Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Mixed Martial Arts-tråden (UFC m.m)

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Nästa
InläggPostat: lör sep 08, 2007 13:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
För första gången på svensk TV kommer ett Ultimate Fighting Championship evenemang att sändas live!
UFC 75 ikväll 21:00.

Detta hände snabbare än vad jag trodde.
Planerna på dessa sändningar trodde jag inte skulle gå i lås förrän UFC 77 möjligtvis.

Det är ett par riktigt "tunga" fighter denna gång, missa inte!

Senast redigerad av Blasse mån nov 09, 2009 21:00, redigerad totalt 1 gång.

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 13:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
På vilken kanal visas det? Hittar ingen info.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 14:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Vad fasen, trodde jag hade skrivit ner det :lol:

TV4 Sport.
Den nya kanalen som har ersatt Eurosport för oss med Comhem.

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 14:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
Yes,blir hem och titta på det efter att jag slutat jobbet klockan 21 ikväll. Jag som hade tänkt se In Hell på 6:an. Fast man måste ju se klart fotbollen också. Mycket nu :D

Mina dvdfilmer:
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 14:54 Svara med citat
Ja jag har hört från fler att det krockar med fotbollen.
Skyll sig själv om man gillar spark med boll :p

Det enda tråkiga med Tv-sändningen är att det är med svenska kommentatorer. Paolo Roberto och en till okänd för mig.
Man är så van med Mike och Joe.

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 15:09 Svara med citat
Ja det kommer ju antagligen bli så där fjantigt. Hur lång är sändningen?

Mina dvdfilmer:
Offline Profil
InläggPostat: lör sep 08, 2007 17:35 Svara med citat
21:00-00.00

hoppas det verkligen visas nu. På dagenstv.com så står det med men på tv.nu så, nej...

Hmmm.

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 22, 2007 00:20 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tor jan 18, 2007 17:57Inlägg: 8
UFC 76 är väl snart, någon som vet om det också sänds på tv4 sport??

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 22, 2007 12:39 Svara med citat
Det ser inte ut som så.
Undra varför kan man undra...

För dyrt att sända för de få som tittar kanske..?

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 16, 2007 16:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Imorgon smäller det! Favoritkanalen tv4sport visar UFC 78 validation! På förhand en rätt medioker gala, men en match är superintressant enligt mig, Rashas evans mot Michael bisping! Jag både tror och hoppas att Rashad vinner matchen.

InläggPostat: fre nov 16, 2007 18:34 Svara med citat
Vad säger du!

Silva vs Alexander ska oxå bli kul!
Alexander har haft 2st spektakulära vinster hittills.

Parisyan brukar som oftast oxå vara kul o titta på.

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 16, 2007 20:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Blasse:
Jo, den matchen blir oxå kul såklart, men jag gillar verkligen inte Bisping så de ska bli kul att se när/om Rashad kan bryta hans nolla i förlustraden.
Angående Alexander vs Silva så är den svår att sia om utgången, gissar på Alexander men är osäker.

Egentligen känns den här galan (förutom bisping-evans) som en aptitretare inför UFC 79! Vilka matcher den ska ha! Matt serra-matt hughes (håller på serra), Liddell-W silva (håller på liddell) plus ett par till.

Sen läste jag att en svensk ska gå UFC debut i januari, Per eklund. Vet inget om honom men de ska bli skitkul att se hur han klarar sig där (han har iallafall fått ganska lätt motstpnd i sin första match har jag för mig).

InläggPostat: lör nov 17, 2007 00:25 Svara med citat
Evil Gus skrev:
Blasse:
Jo, den matchen blir oxå kul såklart, men jag gillar verkligen inte Bisping så de ska bli kul att se när/om Rashad kan bryta hans nolla i förlustraden.
Angående Alexander vs Silva så är den svår att sia om utgången, gissar på Alexander men är osäker.

Egentligen känns den här galan (förutom bisping-evans) som en aptitretare inför UFC 79! Vilka matcher den ska ha! Matt serra-matt hughes (håller på serra), Liddell-W silva (håller på liddell) plus ett par till.

Sen läste jag att en svensk ska gå UFC debut i januari, Per eklund. Vet inget om honom men de ska bli skitkul att se hur han klarar sig där (han har iallafall fått ganska lätt motstpnd i sin första match har jag för mig).

Jag har inget emot Bisping. Jag är svag för den brittiska dialekten och han är som oftast trevlig o charmig som en cliché britt :D
Helt okej på fightas oxå förstås. Tror att Evans kan bli hans överman dock.

Det håller jag verkligen med om!
Mycket intressanta fighter med där.
Hoppas på Serra och Silva jag ;)
Sen Lyoto Machida Vs. Rameau Sokoudjou ska bli riktigt kul. Sokoudjou precis som Alexander är en explosiv fighter men som debuterade i PRIDE. Efter två korta fighter mot väldigt stora namn så har han nu allas ögon på sig. Tur eller skicklighet liksom? En dos tur tror jag dock att det alltid finns med då man fightas...

Per Eklund är hur kul som helst, även fast jag vet nada om honom och vem han ska möta. En svensk ju! det är stort.

Blir en hel del att gotta sig i de närmsta 2½ månaderna.

Offline Profil
InläggPostat: tis nov 20, 2007 00:01 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Jag följer också UFC.

/Daydreamer

InläggPostat: tis nov 20, 2007 01:26 Svara med citat
Kul för dig, välkommen till klubben ;)

Validation var tyvärr ingen hit enligt mig.
Ojämna matcher allihopa mer eller mindre.

EDIT: Såg precis Lytle vs Alves. BÄSTA fighten för kvällen (trots det tråkiga slutet) oxå visar de inte ens den matchen!
Skämmes!!!
Det luktar RE-MATCH =)

Offline Profil
InläggPostat: tis nov 20, 2007 20:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
Är det UFC unleashed ikväll?

InläggPostat: ons nov 21, 2007 01:24 Svara med citat

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 29, 2007 20:01 Svara med citat
Inatt smäller det! UFC 79 visas inatt (och för oss som ej orkar vara vakna runt 4 så går reprisen imorgon kväll). Efter en minst sagt medioker 78 så ser 79 ut att bli den bästa galan på mycket länge! Vilka matcher ser ni fram emot och vilka tror/hoppas ni ska vinna?

InläggPostat: fre jan 04, 2008 20:15 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: sön jan 25, 2004 13:04Inlägg: 296
Jag såg den igår.... Gahhhh sicka matcher.... så ska det va... GSP mot hughes ahhh jag tykcer hyghes e så jävla tråkig med allt sitt brottande, det var härligt att se gsp äga honom...

Sen silva o liddel, blir de bättre än så... det tror jag inte. Blev faktiskt lite förvånad att se silva så "passiv" trodde han skulle dampa loss mer.

Sen tyckte jag den nya killen var rätt kul o se... Han brasilianaren som mötte den långhårige negern. Eftersom jag själv tränat länge shotokan var det kull att se hans "oortodoxa" stil!!! mer UFC till folket

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 07, 2008 14:33 Svara med citat
Jag tycker det var en riktigt bra gala med 3 bra matcher med värdiga vinnare (chuck gjorde en grym match, GSP var som väntat outstanding och Machida var riktigt bra). Sokodoujo var en ny Alexander (hypad men höll inte hela vägen), fast lite bättre med att försvara sig dock. Kul oxå att melvin förlorade hatmatchen.

InläggPostat: tor jan 17, 2008 00:45 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Jag såg reprisen av UFC 79 härom kvällen. Håller med Evil Gus att det var en bra gala med ett par riktigt bra matcher.

/Daydreamer

InläggPostat: tor jan 17, 2008 15:39 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: ons maj 11, 2005 11:56Inlägg: 1562
TV4 Sport kommer att sända UFC 80: Rapid Fire direkt från Newcastle i England Lördag19/1 mellan 22:00-01:40.

Dagen innan, natten mellan 18-19/1 så visas något som kallas för UFC LIVE 08 mellan 00:30-03:40.

Via DagensTv.Com finns tider och datum för mer UFC-relaterat.

Mycket bra fighting att se fram emot mao. :D

Senast redigerad av SLL tor jan 17, 2008 18:41, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 17, 2008 17:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
Tack för tipsen. :)

InläggPostat: tor jan 17, 2008 19:22 Svara med citat
Givetvis ska jag se galan, men på förhand ser det ut som den svagaste på länge (ser mer fram emot ufc 81 med mir vs Brock lesnar, samt ufc 82). Gillar varken penn eller stevenson men tror på stevenson. Fast svensken per eklund gör väl sin ufc debut mot sam stout på den här galan tror jag? I sånt fall så lär de bli den intressantaste matchen (även om han får det svårt att vinna) i en annars medioker gala.Lättaste matchen att gissa resultatet på gissar jag är kendall vs jorge. Kendall vinner lätt mot svagt motstånd. Nåja, efter den underbara ufc79 så kan man väl inte klaga, ufc 81 o 82 ser ju även de ut att bli grymma :D

InläggPostat: tor jan 17, 2008 23:40 Svara med citat
Oh, en svensk? Ska bli kul att se. En bristvara inom UFC :).

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 10
247 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori