Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  The Woman in Black (2012)

InläggPostat: ons sep 14, 2011 23:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Bild

Citera:
Synopsis

Produced by Talisman Films in association with Hammer Films

The story follows a young lawyer, Arthur Kipps (Radcliffe), who is ordered to travel to a remote village and sort out a recently deceased client’s papers. As he works alone in the client’s isolated house, Kipps begins to uncover tragic secrets, his unease growing when he glimpses a mysterious woman dressed only in black. Receiving only silence from the locals, Kipps is forced to uncover the true identity of the Woman in Black on his own, leading to a desperate race against time when he discovers her true intent.

http://www.hammerfilms.com/productions/ ... n-in-black

Klicka för trailer <--

Klicka för IMDB <--

Trailern ser tillräckligt intressant ut. Har aldrig varit förtjust i Harry Potter så tvivlar att jag kommer störa mig på att se Radcliffe i något annat.
Men det som tilltalar allra mest är att James Watkins (Eden Lake) regisserar. Jag älskade Eden Lake!

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 14, 2011 23:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Verkar kunna bli hur bra som helst. Tror Radcliffe kan axla den här rollen utmärkt, han är en duktig skådis. Watkins som regissör känns rätt på alla sätt och vis, det här är en av de filmer jag ser fram mest emot!

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tor sep 15, 2011 09:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Verkar hur bra som helst!
En fantastisk stämning genom hela trailern och varför är ungar så creepy?
Kommer garanterat att se den när den kommer!

InläggPostat: tor sep 15, 2011 09:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
Ser bra ut det här! TV-filmen från 89 är rejält läskig på sina ställen, och det verkar denna också vara.

Offline Profil
InläggPostat: tor sep 15, 2011 10:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Har haft ögonen på denna ett tag och tror den kan bli riktigt bra :)
Trailern är otroligt snygg och stämningsfull. Och sen att James Watkins regisserar gör ju inte det hela sämre :D

InläggPostat: tor sep 15, 2011 11:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Trodde jag skulle få läsa gnäll om radcliffe. Brukar bli såna reaktioner när en skådis som varit med i långa tv-serier alternativt filmserie. De förknippas liksom med en roll och det är svårt ätt släppa det.

Som "Ross" i band of brothers.

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: tor sep 15, 2011 11:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Har absolut inget emot Radcliffe, har en son som dyrkar Harry Potter så han syns dagligen hemma hos oss :wink:
Tycker han är en talangfull skådespelare och i Watkins regi tror jag starkt på honom och filmen :)

InläggPostat: tor sep 15, 2011 12:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: mån dec 06, 2010 23:48Inlägg: 956
Den här har jag missat att få nys om! Verkar bli riktigt bra med fin gammal stämning!

InläggPostat: sön okt 16, 2011 09:07 Svara med citat
UK trailer: http://youtu.be/UqkM8Y-dF7M
Vill se! :D

InläggPostat: fre sep 12, 2014 08:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
10 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori