Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Klagobänken

Gå till sida Föregående  1 ... 98, 99, 100, 101, 102
InläggPostat: tor apr 10, 2014 19:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1222Ort: Borås
Håller med dig Jolli. Svenska distributörer släpper onekligen mycket godis på dvd medan bluraymarknaden vad gäller skräck är hyfsat sval i här i Svedala :(

Vill även passa på att klaga på byråkrati i allmänhet. Upp med byråkraterna i galgbacken bara :lol:

InläggPostat: fre apr 11, 2014 12:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6097Ort: Haddonfield
Jag gör som jolli fast tvärtom. :mrgreen:

Jag vill klaga på att det fortfarande finns JÄVLIGT mycket bra film på VHS som fortfarande inte släppts på DVD. :(

InläggPostat: ons jul 02, 2014 21:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1222Ort: Borås
Klagar på den svenska sommaren. Var i h*****e är värmen? :evil:

InläggPostat: fre jul 04, 2014 12:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6097Ort: Haddonfield
Kommer tydligen imorgon lördag (26 grader). :ymparty:

Tyvärr så försvinner den på söndag igen. :((

Det va så roligt när jag va i Berlin nyligen så såg jag en aftonbladet och där stod det.

Om ni vill ha SOL, stick utomlands. :mrgreen:

Är själv inne på det såret, tror TYVÄRR inte det blir någon direkt sommar i Sverige i år. :(

Vi hade runt 22-27 grader i Berlin i en veckla i alla fall. :ymparty:

InläggPostat: fre jul 01, 2016 18:58 Svara med citat
Bonesaw skrev:

Haha.. Så när som timmar ifrån att vara två år sedan så bumpar jag tråden med samma inlägg som tidigare:

InläggPostat: lör jul 02, 2016 06:56 Svara med citat
Bonesaw skrev:
Haha.. Så när som timmar ifrån att vara två år sedan så bumpar jag tråden med samma inlägg som tidigare:

När det va dom 2 helt underbara veckorna i maj/juni sa jag till alla på jobbet att passa på och njuta nu för jag är rätt säker på att det va det som va sommaren. :)

Så brukar ju det va i Sverige nu för tiden. Kanonväder i maj/början på juni och sedan inget mer.

Och OM det blir något mer BRA väder så brukar det vara i augusti, det är därför jag har haft semester HELA augusti de senaste 15 åren.

Brukar alltid ha "rätt" tur med vädret då. :ymparty:

InläggPostat: tis aug 09, 2016 15:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Fast nu har ju faktiskt sommaren varit ganska bra, åtminstone om man ska jämföra med förra året. Nog för att det har varit mulet mycket sista veckan men i övrigt så är jag rätt nöjd.
"Jag tyckte om förra sommaren. Det var på en tisdag" :lol:

InläggPostat: tis aug 09, 2016 18:33 Svara med citat
dechristianize skrev:
"Jag tyckte om förra sommaren. Det var på en tisdag" :lol:

Typ. Inne på första av två semester veckor och vädret är tragiskt. Jag har två veckor att ta ut senare i höst (hoppas på värmebölja då :lol: )

InläggPostat: tis aug 09, 2016 23:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Här blev det fyra veckor semester och en vecka föräldraledigt. Tiden gick alldeles för fort. Däremot är knodd nr 2 på väg så nästa sommar blir det nog att ta extra lång ledighet \m/

InläggPostat: ons aug 10, 2016 15:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8106Ort: Borås, Sweden
Jag vill inte klaga, men dechristianize, jag är mitt i just det nu. Är inne på sista veckan semester av fyra och sedan rullar jag igång med 2 månader föräldraledigt direkt efter det :D

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 10, 2016 22:30 Svara med citat
jolli skrev:
Jag vill inte klaga, men dechristianize, jag är mitt i just det nu. Är inne på sista veckan semester av fyra och sedan rullar jag igång med 2 månader föräldraledigt direkt efter det :D

Nog för att man ibland under längre föräldraledighet önskar att man kunde återgå till att jobba, men för det mesta passar detta in som svar till dig; NICE! \:D/

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 102 av 102
2536 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 98, 99, 100, 101, 102
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori