Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Psykisk ohälsa.

Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Har ni mått psykiskt dåligt?

Nej, aldrig någonsin.
16%
[ 8 ] 16%

Ja, periodvis
74%
[ 37 ] 74%

Ja, hela tiden
8%
[ 4 ] 8%

Vet ej
2%
[ 1 ] 2%

Antal röster : 50
InläggPostat: ons feb 10, 2021 15:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2518
Japp, det är sant o inte ovanligt
alls bland skräckfilmsfantaster. :)

- That he did.
- And then, for no reason, abandoned
everything. Slaughtered his mistress
and
- And there he was, researching suicide.
The times we have to live in. Taxi!
Offline Profil
InläggPostat: ons feb 10, 2021 19:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8707Ort: Borås, Sweden
Jag jobbar som biträdande enhetschef på ett utrednings & behandlingshem för ungdomar med Bland annat psykosocial problematik och kriminalitet och har efter snart 16 år inom yrket stor erfarenhet och lyssnar och finns gärna där om behov finns. Vill bara säga det.

Offline Profil
InläggPostat: ons feb 10, 2021 20:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6846Ort: Stockholm Norra
Argento Rules: Det är superschysst, hoppas man kan komma ned gång (när möjligheten väl ges). Det känns ju ändå som att det är grymt roligt där nere :D Jo om man är lite "insnöad" så finns det ju risk att man kan ha något neurospykiatriskt som det heter (Asperger främst, känt som "nördsyndromet" men ADHD, Tourette kan också finnas med i bilden)

Även om jag inte använder uttrycket "Lider" så förstår jag exakt vad du menar, man är inte ensam med sina erfarenheter etc :)

jolli: Det är schysst och det uppskattas alltid ska du veta! :x

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!
Joe Pilato Day of the Dead
Youre all muscles and no brains are you boy?!
Bobby Rhodes Demons 2

FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin
Online Profil
InläggPostat: fre feb 12, 2021 11:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6967Ort: Haddonfield
jolli: Även som sagt om jag inte behöver din hjälp så måste jag säga FAN va stort och snällt av dig att ställa upp som lyssnare. :)

Eftersom jag har pratat med dig flertalet ggr på DMB och även hemma hos dig så kan jag inget annat än rekommendera jolli å det varmaste. 8)

Otroligt trevligt och snäll kille att prata med. :ymparty:

Alexander: JA, det måste väl underlätta om man går på ett sådant event som DMB där man vet att alla är likasinnade och tycker om samma saker som en själv.

Och du vet ju hur filmnördar är, de ÄLSKAR att prata film.

Och det har varit många som varit blyga eller haft lite socialt fobi men idag så umgås dom med oss under hela helgen och stormtrivs.

Vi har blivit ett otroligt gott gäng med åren.

Och bodde inte du i Stockholms trakten??

En av mina bästa film polare som INTE missar ett event bor i Uppsala och han åker alltid ner med bil, antingen själv eller med en polare.

Och han vill alltid ha med sig någon mer så kan lätt se till att han plockar upp dig och så får du åka med han eller dom om du skulle vilja. :)

Men som du säger, först måste vi bli av med denna Corona SKIT. :evil:

Men vi siktar på att köra i höst. :ymparty:

InläggPostat: ons feb 17, 2021 19:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6846Ort: Stockholm Norra
Argento rules: Jo jag måste säga att jag uppskattar de vänliga orden :x :) Men just med tanke på all din expertis inom olika VHS/DVD-bolag, alla mässor etc du varit på så misstänker jag faktiskt att du "är en av oss" :wink: (dvs att du faller inom "Asperger"-området). Folk brukar ibland kalla det för "nördsyndromet", dvs (inte nödvändigtvs, men rätt vanligt) att man snöar in på ett område & därmed besitter massor av kunskap :mrgreen: :wink: Kolla in den här tråden 8) OK, har man AS är det si och så med den sociala biten, men några drag har du nog :wink:

Men jag tänker hålla koll på datum, om det nu blir att kolla FB-sidan (eller så får jag väl pröva att skicka ett PM här inne när hösten närmar sig). Och jo jag bor strax norr om city :) (17-18 minuter med tunnelbana in till city) så den snubben kan man säkert haka på.

När jag skulle hem ifrån Getaway Rock i Gävle (nuvarande Gefle metal festival) 2012 så samåkte jag med nån snubbe från Södertälje som jag aldrig träffat tidigare (lärde känna honom via Helgon.se ) Kanske var lite stelt ett tag när det gällde att snacka men jodå lite pratade vi faktiskt :P

Det är annars bra att vi har såna som jolli :x Du är inte utbildad psykolog(?) antar jag men ditt yrke innebär ju ändå att du är involverad i en del samtal, terapi etc? :)

Senast redigerad av Alexander ons feb 17, 2021 20:01, redigerad totalt 1 gång.

Bobby Rhodes Demons 2

Online Profil
InläggPostat: ons feb 17, 2021 19:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8707Ort: Borås, Sweden
Alexander: Jag är inte psykolog men utbildad behandlingspedagog, familjeterapeut, miljöterapeut, MI mm..

Offline Profil
InläggPostat: ons feb 17, 2021 20:00 Svara med citat
Jo det är sant och det innebär ju att du faktiskt kan en del om psykisk ohälsa, samtal etc :)

Bobby Rhodes Demons 2

Online Profil
InläggPostat: ons feb 17, 2021 20:58 Svara med citat
Ja helt rätt. Det är en stor del av mitt jobb.

Offline Profil
InläggPostat: tor feb 18, 2021 15:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6967Ort: Haddonfield
Och mer viktigt så är jolli en störtskön lirare. :ymparty:

InläggPostat: tor feb 18, 2021 18:17 Svara med citat
Man tackar :) och detsamma!

Offline Profil
InläggPostat: tor feb 18, 2021 18:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2518
En lämplig kille o moderera o samtidigt vara en aktiv användare här. :ymparty:

- That he did.
- And then, for no reason, abandoned
everything. Slaughtered his mistress
and
- And there he was, researching suicide.
The times we have to live in. Taxi!
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 6 av 6
136 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori