Författare |
Meddelande |
|
Hin Håle
|
Postat: tor okt 20, 2005 17:48 |
|
|
Site Admin Blev medlem: fre mar 26, 2004 11:56Inlägg: 1155
|
Sutter Cane skrev: Läser DU Sutter Cane?
Från In the mouth of Madness va? Bra film..
_________________ If there's one thing you can say about mankind; there's nothing kind about man |
|
|
|
Daninsky
|
Postat: tor okt 20, 2005 18:09 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
|
SMULAN - för att jag är dålig på att äta... det trillar ner små bitar av mat, så kallade smulor...
_________________ It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.
FNA Smulan.
Over and out. |
|
|
|
Sutter Cane
|
Postat: sön okt 23, 2005 12:48 |
|
|
Splatterhead Blev medlem: ons jul 20, 2005 15:55Inlägg: 850Ort: Kiruna
|
Ondsaft: Från In the mouth of Madness va? Bra film..
ja....oh ja
Vän av ordning: Klart man är Stofil, Kapten Stofil...!
Oh ja! Så här i efterhand hade den maskerade proggaren varit ett bra namn.
_________________ Do you read Sutter Cane? |
|
|
|
Fiskarn
|
Postat: sön okt 23, 2005 13:01 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
|
Jag antar att det är ganska så lätt att gissa var min namn kommer ifrån  .
Gillar att fiska en hel del så jag tog första bästa namn som dök upp i huvudet.
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: ons okt 26, 2005 13:38 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
|
Gory-Glory kom jag på år 1998 när jag gick på datorteket så skulle vi göra en interaktiv frågesport med vars ett ämne och jag valde såklart skräckfilmer. När vi skulle sammanställa allas frågesporter i gruppen som jag tillhörde så frågade killen som sammansställde det vad min frågesport skulle heta så kom jag bara på Gory-Glory
_________________ Only God Can Judge Me |
|
|
|
Billy W
|
Postat: ons okt 26, 2005 15:48 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: sön okt 23, 2005 14:02Inlägg: 132Ort: Örebro
|
Billy W var mitt artistnamn när jag gjorde 3 amatör låtar som jag la ut på internet.
W:et står för mitt efternamn, Wetterstrand.
|
|
|
Mosklubban
|
Postat: ons okt 26, 2005 15:52 |
|
|
Newbie Blev medlem: tor mar 17, 2005 15:37Inlägg: 74Ort: Degerfors
|
Mosklubban är ett skällsord jag använder på idiotiska människor.
Sen är det så jävla fult att det är roligt.
Det var det första som dök upp i huvudet när jag skulle registrera mig.
|
|
|
Spietato
|
Postat: tis nov 01, 2005 18:05 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
|
widget skrev: såg en tråd på ett annat forum för ett tag sen och tänkte att det kunde vara kul att se hur ni kommit på eller fått era namn ni använder på forumet. Widget som jag använder mig av typ överallt på nätet och i tv spel har jag fått av min storebror för länge sen. Det var en teckna serie som gick på tv om en alien som kunde förvandla sig till nästan vad som helst om jag inte minns fel. Han hade en "side kick" också som han kunde trycka fram ur sin klocka tror jag det var som hette megabrain. Widget hade ett stort bakhuve och det tycke min bror också att jag hade så han börja reta mig för det och kalla mig Widget. 
Bandet Lord Belial ( www.lordbelial.com) som jag har samlat på mycket.
|
|
|
Vuus
|
Postat: tis nov 01, 2005 18:12 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
|
Lord_Belial skrev: widget skrev: såg en tråd på ett annat forum för ett tag sen och tänkte att det kunde vara kul att se hur ni kommit på eller fått era namn ni använder på forumet. Widget som jag använder mig av typ överallt på nätet och i tv spel har jag fått av min storebror för länge sen. Det var en teckna serie som gick på tv om en alien som kunde förvandla sig till nästan vad som helst om jag inte minns fel. Han hade en "side kick" också som han kunde trycka fram ur sin klocka tror jag det var som hette megabrain. Widget hade ett stort bakhuve och det tycke min bror också att jag hade så han börja reta mig för det och kalla mig Widget.  haha, fan va längesen man såg Widget! hahaha!:D Bandet Lord Belial ( www.lordbelial.com) som jag har samlat på mycket.
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tis nov 01, 2005 19:03 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Vuus skrev: Lord_Belial skrev: widget skrev: såg en tråd på ett annat forum för ett tag sen och tänkte att det kunde vara kul att se hur ni kommit på eller fått era namn ni använder på forumet. Widget som jag använder mig av typ överallt på nätet och i tv spel har jag fått av min storebror för länge sen. Det var en teckna serie som gick på tv om en alien som kunde förvandla sig till nästan vad som helst om jag inte minns fel. Han hade en "side kick" också som han kunde trycka fram ur sin klocka tror jag det var som hette megabrain. Widget hade ett stort bakhuve och det tycke min bror också att jag hade så han börja reta mig för det och kalla mig Widget.  haha, fan va längesen man såg Widget! hahaha!:D Bandet Lord Belial ( www.lordbelial.com) som jag har samlat på mycket.
Och sen då, Vuus ?
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
Vuus
|
Postat: tis nov 01, 2005 19:05 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
|
haha oj:P
vad jag ville ha sagt va:
Hahah, fan va längesen man såg Widget!
fan asså, trodde du kunde ränka ut det sj lizzardking!
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tis nov 01, 2005 19:20 |
|
|
|
Tyvärr, före min tid
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
|
|
|
King Hippo
|
Postat: tor nov 03, 2005 12:43 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor sep 01, 2005 13:05Inlägg: 357Ort: Hippo Island
|
En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån.
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor nov 03, 2005 12:44 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån.
naturprogram!
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
dr alban
|
Postat: tor nov 03, 2005 13:08 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
|
kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån.
Det är ju från Nintendo 8 bit klassikern Punch Out
_________________ Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker. |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tor nov 03, 2005 14:29 |
|
|
|
Då är fanimej Sodapopinsky hetare namn
|
|
|
The Shape
|
Postat: tor nov 03, 2005 14:32 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
|
...eller Don Flamenco!
_________________ Evil on two legs
DVD's
Vrid ringarna till max, så de bildar ordet flax! |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tor nov 03, 2005 16:28 |
|
|
|
Vad hette den Turkiske boxaren ?
Kommer inte ihåg det
|
|
|
The Shape
|
Postat: tor nov 03, 2005 16:52 |
|
|
|
Menar du Bald Bull?
DVD's
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tor nov 03, 2005 16:56 |
|
|
|
Det var det han hette
hahahaha, goa lirare dem
|
|
|
The Shape
|
Postat: tor nov 03, 2005 16:59 |
|
|
|
He he...ja och ett grymt roligt spel...fortfarande
DVD's
|
|
|
King Hippo
|
Postat: fre nov 04, 2005 12:34 |
|
|
|
Alexander skrev: kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån. naturprogram! 
En guldstjärna till Alexander.
|
|
|
Alexander
|
Postat: fre nov 04, 2005 13:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
kinghippo159 skrev: Alexander skrev: kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån. naturprogram!  En guldstjärna till Alexander.
allvarligt?!  Eller?
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
|
|
|
King Hippo
|
Postat: fre nov 04, 2005 13:55 |
|
|
|
Alexander skrev: kinghippo159 skrev: Alexander skrev: kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån. naturprogram!  En guldstjärna till Alexander. allvarligt?!  Eller? 
Klart du får en guldstjärna. Du gissade fast du inte kunde. Jag beundrar ditt mod.
|
|
|
Alexander
|
Postat: fre nov 04, 2005 14:10 |
|
|
|
kinghippo159 skrev: Alexander skrev: kinghippo159 skrev: Alexander skrev: kinghippo159 skrev: En gulstjärna till den som kan gissa vart jag fick kinghippo ifrån. naturprogram!  En guldstjärna till Alexander. allvarligt?!  Eller?  Klart du får en guldstjärna. Du gissade fast du inte kunde. Jag beundrar ditt mod.
jaha hehe. Men fan, jag trodde jag skulle ha rätt
|
|
|
|