Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Klagobänken

Gå till sida Föregående  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102  Nästa
InläggPostat: ons nov 30, 2011 15:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor aug 25, 2011 12:27Inlägg: 172Ort: Jönköping
Ja du, Tarman, det är ju som sagt inte första gången. Rent generellt funkar dock assistansen bra för min del sedan ett par månader tillbaks så man får hoppas att det här bara var en engångsföreteelse - men det vet man ju sen gammalt att det kommer fler tillfällen.

InläggPostat: ons nov 30, 2011 16:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jan 08, 2009 16:07Inlägg: 2054Ort: SkogHell
Det är ju inte assistenternas fel, antagligen är de gravt underbemannade, liksom alla sektorer inom vården.

InläggPostat: ons nov 30, 2011 21:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor aug 25, 2011 12:27Inlägg: 172Ort: Jönköping
Klart som fanken att det inte är assistenternas fel! Det skriver jag väl inte heller?

Och dom stackarna som sitter och "jagar" vikarier när någon blir sjuk har ju också ett smärre helvete.

Den här dagen flöt iaf på som den skulle så nu bör det inte vara några problem för resten av veckan.

Kan redan nu förvarna om att om jag inte postar något imorgon så har jag förmodligen dött av utmattning, kör första passet på Friskis imorgon.

InläggPostat: ons nov 30, 2011 21:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Gött! :)
Vad ska du köra för träning då?

InläggPostat: ons nov 30, 2011 21:35 Svara med citat
rogerxy: Det blir enbart de drag- och viktmaskiner jag klarar av med tanke på stolen och min stelopererade rygg. Kommer dock börja varje pass med lite handcykel så jag får upp flåset.

InläggPostat: ons nov 30, 2011 21:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jan 08, 2009 16:07Inlägg: 2054Ort: SkogHell
Johan jag vet att du inte sa det, jag menade inte att du skulle at det så.
Det var mest ett klagomål i allmänhet på de få resurser som läggs på vården

InläggPostat: tor dec 01, 2011 01:26 Svara med citat
Lugnt, Lenkan - du får ursäkta om det lät vresigt. Har haft ännu en sömnlös natt följt av en hyfsat jobbig dag om det nu kan vara nån ursäkt. Visst läggs det för få resurser på vården, det är jag helt med på. Tyvärr har man råkat ut för en del rötägg inom vården men såna finns överallt.

InläggPostat: sön dec 25, 2011 21:44 Svara med citat
Nu har nån jävel klämt upp ett jävla kravallstaket utanför entrén till Murphys. Jävligt bra idé - NOT! Det blir ju bara trångt och jävligt när man ska ut en stund. Knappast ett bra sätt att undvika irritation utanför stället. Fan, jävla puckon, det ställer ju bara till det.

InläggPostat: sön jan 15, 2012 22:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Fick äntligen tummen ur & öppnade min 3-discutgåva av en TV-serie jag köpte för 2 år sedan.

Varje gång man sätter i någon av skivorna för att börja se så måste man se en minuts anti-pirat-propaganda som inte går att skippa. Det är jäkligt ironiskt att jag måste se det varenda gång på en DVD jag KÖPT. Hade jag laddat ner TV-serien istället så hade jag sluppit det...

Sen när jag kommer till DISC 3 så upptäcker jag att det inte finns någon DISC 3 utan de har istället lagt i två kopior av DISC 1, vilket innebär att jag måste köpa boxen igen :evil:

InläggPostat: mån jun 11, 2012 23:40 Svara med citat
*suck* Nu visar till och med mitt stamhak vuxna män som leker med en boll - varenda jävla match tror jag dessutom! Det innebär att min favorittrubadur får maka på sig på fredag så han kommer bara att lira på lördagen. Tycker det är för jävligt att kulturen måste ge vika så fort det är nåt jävla sportskit. Och eftersom jag avskyr fotboll så in i helvete så måste jag ändra mina planer för fredagen - tack och lov att det inte är så långvarigt.

Ett mindre problem naturligtvis men fruktansvärt störande att det råkar sammanfalla med favorittrubaduren när dom haft totalt tondöva sopor flera veckor i rad.

InläggPostat: tis jun 12, 2012 06:59 Svara med citat
Får hoppas att Sverige åker ur fort, då slipper vi dessutom betala deras uppehälle och lyxliv under tävlingen.

Jag förstår inte att vi fortsätter lägga så mycket på den där jäkla sporten, vårt landslag är ju uruselt

InläggPostat: ons jun 20, 2012 09:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Igår skrev jag klart basspåren på två av de nya låtarna som Cristoffer i bandet har skrivit. Idag tänkte jag börja lära mig låtarna också. Börjar med att stoppa in instrumentkabeln i basen och sedan in i förstärkaren och upptäckter att det är något som glappar. Drar ut kabeln och då sitter en liten bit av kontakten kvar i förstärkaren. Hela kontakten på kabeln faller isär och jag sitter nu med en förstärkare som jag inte kan använda mig av. Kan ju såklart lära mig låtarna utan att använda mig av förstärkaren, men man blir ju lagom förbannad.

Som tur är det inte dyrgripen som är trasig, här hemma använder jag mig bara av en liten billig skitförstärkare.

InläggPostat: tis jul 17, 2012 19:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
Blixten snodde min NAS :cry: Jävla väder!

InläggPostat: lör jul 21, 2012 22:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: ons sep 21, 2011 21:02Inlägg: 73Ort: Norge
Jag har ingenting emot sport utanom när klantarna som styr tv-kanalerna avlyser fastsatta program och sänder det istället. Inget gör mig argare än att vänta på et program jag gillar för så få vuxna män springa rundt på en gräsmatta istället. Om folk är så ivriga att se konstiga figurer jaga en boll kan dom väl titta på Teletubbies istället.

En tv-klaga till; Varför måste några kanaler skruva upp ljudstyrkan till max när reklamen kommer? Sluta skrika, jag är inte döv!

InläggPostat: lör jul 21, 2012 23:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: fre mar 05, 2004 22:42Inlägg: 1229
Word!

Mina primära bloggar:
Fanatisk Film|Magnifik Musik|Bedårande Böcker
Offline Profil
InläggPostat: fre sep 28, 2012 11:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
FK & AF kan dra åt helvete! Dragit in delar av mitt bidrag, gått 5000 back...TACK för den!

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis nov 27, 2012 23:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Love sucks!

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: tis nov 27, 2012 23:11 Svara med citat
Amen to that brother

InläggPostat: ons nov 28, 2012 14:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6203Ort: Haddonfield
Jag vill klaga på den STORA troll invasionen som ägt rum på detta forum.

Trolljägaren Daydreamer hinner knappt sova något pga alla troll han måste bekämpa. :mrgreen:

NÄ, tacka vet jag Troll 2. :ymparty:

InläggPostat: ons nov 28, 2012 14:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
Vi jobbar i team AR men det är fullt upp ändå. :)

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: ons nov 28, 2012 14:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6203Ort: Haddonfield
jolli: Det VET jag absolut.

Men nu så tänkte jag mest på att han har den titeln som signatur - Trolljägare eller Trollhunter. :ymparty:

InläggPostat: ons nov 28, 2012 22:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Argento Rules skrev:
jolli: Det VET jag absolut.

Men nu så tänkte jag mest på att han har den titeln som signatur - Trolljägare eller Trollhunter. :ymparty:

Nu fick jag en snilleblixt, vi samlar ihop lite pengar i en gemensam kassa så får jolli en av huvudrollerna i vår egna version av Trolljegeren :lol: :D

Frågar ni mig tycker jag det låter snäppet genialiskt hehe :mrgreen:

För att hålla sig till tråden vill jag klaga på att jag har för "lite" (nåja ca 2000 kr över) till Scifimässan i helgen!

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 29, 2012 18:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
På tal om lite pengar. Efter min del av räkningarna är betalda har jag ca 1800kr kvar resten av månaden. Inga julklappar är inhandlade än heller 8)

InläggPostat: tor dec 06, 2012 15:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
På tal om lite pengar. Vill klaga på idioten/idioterna i Malaysia som har rensat mitt bankkort. Tack. Kändes skönt att få det telefonsamtalet när man står i kön ute i jul stressen. :jason: :-q

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tor dec 06, 2012 16:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Hur gick det till?

Instagram: grillchirre
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 100 av 102
2536 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: