Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Den Gamle och Monstret går att köpa nu via vod.

InläggPostat: tor maj 09, 2019 09:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor jun 10, 2004 18:35Inlägg: 169Ort: värmland, karlstad
Hej kära skräckfilmsvänner. Nu finns min långfilm Den Gamle och Monstret med internationell titel Hermit: Monster Killer att hyra eller köpa på Vimeo.com

Det går att streama filmen i 3 dygn för 19 kr alternativt streama och ladda ner den för 69 kr.

Om ni vill läsa mer om filmen, kolla gärna artikeln i Fangoria: http://fangoriaarchive.com/it-came-from ... er-killer/

Den här filmen har varit som mitt livsprojekt, skrev första utkast av manus 2002 och börja inspelningen 2013. Har skapat lite trådar då och då här. Mycket har hänt sen dess, den gick på bio. Trailern har voice over av Johan Rudebeck. Vi har fått bra mottagande och recensioner. Sålt slut på dvdn nu dock så vet inte när vi kommer trycka nya.

Men nu har ni iaf möjlifgheten och vara delaktig i vimeo sidan. Jag kommer även ladda upp behind the scenes material så småningom. Som fanns på dvdn.

PS: För er som besatämt ska bara se film via fysisk media, så kan jag säga att filmen är såld till Tyskland, Österrike och Schweiz så en dvd dyker väl upp i det territoriet i framtiden. Ser fram emot se min film dubbad. :)

Hursomhelst tillbaka till ämnet. Önskar er som tar er tid se filmen en trevlig stund och hoppas ni har roligt. Filmen är extremt lågbudget och genomfört med blod svett och tårar. 90% av alla special effekter är inspelade med practical effects, monstret är riktigt vi har filmat skal modeller och bilkrashen är riktig. Vi döda hunden och hängden älgen i trädet. ;) Kommentera gärna ni som kollat, jag blir inte ledsen om ni tycker det är sämsta skit ni sett och ni som gillar det får gärna komma med kommentarer eller frågor om så. Alltid roligast när folk har lite åsikter och funderingar.

Här är länken, äntligen kan ni få se Den Gamle och Monstret.

https://vimeo.com/ondemand/hermitmonsterkiller

InläggPostat: tis maj 14, 2019 14:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6263Ort: Haddonfield
Fasen va kul att den är såld till de tysktalande länderna. :)

Det blir grymt och se den på de tyska film mässorna. 8)

Blir ju en extra krydda och se den dubbad så köper nog ett ex om jag ser den där. :ymparty:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
2 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori