Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Hitcher in the Dark (1989)

InläggPostat: tis maj 25, 2004 16:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Trots att det känns som man sett mycket så finns det en del filmer som lyckats slinka förbi. Hitcher in the Dark är en av dem.

Offline Profil
InläggPostat: ons maj 26, 2004 11:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Inget att ha.... Den var ju inte bra om man säger så... Men det finns säkert någon som gillar den...

InläggPostat: sön jun 27, 2004 17:27 Svara med citat
har beställt den tillsammans med Solange och Seven Blood Stained Orchids nu iallafall. Lämnar ett omdöme när jag sett den!

InläggPostat: sön jun 27, 2004 19:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Jag är inte direkt övertygad om att Hitcher In The Dark är välkommen i mina hyllor... Men jag ser fram emot några förhoppningsvis positiva kommentarer så kanske jag bereder plats för den! :wink:

InläggPostat: sön jun 27, 2004 19:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Den finns för 109kr på Strangethings begagnadlista just nu.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 27, 2004 19:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Passar nog på den.... Ska låna upp den av Giallo istället till att börja med!

InläggPostat: sön jun 27, 2004 20:42 Svara med citat
Fast det är inte säkert att den finns kvar om du vill ha den.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 27, 2004 20:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Adam Gäfvert skrev:

Dvdsoon har den för 111kr NY och då är frakten med i priset.

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 28, 2004 17:06 Svara med citat
Fast Strangethings ingår frakten också, kostar inte ett öre. Och det är ju utmärkt för de som ännu inte har något kort.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: mån jun 28, 2004 18:14 Svara med citat
stämmer bra det!

InläggPostat: tis jun 29, 2004 15:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Stödjer hellere gunnar än någe annat ställe när de är så billigt som 109 kronor

Offline Profil
InläggPostat: tis jun 29, 2004 16:38 Svara med citat
jo precis, extremt trevlig snubbe!

InläggPostat: tis jun 29, 2004 17:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Schnaas skrev:
Stödjer hellere gunnar än någe annat ställe när de är så billigt som 109 kronor

Ja, det är ju upp till var och en. Själv så köper jag hellre en ny. :)

Offline Profil
InläggPostat: tis jun 29, 2004 18:54 Svara med citat
Inget ont om Gunnar på Strangethings, han är en mkt trevlig man och för att ha en svensk näthandel med allt vad det innebär (Tull, Moms, Avans) så håller han rimliga priser... Dessutom är hans begagnade filmer i nyskick... Och han skickar fraktfritt!

Att man sedan hittar filmerna billigare i utländska butiker är en annan femma, alla har tyvärr inte kort och då är strangethings ett hyffsat alternativ om man inte har plånboken späckad med cash! :)

InläggPostat: tis jun 29, 2004 20:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
De Rossi skrev:
Inget ont om Gunnar på Strangethings, han är en mkt trevlig man och för att ha en svensk näthandel med allt vad det innebär (Tull, Moms, Avans) så håller han rimliga priser... Dessutom är hans begagnade filmer i nyskick... Och han skickar fraktfritt!

Att man sedan hittar filmerna billigare i utländska butiker är en annan femma, alla har tyvärr inte kort och då är strangethings ett hyffsat alternativ om man inte har plånboken späckad med cash! :)

När jag hämtade versus av honom så fick jag ett avhämtningspris på 150, när den kostar 169. Inte så mycket pengar, men det är riktigt schjysst! :)

InläggPostat: tis jun 29, 2004 20:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
rile skrev:
De Rossi skrev:

När jag hämtade versus av honom så fick jag ett avhämtningspris på 150, när den kostar 169. Inte så mycket pengar, men det är riktigt schjysst! :)

Kul och träffa gunnar iallafall

Offline Profil
InläggPostat: tis jun 29, 2004 20:10 Svara med citat
Alltid när jag har beställt en film till ett visst pris så har den blivit minst en tjuga billigare innan den ramlat ner på hallmattan! :wink:

Giallo Coll fick jag ca 50:- billigare plus att han bjöd på frakten... Ändå skickade han den mot PF! :D

InläggPostat: tis jun 29, 2004 20:19 Svara med citat
samma här, har alltid gett rabatter...

InläggPostat: tis jun 29, 2004 22:17 Svara med citat
japp bara första gången jag beställde som jag fick betala fullt pris, sen rundar han alltid neråt. Ni som träffat Gunnar, hur ser han ut?

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: fre jul 02, 2004 01:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
NIN skrev:
Adam Gäfvert skrev:

Dvdsoon har den för 111kr NY och då är frakten med i priset.

DVDSoon världens mest långsammaste online butik; beställ en film som är in stock... tar 4-5 dagar innan de skickar den! Tackar vet jag Pacific.. och de filmerna som inte är i stock :evil: :twisted: :evil:

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: lör jul 10, 2004 15:27 Svara med citat
har man äntligen sett Hichter In The Dark. Humm, jag hade inte så stora förväntningar på filmen och det var väl tur det. Som det redan nämnts är filmen alldeles för seg för att man ska kunna hålla intresset uppe. Jag tycker däremot att pyskopaten gör en väldigt bra pyskopatroll och det är väl det som är det intressanta i filmen för det finns varken blod eller action så långt ögat når. Jo lite föresten.
Bra musik iallafall!

InläggPostat: tis jul 20, 2004 12:19 Svara med citat
Jag väntar nog då med den här filmen, var nämligen några sekunder från att beställa den :P

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: tis jul 20, 2004 16:33 Svara med citat
den är värd att köpa men som sagt inget mästerverk..

InläggPostat: ons okt 04, 2006 12:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön mar 19, 2006 18:37Inlägg: 768Ort: Umeå
BeyondTheDarkness skrev:
har man äntligen sett Hichter In The Dark. Humm, jag hade inte så stora förväntningar på filmen och det var väl tur det. Som det redan nämnts är filmen alldeles för seg för att man ska kunna hålla intresset uppe. Jag tycker däremot att pyskopaten gör en väldigt bra pyskopatroll och det är väl det som är det intressanta i filmen för det finns varken blod eller action så långt ögat når. Jo lite föresten.
Bra musik iallafall!

Jag tycker att killen som spelar psykopaten inte övertygar. Tyvärr :/ Dessutom var inte filmen speciellt bra

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: ons okt 04, 2006 15:22 Svara med citat
plutten skrev:
BeyondTheDarkness skrev:
Bra musik iallafall!

Jag tycker att killen som spelar psykopaten inte övertygar. Tyvärr :/ Dessutom var inte filmen speciellt bra

nej efter att ha sett om den så var den ännu sämre än första gången, han är ok, inte så mycket mer. att jag skrivit det där har jag glömt bort, för han är fan inte så fantastisk som jag verkade tycka då, haha.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 4
81 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori