Blev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
|
Det där barnet är inte oskyldigt, troligtvis en blivande akademiker...
_________________ E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world... |
|
|
|
Alexander
|
Postat: sön okt 24, 2004 12:08 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6890Ort: Stockholm Norra
|
kannibaljävlar!
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
|
|
|
mamoulian
|
Postat: sön okt 24, 2004 15:08 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
De Rossi skrev: Det där barnet är inte oskyldigt, troligtvis en blivande akademiker... 
Jag är själv akademiker och en riktig fuling...
|
|
|
hatchet
|
Postat: ons dec 23, 2020 13:25 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2559
|
Suuuuperbump! Nu är jag ju inte så bekant med den här bananen, men så länge den krossar o manglar så är jag med i match- en. 
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Alexander
|
Postat: ons dec 23, 2020 14:07 |
|
|
|
Oh herre min skapare!  Ja den där dansande bananen var Ett nätfenomen, (eller "meme" som man skulle säga idag) runt det tidiga milleniet!  Såklart var han tvungen att senare hamna på Youtube Omröstningen hamnade på 50/50 så bananen fick ligga "i limbo" ett bra tag men tack som bara den att JA-sidan nu ligger i majoritet hatchet! Men men, en annan trevlig kille på forumet tog till sig min "banan-kultur" så för att inte förväxlas med honom bytte jag avatar lite då och då! Stort tack till hatchet än en gång! Vi kunde inte göra det utan våra anhängare!
Senast redigerad av Alexander ons dec 23, 2020 16:01, redigerad totalt 1 gång.
|
|
|
hatchet
|
Postat: ons dec 23, 2020 14:11 |
|
|
|
Jo, jag la min röst oxå.
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Alexander
|
Postat: ons dec 23, 2020 14:47 |
|
|
|
Ja 2004 var det inte bara ett viktigt val på vårkanten (dvs EU-val) utan den största politiska striden tog plats när jag inför "skräckfilmsjuryn" på hösten tvingades argumentera för att de skulle skona min dansande fruktvän! Kan förstå vad gamla gode david (dvs admin) skrev i tråden: Man är borta ett par dagar, och sedan möts man av en hamsterdanceliknande tråd. Sanslöst. Hamsterdansen ala sent 90-talDet faktum att de var så avslappnade så att tråden fick ligga kvar är rätt så fantastiskt (med tanke på att det är en "ploj-tråd") & jag skrattade så jag grät när jag hittade den för några dagar sedan (grävde lite i "arkivet" för skojs skull och ville bjuda eventuella besökare på en klassiker från forumets riktigt tidiga dagar!  ) Som jag fick höra i Hur ser du ut?-tråden: Ond Saft skrev: Jag trodde Alexander skulle se ut mer som en dansande banan. Inglorious Bastard skrev: Det är du inte ensam om, men jag misstänker att bilden kan vara manipulerad!!!  Och även Pazzo påpekade det senare Hehe, det är lite "Bananmannen" över mig  Tack för stödet min gode man!
|
|
|
hatchet
|
Postat: ons dec 23, 2020 14:51 |
|
|
|
 Väckte oxå en del debatt..folk kan få för sig en del tokiga idéer.
|
|
|
|