Författare |
Meddelande |
|
hatchet
|
Postat: fre dec 18, 2020 21:22 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2559
|
^^
Ja, men inte för själva samlandets skulle egentligen, utan mer för o ha ett rockbands (exv. Black Sabbath o Blue Öyster Cult) alla plattor o lyssna på dom.
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: tis dec 22, 2020 19:40 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
|
Jag uppdaterar lite med en ny bild på mina TV-spelkonsoler och Tjock-TV som jag har i en Kallax hylla som jag har köpt på IKEA  Som ni ser på bilden så är det Nintendo NES (SCN) Super Nintendo (SCN) Nintendo 64 (EUR) Nintendo GameCube (EUR) Nintendo Game Boy Color (JPN) Nintendo Game Boy Color (EUR) Nintendo Game Boy Advance (EUR) Nintendo DS (EUR) Sega Master System II Sega Mega Drive 1 PlayStation 1 PlayStation 2 Super Retro Trio 3 Atari Flashback 8 Jag samlar som sagt numera mest på retrospel, actionfigurer och serietidningar från 80/90-talet
_________________ Only God Can Judge Me |
Senast redigerad av Gory-Glory lör jan 09, 2021 01:11, redigerad totalt 1 gång.
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: fre jan 08, 2021 12:52 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6967Ort: Haddonfield
|
Du börjar bli som Rogerxy och helt insnöad på gamla TV-spel och konsoler. Mäktig liten samling du har där.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: lör jan 09, 2021 01:07 |
|
|
|
Argento Rules >>> Japp jag börjar att bli som rogerxy med att alla mina TV-spelkonsoler  Kul att du gillar min lilla samling
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor feb 04, 2021 14:50 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
Gory-Glory: Du måste gå in lite närmare på hur många spel du har! Du påminner nästan om en av mina kompisar  Han har väl (minst) Super NintendoNintendo64, Gamecube, Nintendo DS & Playstation 1-4 (tror han har minst en Gameboy också!) Hans spelsamling är "bibliotekslik" kan jag garantera dig  (även om han kör med platt-TV och inte är "oldschool" som dig på den fronten  )
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: ons feb 10, 2021 23:31 |
|
|
|
Alexander >>> Jag kan någon dag räkna hur många spelkassetter jag har till varje spelkonsol. Kul att du har en kompis som också samlar på TV-spel  Jag har även retrodatorer som Commodore 64, Amiga 500 och Amiga 600 HD
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor feb 11, 2021 13:53 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6889Ort: Stockholm Norra
|
Haha, ja gör det!  Det ser vi fram emot! Du har inte några gamla nummer av typ Nintendo-magasinet, Super PLAY etc i nån låda uppe på hyllan/i källaren?
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: tor feb 11, 2021 19:36 |
|
|
|
Alexander >>> Jodå jag har några nummer av Nintendo Magasinet, det vore kul att få tag i en komplett samling med Power Play bilagorna som man fick med om man prenumererade.  Jag har även några nummer av den gamla 80-talstidningen Nintendo Videospelklubb och den sista tidningen som heter Club Nintendo. Super Play har jag inga nummer av.
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor feb 11, 2021 19:57 |
|
|
|
GG: Det är riktigt coolt  Minns att jag och brorsan hade några gamla nummer av Nintendo-magasinet (första årgången, 1990) Vi prenumerade inte men några gamla nummer som farsan bjussade på (via nån loppis eller nåt, prenumeranten var nån kille från Tyresö vill jag minnas  ) Tror tyvärr att de har kommit bort nånstans men är inte helt säker (farsan kan knappast ha slängt de dock, då han också har en ganska nördig smak vad gäller serier etc  ) Däremot fick jag (trots att jag inte är nån inbiten gamer) tag på årgång 1998-99 av Super PLAY via en annons på Blocket för många år sedan! Underbart charmigt att bara sitta och bläddra igenom recensioner och läsa om nyheterna på spelfronten!
|
|
|
|