Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Den stora avatar tråden.

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Nästa
InläggPostat: fre feb 03, 2006 05:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
I den här tråden tänkte jag att vi kunde snacka lite om våra avatars. :)
Eftersom jag gillar små söta hamstrar så har jag valt en sådan till min avatar.Ja, jag är en mes. :P

Walrossen: Var har du tagit din avatar? Den ser ju helkul ut. :)
Bild

Fredzilla: George Eastman, va? Cool skådis. 8)

InläggPostat: fre feb 03, 2006 08:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Jag har helt enkelt tagit min för att tempelriddarna ser så balla ut 8)

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 08:12 Svara med citat
Angry not Crazy: George är bäst helt enkelt och jag har inga planer på att ta bort honom ännu :)

InläggPostat: fre feb 03, 2006 10:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
En polare hade min bild på msn, så bad jag henns skicka den till mig, så vipps! :wink:

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 10:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Golgo 13 är klart den bästa lönmördaren i helavärlden.

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 10:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre okt 24, 2003 11:18Inlägg: 1317Ort: Kalmar
Angry not Crazy skrev:
Eftersom jag gillar små söta hamstrar så har jag valt en sådan till min avatar.Ja, jag är en mes. :P

Bild

Walrossens avatar kommer från filmen Diary of a Big Man (1988). Underbart tramsig komedi med Chow Yun Fat i huvudrollen.

Mina DVD Filmer ---> http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... +fuansheng
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 11:12 Svara med citat
Nong Fuansheng skrev:
Angry not Crazy skrev:

Bild

Walrossens avatar kommer från filmen Diary of a Big Man (1988). Underbart tramsig komedi med Chow Yun Fat i huvudrollen.

Chow Yun Fats komiska begåvning är tyvärr bortglömd, i alla fall för alla som tror att han bara gör macho-action (vilket i sig bara är en myt, eftersom ingen av hans actionfilmer kan räknas som nåt sånt). Så mer flams-komedi för Fat!

InläggPostat: fre feb 03, 2006 11:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Min avatar är en dåligt förminskat wallpaper av min favorit film, men nu har jag vant mig vid den...

InläggPostat: fre feb 03, 2006 11:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Crazy Ralph från Friday the 13th 1 & 2 körde med en Jason bild först men Ralph känns coolare

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 11:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre okt 24, 2003 11:18Inlägg: 1317Ort: Kalmar
fredzilla skrev:
Nong Fuansheng skrev:
Angry not Crazy skrev:

Bild

Chow Yun Fats komiska begåvning är tyvärr bortglömd, i alla fall för alla som tror att han bara gör macho-action (vilket i sig bara är en myt, eftersom ingen av hans actionfilmer kan räknas som nåt sånt). Så mer flams-komedi för Fat!

I Hong Kong har han alltid varit mer populär för sina insatser i flamsiga kärlekskomedier. Precis som du säger så har han här i väst (tyvärr) fått en macho stämpel som han inte kommer att kunna bli av med. Det är väldigt synd för jag skulle absolut inte tacka nej till lite mer trams från hans sida.

Mina DVD Filmer ---> http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... +fuansheng
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 13:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Ja vad ska man säga? Franco blandar och ger, men när han ger så gör han det riktigt bra. En kung när han är på sitt bästa humör.

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 13:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Någon sida som har indisk film

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 13:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Några favoriter från sidan.
Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 13:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 25, 2004 19:26Inlägg: 1760
SDC: är det från The Hot Spot/Bubonic Films tro?

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 19:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
Eddie kör på Nosferatu. men har länge funderat på att byta.

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 20:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Hellbender skrev:
Ja vad ska man säga? Franco blandar och ger, men när han ger så gör han det riktigt bra. En kung när han är på sitt bästa humör.

Shit :shock:
Jag som alltid trott det var Joe Spinell :P

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 20:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Kände för ett byte efter ett bra tag med gamle Cameron Mitchell och Hana-Bi förde mina tankar til handling så vips! fann jag denna bild på mästaren Kitano himself och bestämde mig för denna underbara bild :D

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 03, 2006 22:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Skiftade över igen till en personlig favorit... Rictus från Clive Barkers The Thief of Always... Byter nog snart igen till nåt annat :)

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: lör feb 04, 2006 08:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
Nong Fuansheng skrev:

Chow Yun Fat!?
Jösses, hade ingen aning om att han varit med i komedier.Jag är mest van vid att se honom i actionfilmer. :)
Diary of a Big Man skulle jag gärna vilja se. 8)

InläggPostat: lör feb 04, 2006 08:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön jan 30, 2005 00:16Inlägg: 384Ort: Kalmar
Förut hade jag en bild från filmen Shutter, men jag kände att det var dags för lite förnyelse, så nu har jag en bild på spöksystrarna från The Shining.

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: lör feb 04, 2006 09:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån maj 10, 2004 09:09Inlägg: 2717Ort: Örebro
Inga akademiska studier krävs för att räkna ut min anledning. My Sassy Girl är min favoritfilm helt enkelt.

InläggPostat: lör feb 04, 2006 10:12 Svara med citat
Pazuzu skrev:
Förut hade jag en bild från filmen Shutter, men jag kände att det var dags för lite förnyelse, så nu har jag en bild på spöksystrarna från The Shining.

Sheisse!
jag har ju bara fel ju :shock:
Jag trodde det var den ifrån Junk!
Väldigt lika annars.

Offline Profil
InläggPostat: lör feb 04, 2006 10:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån okt 25, 2004 14:35Inlägg: 343Ort: Republiken
Har för närvarande en snubbe från "Resurrection of Eve". Vet inte vad han heter, och han dyker bara upp som hastigast som popcornförsäljare på en biograf.
Bild

InläggPostat: lör feb 04, 2006 11:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
Sharon Tate.
("The Fearless Vampire Killers", den bästa Hammer-filmen
Hammer films inte gjorde själva...)

InläggPostat: lör feb 04, 2006 12:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor sep 01, 2005 13:05Inlägg: 357Ort: Hippo Island
Gissa varför jag har min bild :wink:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 15
370 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori