Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Klagobänken

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Nästa
InläggPostat: tis aug 15, 2006 21:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
I denna tråd kan vi beklaga oss när vi är arga, ledsa eller behöver ventilera någonting. Ibland är det jobbigt bara. :cry:

I mitt fall gäller det mitt ex, som jag strulat med efter det tog slut. Nu har hon träffat en ny och det är skitjobbigt på flera sätt. Det var jag som flyttade ifrån henne och det ångrar jag iof inte då det inte gick att leva ihop med henne. Däremot på olika håll skulle jag kunna tänka mig att det skulle kunna fungera.
Det andra jobbiga är såklart 6:et, bra 6 numera bortblåst med vinden och kvar står en ensam långhårig krake med en välfylld skinnpåse :evil:

Sådär, nu känns det mycket bättre 8) .........not

Varsågod och känn er fria att beklaga er :wink:

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 15, 2006 21:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Jag skar mitt finger på min video i går när jag skulle rädda ett band som fastnat :( men bandet kalarade sig som tur var

Senast redigerad av dr alban tis aug 15, 2006 21:53, redigerad totalt 1 gång.

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 15, 2006 21:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Slutet gott iaf dr alban :D och du har ju nio friska fingrar :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 15, 2006 21:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tis aug 08, 2006 17:35Inlägg: 368Ort: Stockholm
Välte två relativt stora lampor idag när jag försökte ljussätta en scen på ett speciellt sätt. :(

InläggPostat: tis aug 15, 2006 22:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön jun 12, 2005 01:13Inlägg: 841Ort: Karlskrona
Blir jävligt förbannad på min 14-åriga lillasyster många gånger. Jag hade en bit bubbelplast liggandes på bordet i vardagsrummet som jag hade tänkt använda till förpackning av filmer jag sålt via internet. När systern gick förbi tog hon givetvis upp den och började trycka hål på alla bubblor trots att jag sa till henne flera gånger med hög röst att jag ville att hon skulle låta bli det där. Men hon gick bara runt och fnittrade med sin fjortiskompis och sket i vad jag sa. Okej tänkte jag, gick rakt in i hennes rum, tog en bränd skiva, proppfull med skitmusik, som låg på hennes bord, repade hela skivans undersida, la tillbaks den och gick in på mitt rum igen.

Ni kanske tycker att jag överreagerade, men hon går alltid rakt in i mitt rum och tar vad hon vill ha, precis som om det vore hennes egna saker.

-Så vi äter bajs. Skriv det! Skriv det!
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 15, 2006 23:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Ah, det var väl inte och överreagera, det var ju bara en bränd skiva, är ju lika lätt och bränna en till!, om den dessutom var fylld med skitmusik så gjorde det ju inte så mycket...
Gott åt henne helt enkelt!

InläggPostat: tis aug 15, 2006 23:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön jun 12, 2005 01:13Inlägg: 841Ort: Karlskrona
vaultkeeper skrev:
Ah, det var väl inte och överreagera, det var ju bara en bränd skiva, är ju lika lätt och bränna en till!, om den dessutom var fylld med skitmusik så gjorde det ju inte så mycket...

Hon tycker musiken är bra, och sedan så säger hon att hon inte har musiken, utan har fått från kompisar. Då kan hon iofs ladda ner låtarna igen :lol:

-Så vi äter bajs. Skriv det! Skriv det!
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 15, 2006 23:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
men herregud. är den här tråden verkligen nödvändig?

jag kan iofs låta bli å läsa den. japp. så får det bli.

so long suckers! :wink:

Bild

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 16, 2006 00:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
Bazzoni: Hahaha, fan vad elakt. :lol:

InläggPostat: ons aug 16, 2006 10:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Något som stör mig är alla dessa nya trådar där det antingen ska handla om " Min dvärghamster är brunstig men har ingen hona så är det omoraliskt av mig att r*nka av honom ibland eller min flickväns dildos generator har lagt så vilken modell bör jag köpa istället"
Så långt från film det egentligen ska handla om.

Jag kanske är gnällig men detta är ju klagobänken så då passar jag på och lättar lite på trycket :D

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 16, 2006 11:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Min katt Ramses aka Pruttis gick bort för några veckor sedan.

Jag hade adopterat denne 5 årige kille från ett katthem och han var den mest gosiga, keliga och kramgoa katt jag någonsin mött... Han spann så högt att han fick hicka.. Älskade att bli kliad på magen och buren över axeln, hela tiden..

Men han började bli hängig och slutade äta så vi tog honom till veterinären där det fastställdes att han led av sk våt FIP. Ett obotligt virus, 100% dödlighet och de dör oftast inom 2 månader efter diagnos. Hans tillstånd var dock i slutskedet så han fick avlivas 3 dagar senare..

Jag fick bara ha honom i 5 månader..

/Ullis

InläggPostat: ons aug 16, 2006 11:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Hellbender skrev:
I mitt fall gäller det mitt ex, som jag strulat med efter det tog slut. Nu har hon träffat en ny och det är skitjobbigt på flera sätt. Det var jag som flyttade ifrån henne och det ångrar jag iof inte då det inte gick att leva ihop med henne. Däremot på olika håll skulle jag kunna tänka mig att det skulle kunna fungera.
Det andra jobbiga är såklart 6:et, bra 6 numera bortblåst med vinden och kvar står en ensam långhårig krake med en välfylld skinnpåse :evil:

Känner gott igen situationen. Min ex sambo flyttade isär för några år sedan och året efter så prövade vi att flytta ihop igen. Första sambotiden var nog 3 år och då vi försökte igen så gick det bara en 2-3 månader innan man insåg att detta gick inte. Numer så har vi då och då kontakt som kompisar vilket fungerar bättre än på "kärleksplanet"

/Ullis

InläggPostat: ons aug 16, 2006 11:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
ZombieQueen skrev:
Min katt Ramses aka Pruttis gick bort för några veckor sedan.
Jag fick bara ha honom i 5 månader..

/Ullis

Beklagar sorgen.

(Det är väl den stora nackdelen med husdjur, dom dör ju i förtid dom små rackarna.)

InläggPostat: ons aug 16, 2006 11:22 Svara med citat
Precis.. Det är jobbigt då sådant händer så plötsligt och oförutsett.
Jag vet ju att det var för hans bästa och inte låta honom lida och plågas i smärtor till döds.

/Ullis

InläggPostat: ons aug 16, 2006 11:46 Svara med citat
Kalan: Man blir förbannad så är det bara :evil:

Bazzoni: Egentligen inte! 8)

Lizzy: Vad glad att denna tråd finns då kan alla hamster och dildotrådar sluta upphöra och vi begränsar oss till en en da tråd :D
Det fina med denna tråd är att man kan klaga om precis allt och därför behövs inga fler sådana trådar som gode herr Lizzy nämnde.
Håller med om att det är massor med onödiga tramstrådar och denna skapad av mig är definitivt en av dem. Men som sagt, har den önskad effekt så är en del vunnet.

ZombieQueen: Menar du att ni har kontakt som kompisar eller som .....eh kompisar?

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 17, 2006 14:41 Svara med citat
Hellbender skrev:
ZombieQueen: Menar du att ni har kontakt som kompisar eller som .....eh kompisar?

Kompisar!

Inget K.K. eller rajraj utan kontakt som vilken annan bekant som helst..:)
Detta är dock omöjligt med min sons pappa..

/Ullis

InläggPostat: tor aug 17, 2006 15:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
Kalan skrev:
vaultkeeper skrev:

Hon tycker musiken är bra, och sedan så säger hon att hon inte har musiken, utan har fått från kompisar. Då kan hon iofs ladda ner låtarna igen :lol:

Jag tycker du gjorde helt rätt. Någon gång måste dom lära sig :).

InläggPostat: tor aug 17, 2006 16:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: sön feb 06, 2005 22:17Inlägg: 118
Ok får klaga lite då :twisted:

1: Hatar tullen tull+moms 850kr pluss att dom har öppnat varenda j"vla låda så fanns mutrar m,m i hela j"vla lådan.

2: Var o kollade på en lägenhet som var sjysst men som någon i"diot tog före mig!!!!

3: Hittar ingen j"vla garage i hela j"vla eskilstuna skitstad.

4: Måste byta koppling till bilen men tänkte inte att beställa en svänghjul med så nu får jag inte det bytt denna månad ghaaa

5: jobbet börjar IMORGON "fredag" och har morgonskift hela j"vla helgen!

Sen ska jag skriva något som är bra också fast det går åt helvete också säkert :P ska gå o kolla nästa vecka på en större lägenhet så min kompis Spede får ett eget rum "Spede = Stäppvaran" ja jag vet han är spoiled :lol:

InläggPostat: tor aug 17, 2006 19:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Hellbender skrev:

Lizzy: Vad glad att denna tråd finns då kan alla hamster och dildotrådar sluta upphöra och vi begränsar oss till en en da tråd :D
Det fina med denna tråd är att man kan klaga om precis allt och därför behövs inga fler sådana trådar som gode herr Lizzy nämnde.
Håller med om att det är massor med onödiga tramstrådar och denna skapad av mig är definitivt en av dem. Men som sagt, har den önskad effekt så är en del vunnet.

Hihihi! :wink:

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor aug 17, 2006 19:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön jan 29, 2006 11:04Inlägg: 4285Ort: Skellefteå
smulan skrev:
Hellbender skrev:

Hihihi! :wink:

Hähä, det där vill jag faktiskt klaga på... :lol:

InläggPostat: tor aug 17, 2006 21:29 Svara med citat
ZombieQueen skrev:
Hellbender skrev:

Kompisar!

Inget K.K. eller rajraj utan kontakt som vilken annan bekant som helst..:)
Detta är dock omöjligt med min sons pappa..

/Ullis

Okej, då förstår jag :D
Tråkigt när det blir sådant strul med andra föräldern, jag har ett himla strul just nu med min minsta grabbs morsa, inte roligt kan jag säga! Det verkar ju knappt som hon vill ha honom, bara när det passar henne :evil:

Sådär, då fick jag klagat lite mer :shock:

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 17, 2006 21:30 Svara med citat
Jaså du gillar hamster och dildotrådar Haiylund? :)

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 17, 2006 23:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Något med det värsta med att inte bo med sitt barns mamma är när de försöker utnyttja en (nej, Hebbe, inte på det viset!) för att få saker och ting på sitt vis och på min bekostnad.
Helt sjukt.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 18, 2006 07:18 Svara med citat
Ja det finns några riktigt sjuka kvinnliga individer som snarare hade passat bättre som offer i en snuffilm än som förälder! :shock:

Offline Profil
InläggPostat: fre aug 18, 2006 07:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Men Hellbender!! Vad händer när nånting slutar upphöra?

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 102
2536 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: